• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:37 ]

    Ik was sowieso niet van plan om het te doen. Ach, komt vast ooit wel weer goed, misschien..

    Mijn twee Iphone's en mn Ipod zijn beide niet gejailbreaked. I KEEP IT REAL.

    Heb de iphone van m'n neef gejailbreaked. Vet handig.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oké, ik ben duidelijk niet technisch genoeg aangelegd om dit topic te begrijpen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Unnoted schreef:
    Oké, ik ben duidelijk niet technisch genoeg aangelegd om dit topic te begrijpen. (cat)


    Same here. (wbw)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Unnoted schreef:
    Oké, ik ben duidelijk niet technisch genoeg aangelegd om dit topic te begrijpen. (cat)


    Smile and live.

    Unnoted schreef:
    Oké, ik ben duidelijk niet technisch genoeg aangelegd om dit topic te begrijpen. (cat)

    gpoy

    Unnoted schreef:
    Oké, ik ben duidelijk niet technisch genoeg aangelegd om dit topic te begrijpen. (cat)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wat is jailbreaken nou eigenlijk? Hoor iedereen erover, maar ik snap niet wat je ermee kan/hoe je het doet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Souleymane schreef:
    Wat is jailbreaken nou eigenlijk? Hoor iedereen erover, maar ik snap niet wat je ermee kan/hoe je het doet.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mijn vader heeft mijn iPod voor me gejailbreaked. De eerste keer ging niet goed en toen was alles eraf. Maar het is wel handig. Nu doet mijn beeldscherm het half niet omdat die eruit moest en kapot ging omdat mijn jack kapot was.


    Food.

    Unnoted schreef:
    Oké, ik ben duidelijk niet technisch genoeg aangelegd om dit topic te begrijpen. (cat)


    Me so good.

    Ehh.. Waaaat ?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Unnoted schreef:
    Oké, ik ben duidelijk niet technisch genoeg aangelegd om dit topic te begrijpen. (cat)


    Ex astris, sciencia

    Ik wil de mijne bewust niet laten jailbreaken. (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."