• GOTTA LOVE ONE DIRECTION <3

Love you girls! <3

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 20:19 ]

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Narry schreef:
    Ik wil vaker tegen mijn crush sparren :Y)
    Hij weet ook dat ik astma heb dus hij steeds 'Gaat het?' of 'Wil je stoppen?' en dan ik nee x'D En dan kijkt hij me even verbaasd lachend aan en gaan we weer verder, hahah :3

AAWWWHHH ZO CUTE.

Some things are changing too much.

NiallsFood schreef:
    AHAHAHA Mijn ma lacht mij nu uit vanwege mijn kast humor xD

Pssst, stiekem lachen we je allemaal daarom uit (aa)

NiallsFood schreef:
    AHAHAHA Mijn ma lacht mij nu uit vanwege mijn kast humor xD
    HAHAHAHAHAHHAA, ik wil echt dat het mijn verjaardag is, en niet omdat ik dan jarig ben maar omdat jullie dan naar mij toe komen en omijngod dat wordt zo geweldig.

If you spread your wings, you can fly away with me.

xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Kato, jij kan zo mooi schrijven he (:

Haha, dankje! Nu wete ik niet hoe ik moet reageren, haha. (bloos)

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Narry schreef:
    (...)
    Pssst, stiekem lachen we je allemaal daarom uit (aa)

ahahaha(:

What's so bad about being different?

iHoran schreef:
    (...)HAHAHAHAHAHHAA, ik wil echt dat het mijn verjaardag is, en niet omdat ik dan jarig ben maar omdat jullie dan naar mij toe komen en omijngod dat wordt zo geweldig.

Ik heb er echt super veel zin in (:

xJoellaMalik schreef:
    (...)
    AAWWWHHH ZO CUTE.

Hahaha hij is schattig, totdat hij me in mijn gezicht trapte om even voor te doen hoe dat moest (niet hard hoor x'D) En toen begon hij te lachen en kwam ik in actie met mijn trappen (aa) :Y)
    En hij liep echt een half rondje achteruit de zaal door met mij trapend achter zich aan, hahah x'D
    En ook elke keer als ik hem bijna met mijn vuist in zijn gezicht raakte, of met een trap waar dan ook, complimenteerde hij me x'D Hahahah, hij spoort niet :3

Fifteen schreef:
    (...)
    Haha, dankje! Nu wete ik niet hoe ik moet reageren, haha. (bloos)

Haha aawh.
    (:

Narry schreef:
    Ik wil vaker tegen mijn crush sparren :Y)
    Hij weet ook dat ik astma heb dus hij steeds 'Gaat het?' of 'Wil je stoppen?' en dan ik nee x'D En dan kijkt hij me even verbaasd lachend aan en gaan we weer verder, hahah :3

haha, dat klink zo super lief ;3

It's like I'm finally awake - One Direction.

Narry schreef:
    (...)
    Hahaha hij is schattig, totdat hij me in mijn gezicht trapte om even voor te doen hoe dat moest (niet hard hoor x'D) En toen begon hij te lachen en kwam ik in actie met mijn trappen (aa) :Y)
    En hij liep echt een half rondje achteruit de zaal door met mij trapend achter zich aan, hahah x'D
    En ook elke keer als ik hem bijna met mijn vuist in zijn gezicht raakte, of met een trap waar dan ook, complimenteerde hij me x'D Hahahah, hij spoort niet :3

Dan past ie bij jou, als hij niet spoort. (;

SCHATJES IK GA EVEN NAAR MIJN VADER <3333333

If you spread your wings, you can fly away with me.

Fifteen schreef:
    (...)
    Dan past ie bij jou, als hij niet spoort. (;

--'..... dankje? x'D

Tot straks Sanne <3333

Narry schreef:
    (...)

haha maar toch vind ik hem lief.
    (:

TOT STRAKS SANNEE<33
    AHAHA

What's so bad about being different?