• Because you guys light up my world like nobody else and if 1D is gonna date a fan i hope it's gotta be you! That would be like na na na !

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 9:47 ]


    SLOAN.

    Hmm... mijn nicht heeft laatst een dochtertje gekregen, en ze wonen aardig ver weg, en mijn vader wou dan zeg maar, wanneer ik die wedstrijd in Utrecht heb, daar daarna ook heen. Misschien kan ik hem vragen of hij dan die zondag wil gaan en me dan in Utrecht wil afzetten...
    Maar ik vind het raar om dat aan mn vader en stiefmoeder te vragen, dat vind ik gebruik maken van...

    Narry schreef:
    Hmm... mijn nicht heeft laatst een dochtertje gekregen, en ze wonen aardig ver weg, en mijn vader wou dan zeg maar, wanneer ik die wedstrijd in Utrecht heb, daar daarna ook heen. Misschien kan ik hem vragen of hij dan die zondag wil gaan en me dan in Utrecht wil afzetten...
    Maar ik vind het raar om dat aan mn vader en stiefmoeder te vragen, dat vind ik gebruik maken van...

    Het zou kunnen, maar als je je er slecht bij voelt moet je het niet doen..


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Het zou kunnen, maar als je je er slecht bij voelt moet je het niet doen..

    Hahaha, als dat mijn enige mogelijkheid is, maar ik denk ook niet dat mijn moeder het heel leuk zou vinden... ik moet sowieso haar toestemming hebben.

    BOEM ONE DIRECTION STAAT OP 1 IN ZO EN CHART VAN EEN NEDERLANDSE MUZIEK ZENDER (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    (...)
    Hahaha, als dat mijn enige mogelijkheid is, maar ik denk ook niet dat mijn moeder het heel leuk zou vinden... ik moet sowieso haar toestemming hebben.
    je zou het kunnen proberen weetjewel, maar dan ook erbij zeggen ja ik wil jullie niet gebruiken enzo (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    (...)
    Hahaha, als dat mijn enige mogelijkheid is, maar ik denk ook niet dat mijn moeder het heel leuk zou vinden... ik moet sowieso haar toestemming hebben.

    Oh ja.
    you can always try..


    Some things are changing too much.

    IK WIL SINGSTAR TOP TRACKS 2010.
    (:


    Some things are changing too much.

    iHoran schreef:
    (...)je zou het kunnen proberen weetjewel, maar dan ook erbij zeggen ja ik wil jullie niet gebruiken enzo (:

    Ja, maar weetje... ik en mijn vader zijn niet zo... tja. Ik denk dat die het wel zou willen doen, maar dan mijn moeder nog --' *zucht*
    Trouwens, als hij dat zou willen doen, kan ik misschien ook wel voor Marrit vragen of zij ook mee zou mogen... Mijn vader woont ook in Groningen (:

    Narry schreef:
    (...)
    Ja, maar weetje... ik en mijn vader zijn niet zo... tja. Ik denk dat die het wel zou willen doen, maar dan mijn moeder nog --' *zucht*
    Trouwens, als hij dat zou willen doen, kan ik misschien ook wel voor Marrit vragen of zij ook mee zou mogen... Mijn vader woont ook in Groningen (:
    dat zou zo geweldig zijn he! maar kijk je kan het altijd proberen. zoals iedereen hier altijd tegen mij zegt; een nee heb je al, een ja kun je krijgen HAHAHA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    (...)dat zou zo geweldig zijn he! maar kijk je kan het altijd proberen. zoals iedereen hier altijd tegen mij zegt; een nee heb je al, een ja kun je krijgen HAHAHA.

    Hahaha indd, dat hoor ik ook zo vaak hè --'

    Hahah gezellig, vanavond trainen, en er zijn maar 2 meisjes (ik en nog iemand anders) en voor de rest allemaal jongens + de trainer is er geen eens x'D

    SCHATJES I NEED YOUR HELP!
    ik heb net mijn ipod hier voor het eerst aangesloten omdat bij mijn vader er geen muziek meer op kon enzo, maar nu heb ik dus helemaal geen liedjes meer, nouja bijna niet! dus tell me liedjes :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Liedjes of albums? x'D

    Narry schreef:
    Liedjes of albums? x'D
    liedjes (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    140 abo's _O_
    I'm happy =D