• Ik heb dus een verhaal die In my dream I see you but I do not know who you are (TH) noemt. Ik ga daar een vervolg van maken met andere rollen enzo... Bill wordt betoverd door een djinn , een djinn is een wezen die zegt hoe je leven eruit zou moeten zien in een soort droom , in zijn droom ontmoet hij een meisje , hij had haar al ergens eerder gezien, nu blijkt hij in de droom met haar getrouwd te zijn .. ,wanneer de droom stopt wordt Bill wakker en zoekt uit of het meisje echt bestaat , maar wat gebeurt er als het meisje echt bestaat? Gaat hij ervoor of laat hij het zoals het is?

    Wat heb ik nodig:

    Mystrieuze meisje: Ikzelf
    Tweelingzus: mystrieuze meisje+toekomstige vriendin Tom: LOLLIPOPx
    3 BF's+ worden vriendin van Andreas, Gustav en Georg:
    Voorlopige Vriendin Tom:
    Voorlopige Vriendin Andreas:
    Voorlopige vriendin Gusav:
    Voorlopige vriendin Georg:
    Dubbelganster :
    Barmeisje+ BF Bill: SWEETxQUEEN
    Politie agente (stage) BF Tom:
    Winkelbediende+ BF Gustav & Georg:


    Wat ik van info wil:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby's:
    muziek:
    waarom deze rol:
    Foto:
    Klein tekstje


    ChachaCore

    2lingzus info komt^^


    Lalalalalalalala.



    Rol:Tweelingzus: mystrieuze meisje+toekomstige vriendin Tom:

    Naam: ANNOESKA

    Leeftijd: 18

    Karakter: Lief,Bitch, behulpzaam

    Hobby's: skaten,streetdance,zingen,shoppen

    muziek: rock

    waarom deze rol: ik nog nooit vriendin tom ben gwest :( en ikke dat nu graag willen

    Foto: http://media.photobucket.com/image/jenn%20curbstomp/DanikaTigger/2u7c7zr.jpg?o=11

    Klein tekstje

    Hii ik ben hier zo 18jaar geleden op de wereld gedropt en die rare ouders noemden mijannoeska ^^ eindelijk van die kut sgool af niemand die my nog moet commanderen , ik doe lkkr wat ik wil

    als ik niet kan skaten of shoppen is heel mijn dag verkloot ^^ ligt mijn haar niet goed dan breekt de hel los !

    Byeee


    Gilles (ll)

    Ikke wil terug 2ling zus ^^ info komt.

    Rol: Tweelingzusje<3



    Naam: Felicit Hope



    Leeftijd: 16/17



    Karakter: lief, spontaan, koppig, snel jaloers, snel verliefd, gevoelig en betrouwbaar



    Hobby's: Hiphop



    muziek: Pop/rock



    waarom deze rol?: Omdat jij cool bent en ik denk datdeze Quiz ook erug cool gaat zijn <3



    foto: Dezelfde als jou zeker? Of anders hier deze ; http://farm4.static.flickr.com/3037/2518301192_e7db104b3d.jpg?v=0



    klein tekstje:



    Haaii lieverds <3



    Mijn naam is zoals je misschien al door mocht hebben Feliciti Hope en ik leef samen met mijn liefste tweelingzusje Silke al 16 jaar op deze planeet. jaja, zusJE ze is namelijk 5 minuten jonger als mij dus is ze mijn klein zusje. In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop, shoppe, shoppen, weggaan met vrienden, shoppe, en shoppen. Yes, i'm a shop-a-holic you know. Maar, ik moet maar eens gaan want ik en Silke gaan shoppen.



    Ciaoz <3

    Rol;2lingzus hoofdrol
    Naam;Paris
    Leeftijd;zelfde als hoofdrol x]
    Karakter;Bitchy,lief&betrouwbaar
    Hobby's;Zingen&shoppen
    Muziek;Van alles
    Waarom;Omdat ik dat leuk vind x]
    Foto;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69818
    Tekstje;



    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen en ja je raadt het al,ik ben dan ook eigenlijk iedere dag wel érgens in de stad te vinden.De ene keer om te shoppen,de andere keer om uit te gaan met vriendinnen en natuurlijk ook op karaokeavonden.Ik kan dus best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3


    Lalalalalalalala.

    Ikke wil terug 2ling zus ^^ info komt.

    Jij hebt die zowie so!!
    xxx


    ChachaCore

    barmeisje + BF bill
    info komt

    Rol:barmeisje + BF bill

    Naam: Kathy [want me eige naam suckt]

    Leeftijd: 17

    Karakter: lief, aardig, soms bitchy, hyper, melig, spontaan

    Hobby's: uitgaan, tekenen, hyper zijn, lol maken, kickboksen

    muziek: Greenday, Simple Plan, An Cafe, The Gazette

    waarom deze rol: omdat ik het helemaal te jottem[vraag niet hoe ik daar op kom XD] zou vinden als ik deze rol zou krijgen

    Foto:http://i5.photobucket.com/albums/y197/TearStainedEyez8/sdfd.jpg

    Klein tekstje
    Heeyy peepzz...
    De naam is Kathy en ik ben 17 jaar geleden op deze planeet gedropt. Ik hou super veel van mijn vrienden en cola!! Ik ga heel vaak uit en teken ook heel graag. Ik kan niet leven zonder cola... Ik ben niet op mijn mondje gevallen. Ik zit nu 3 jaar op kickboxen. Maar ik word geroepen dus ik ben weg
    baayy people!!


    Dead but delicious

    dan wil ik BF Bill<3


    Lalalalalalalala.

    info staat er al


    Lalalalalalalala.

    info staat er al


    Owkay


    ChachaCore

    heb ik de rol of niet?


    Lalalalalalalala.

    JAAH!! Laat SWEETxQUEEN de rol hebbe ^^

    heb ik de rol of niet?

    Ja


    ChachaCore