• Because you guys light up my world like nobody else and if 1D is gonna date a fan i hope it's gotta be you! That would be like na na na !

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 9:47 ]


    SLOAN.

    ik woon in Zeeland, maar ik ben ook bijna 16, ik heb Robin waar ik mee reis, dus ik zou ook niet begrijpen waarom ik niet zou mogen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik woon in Zuid-Holland.
    en ik ben 16 (:
    en ik heb gezegd dat ik met Lieke ga, en mijn oma denkt dat Lieke in R'dam woont xdd


    Some things are changing too much.

    Lady gaga is echt facking lelijk.. :$


    Some things are changing too much.

    Ik voel me oud nu (cat)


    SLOAN.

    Hmm... heel misschien zou ik een vriendin kunnen mee nemen, maar zij zit niet op Q en weet er ook niet van af. Wel is ze ook fan van 1D, mijn schuld ;$.
    Maar eerlijk gezegd wil ik ook niet dat ze hier komt, in dit topic dan, want nu kan ik gewoon dingen kwijt waar iik mee zit, zonder dat zij het ook weet. Jup I know, ik ben erg, dingen zou je met je vrienden moeten kunnen bespreken, maar ik hou niet zo van mijn problemen delen --'

    xJoellaMalik schreef:
    Ik woon in Zuid-Holland.
    en ik ben 16 (:
    en ik heb gezegd dat ik met Lieke ga, en mijn oma denkt dat Lieke in R'dam woont xdd
    HAHAHAHAHA, ik heb gewoon gezegt; ja mama ik wil volgende week zondag met Robin naar Utrecht met de meisjes van 5 oktober, en dan nog een paar andere, en ze willen ook naar mijn verjaardag komen mag dat? zei ze ja hoor. en ik zei ook ja ik heb ook een goedkoop treinkaartje van de Jumbo haha (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    Hmm... heel misschien zou ik een vriendin kunnen mee nemen, maar zij zit niet op Q en weet er ook niet van af. Wel is ze ook fan van 1D, mijn schuld ;$.
    Maar eerlijk gezegd wil ik ook niet dat ze hier komt, in dit topic dan, want nu kan ik gewoon dingen kwijt waar iik mee zit, zonder dat zij het ook weet. Jup I know, ik ben erg, dingen zou je met je vrienden moeten kunnen bespreken, maar ik hou niet zo van mijn problemen delen --'

    Same here.
    daarom ben ik blij met jullie, want bij jullie kan ik wel gewoon alles kwijt (:


    Some things are changing too much.

    iHoran schreef:
    (...)HAHAHAHAHA, ik heb gewoon gezegt; ja mama ik wil volgende week zondag met Robin naar Utrecht met de meisjes van 5 oktober, en dan nog een paar andere, en ze willen ook naar mijn verjaardag komen mag dat? zei ze ja hoor. en ik zei ook ja ik heb ook een goedkoop treinkaartje van de Jumbo haha (:

    Hahaha Ja maar jullie wonen bij elkaar.
    en ik zou nooit weg mogen als ze wist dat jullie ver weg wonen.
    dus dan maar zo (aa)


    Some things are changing too much.

    Narry schreef:
    Hmm... heel misschien zou ik een vriendin kunnen mee nemen, maar zij zit niet op Q en weet er ook niet van af. Wel is ze ook fan van 1D, mijn schuld ;$.
    Maar eerlijk gezegd wil ik ook niet dat ze hier komt, in dit topic dan, want nu kan ik gewoon dingen kwijt waar iik mee zit, zonder dat zij het ook weet. Jup I know, ik ben erg, dingen zou je met je vrienden moeten kunnen bespreken, maar ik hou niet zo van mijn problemen delen --'
    Robin zit hier ook, door mij. maar ik vertel haar sowieso echt alles dus dat maakt niet zoveel uit (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    En volgens mijn oma ken ik niemand die ik via internet zou kennen.
    want misschien zijn jullie allemaal enge mannetjes.
    daarom heb ik Lieke, Lianne, Sanne, Robin en Fabienne al gezien..
    :S


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    En volgens mijn oma ken ik niemand die ik via internet zou kennen.
    want misschien zijn jullie allemaal enge mannetjes.
    daarom heb ik Lieke, Lianne, Sanne, Robin en Fabienne al gezien..
    :S

    HAHAHAHAHA x'D
    Een andere goede vriendin die ik op Q heb leren kennen en waarmee ik echt heel veel op msn praat, mocht mij van haar moeder niet ontmoeten, omdat ik misschien een oude vent of heel vreemd kon zijn. Ze mocht wel nog met me praten op msn, maar ze mocht niet mensen van internet in huis halen. Echt toen ze het me vertelde ging ik helemaal stuk x'D
    Ik mag opzich wel mensen ontmoeten, in iedergeval een tijd terug wel, maar helaas ging dat toch niet door ):

    De eerste keer dat ik mensen van Q ging ontmoeten was ik stiekem gegaan en toen kwamen ze er pas achter toen ik op de terugreis zat want mijn trein had vertraging. haha. Maar ze vonden het niet erg en nu mag ik veel te veel van mijn ouders. :Y)


    SLOAN.

    Narry schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA x'D
    Een andere goede vriendin die ik op Q heb leren kennen en waarmee ik echt heel veel op msn praat, mocht mij van haar moeder niet ontmoeten, omdat ik misschien een oude vent of heel vreemd kon zijn. Ze mocht wel nog met me praten op msn, maar ze mocht niet mensen van internet in huis halen. Echt toen ze het me vertelde ging ik helemaal stuk x'D
    Ik mag opzich wel mensen ontmoeten, in iedergeval een tijd terug wel, maar helaas ging dat toch niet door ):

    Ik ben afgelopen weekend bij iemand wezen slapen die ik hier heb ontmoet..


    Some things are changing too much.

    Misschien kan ik mijn ouders zo ver krijgen dat... *had een geweldig plan, maar bedacht ineens dat de meeting op een zondag is* gvd >.<

    Narry schreef:
    Misschien kan ik mijn ouders zo ver krijgen dat... *had een geweldig plan, maar bedacht ineens dat de meeting op een zondag is* gvd >.<

    uhm..
    *denkt voor je mee*


    Some things are changing too much.