• Iedereen scheld haar uit voor hoer enz.
    ik snap het niet.
    1 ze kan echt super goed zingen. (beter dan Selena Gomez)
    2 ze draagt misschien kleding zoals in dit filmpje, maar ik bedoel niemand vind het erg als Lady gaga of Katy perry dat dragen (dan is het gewoon normaal). en zo extreem is der kleding ook weer niet.
    3 Ze is 19, kleine meisjes worden groot!






    Misschien zijn hier al topics van, (maar ik wil gewoon weten wat mensen tegen haar hebben).

    Asjeblieft geen haat comments!

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 11:13 ]

    Fuck it, ik heb op dit moment betere dingen om te haten. Zoals het leven zelf.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Corsair schreef:
    Misschien omdat ze in zo'n korte tijd ontiegelijk veel is verandert? I dunno, houd me niet zo bezig met haar(cat)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb geen haat tegen haar. Alleen vind ik niet dat ze kan zingen (kwestie van smaak natuurlijk) en de keren dat ik iets van haar heb gezien, komt ze ontzettend arrogant en egocentrisch over.

    budaah schreef:
    ehm geen idee, mischien omdat ze lelijk iritand raar ongetalenteerd en een kut wijf is.



    Srsly denk jij dat je knapper en mooier kan zingen ?
    good luck -___-

    BornForThis schreef:
    (...)


    Srsly denk jij dat je knapper en mooier kan zingen ?
    good luck -___-

    Ik wel. HAHAHA. Ik ben tenminste niet fake. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Ik wel. HAHAHA. Ik ben tenminste niet fake. c:



    srsly zij kan echt wel goed zingen hoor, en lelijk is ze ook niet!

    Ze is zo'n disneysterretje, en nu is ze klaar met disney en wil ze met zulke kleren bewijzen dat ze 'volwassen' is.
    FAKE.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind haar op zich nog best leuk en fijn dat iemand een disneysterretje is, is daar iets verkeerds aan? Zij heeft het tenminstne bereikt. Maar anyways, ik vind haar heel leuk in Hannah Montana hihi.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hier de reden waarom mensen haar een hoer noemen:

    Ze was eerst een niet te open gekleedde meisje, die zich goed gedroeg. Oke, ze werd ouder en dan begrijp ik wel dat ze zichzelf schaarser wil kleden... -De meesten doen dat- Maar op zich zo bloot aan te kleden? Er was een foto van haar op internet waar je gwn LETTERLIJK haar k*t zag! o.o en ze heeft nog vele rare foto's op internet. Ze gebruikte later drugs en was een slecht voorbeeld voor haar fans. Ze had zichzelf compleet veranderd. -en dat was niet zo goed gelukt, aangezien ze zichzelf deed lijken op een hoer o.o-

    Eyes schreef:
    Omdat ze eerst de onschuldige Hannah Montana was en toen werd ze een schaars gekleedde popidool. Die verandering stellen sommige mensen blijkbaar niet op prijs


    Ivar Oosterloo.

    mensen haten haar omdat ze zich hoerig gedraagt.
    ik heb geen hekel aan dr omdat het me niet boeit. al neukt ze de halve wereld, I dont give a fuck


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fauvism schreef:
    Ik heb niets tegen haar, maar ik ben ook niet echt groot fan.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik vind het goed als mensen zeggen: i don't care. want er zijn er zoveel die haar haten terwijl ze er wel mee bezig zijn.

    ze was eerst het meisje dat de onschuldige Hannah Montanna speelde, maar mensen moeten accepteren dat sommige mensen ook eens iets anders willen proberen wat beter bij hun past net als Miley Cyrus bovendien vindt ik haar een geweldige zangeres dus mensen moeten niet zo zuren want daar zijn we zo ontzettend goed in.


    (ik zuur soms ook heel erg hoor!!! het is gwn leuk om commentaar te leveren en mensen te irriteren)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 21:05 ]


    living with the day

    Ik kan niet zeggen dat ik haar haat, daarvoor geef ik te weinig om die crap. 't Enige wat mij irriteert is het feit dat zij (en véél andere popartiesten) met kutliedjes in de top 100 sukkelt en mij overal irriteert met haar gekweel.


    Frankly my dear, I don't give a damn.