• Iedereen scheld haar uit voor hoer enz.
    ik snap het niet.
    1 ze kan echt super goed zingen. (beter dan Selena Gomez)
    2 ze draagt misschien kleding zoals in dit filmpje, maar ik bedoel niemand vind het erg als Lady gaga of Katy perry dat dragen (dan is het gewoon normaal). en zo extreem is der kleding ook weer niet.
    3 Ze is 19, kleine meisjes worden groot!






    Misschien zijn hier al topics van, (maar ik wil gewoon weten wat mensen tegen haar hebben).

    Asjeblieft geen haat comments!

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 11:13 ]

    Colibre schreef:
    Lady Gaga en Katy Perry 'haat' ik ook, dus argument invalid. Kleine meisjes worden groot, ja, maar Miley rent haar kutje achterna, die wil cash zien.

    +1


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mensen hebben wel commentaar op de pakjes van Katy Perry en Lady Gaga, maar die zijn 26 en 25 en dus wel een stukje ouder.


    I can't even think straight.


    ars moriendi

    I agree met je laatste punt, maar toch is en blijft ze een disney sterretje en een voorbeeld voor kleine kinderen. Want in dat filmpje kon je zien dat het publiek vooral bestond uit 10/11/12-jarigen (?), en dan zou ik ook als ouder/een ouder iemand denken, "uuuh, daar laat ik me kind niet naar toe gaan."


    As travars

    Ik heb niet echt een hekel aan haar, ik ken haar nauwelijks, maar ik leef ook onder een steen. En ach, ik hou het liever bij de onbekende bandjes zoals Sigur Ros... Dan zijn de concertkaartjes ook niet zo vreselijk duur e__e;

    iedereen moet gwn z'n kop houden dat ze een voorbeeld is voor jongere meisjes!
    ze is geen kind meer, ze 18!
    je ziet meer mensen die doen zoals haar, en zich zo kleden!
    ze doet alles!: ze helpt andere mensen, het is nooit goed voor jullie!!!
    accepteer haar gewoon zoals ze is, en als je haar niet accepteerd, dan reageer je er gewoon maar niet op.
    diegene die wat over miley cyrus zij die dee het alleen maar om haar te helpen, niet om zulke domme reacties van mensen te krijgen.

    en 1 ding wat ik ook niet leuk vind is dat iedereen wat met selena gomez.
    daar word ik wel gek van.
    ik ben ook fan van haar en niet sinds de meesten vanaf ze met justin bieber had, sinds ik haar kon.

    No idea why, maar ik vond haar altijd al iets mannelijks hebben. :X

    jessicatommy schreef:
    iedereen moet gwn z'n kop houden dat ze een voorbeeld is voor jongere meisjes!
    ze is geen kind meer, ze 18!
    je ziet meer mensen die doen zoals haar, en zich zo kleden!
    ze doet alles!: ze helpt andere mensen, het is nooit goed voor jullie!!!
    accepteer haar gewoon zoals ze is, en als je haar niet accepteerd, dan reageer je er gewoon maar niet op.
    diegene die wat over miley cyrus zij die dee het alleen maar om haar te helpen, niet om zulke domme reacties van mensen te krijgen.

    en 1 ding wat ik ook niet leuk vind is dat iedereen wat met selena gomez.
    daar word ik wel gek van.
    ik ben ook fan van haar en niet sinds de meesten vanaf ze met justin bieber had, sinds ik haar kon.

    Chillax, girl.
    Er werd om de mening van mensen gevraagd en die werd gegeven.


    I can't even think straight.

    Topic 9568746


    comfort in c h a o s

    Don't know don't care.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fauvism schreef:
    Ik heb niets tegen haar, maar ik ben ook niet echt groot fan.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    omdat ze opeens van het brave tieneridool een hoer is geworden dat aandacht zoekt
    mijn mening
    Verder heb ik het niet zo op disney sterretjes

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 0:02 ]


    Adele's management told her to lose weight and she replied: "I make music for the ears, not the eyes."

    Oppugno schreef:
    Ik haat haar niet, ik heb gewoon een hekel aan haar liedjes.


    Dat dus


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Oppugno schreef:
    Ik haat haar niet, ik heb gewoon een hekel aan haar liedjes.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ehm geen idee, mischien omdat ze lelijk iritand raar ongetalenteerd en een kut wijf is.


    fashion is my life,,