• Sorry, maar ik vind dat ze zichzelf best voor schut zet ;$ Dus ik lach haar al volop uit, want ik mag dr niet.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 22:49 ]


    To infinity and beyond •

    Ik heb nooit iets over zijn/haar mening zelf vermeld, ik ging slechts in op het feit dat een 'objectieve mening' niet bestaat. Dat iemand zich hierdoor aangevallen voelt kan ik totaal niet bevatten. Van mijn part haal je een mod, misschien dat deze nader kan toelichten waar jij het over hebt.


    Rainbowmidget.

    Abeltje schreef:
    (...)

    Ik kat je niet af. Punt is alleen dat iets als een 'objectieve mening' niet bestaat. Als je zou weten wat objectief/subjectief is, weet je ook dat een mening sowieso subjectief is. Vandaar..

    Het ging er om dat ik mijn eigen mening voor en niet na andere of roddels luister. Dat het mijn eigen mening is. Zij gebruikte de woorden objectief en subjectief en om uit te leggen wat ik bedoel heb ik die woorden ook gebruikt. Een mening kan objectief zijn, dan is die op feiten gebaseerd. Zoals na het zien van zo'n filmpje. Objectief is misschien niet het beste woord daarvoor, maar maakte wel duidelijk wat ik wil zeggen.

    Trouwens, duur is dat woord niet, het is een heel normaal woord hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jullie zijn gewoon NIET on-topic.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    StJimmy schreef:
    (...)
    Het ging er om dat ik mijn eigen mening voor en niet na andere of roddels luister. Dat het mijn eigen mening is. Zij gebruikte de woorden objectief en subjectief en om uit te leggen wat ik bedoel heb ik die woorden ook gebruikt. Een mening kan objectief zijn, dan is die op feiten gebaseerd. Zoals na het zien van zo'n filmpje. Objectief is misschien niet het beste woord daarvoor, maar maakte wel duidelijk wat ik wil zeggen.

    Trouwens, duur is dat woord niet, het is een heel normaal woord hoor.


    Of het een duur woord is of niet is subjectief; if you know what I mean. [mening/feiten subjectief/objectief; lijken me wel eerder duur, maar dat terzijde] De enige feiten in dit filmpje is Gomez die tracht te rappen. Mocht dit jou mening zijn, dan zou ik dat eerder als observatie beschouwen. Feit blijft wel dat een mening ALTIJD subjectief is. Ook al gebruik je nog zoveel feiten in je mening, nog steeds blijft het jouw visie op het fenomeen, en dus blijft het subjectief.


    Rainbowmidget.

    Basecca schreef:
    Jullie zijn gewoon NIET on-topic.


    Klopt, ik zal er wel over ophouden (:


    Rainbowmidget.

    Abeltje schreef:
    (...)

    Of het een duur woord is of niet is subjectief; if you know what I mean. [mening/feiten subjectief/objectief; lijken me wel eerder duur, maar dat terzijde] De enige feiten in dit filmpje is Gomez die tracht te rappen. Mocht dit jou mening zijn, dan zou ik dat eerder als observatie beschouwen. Feit blijft wel dat een mening ALTIJD subjectief is. Ook al gebruik je nog zoveel feiten in je mening, nog steeds blijft het jouw visie op het fenomeen, en dus blijft het subjectief.

    Subjectief/objectief en mening/feit zijn niet helemaal het zelfde.
    Weet ik maar er zijn objectievere meningen(meningen gebaseerd op feiten) en subjectievere meningen(meningen niet gebaseerd op feiten). En zoals ik al zei, ik gebruikte dat woord omdat zij het gebruikte, niet omdat ik er zelf mee kwam, lees alsjeblief alles voor je iets zegt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Subjectief/objectief en mening/feit zijn niet helemaal het zelfde.
    Weet ik maar er zijn objectievere meningen(meningen gebaseerd op feiten) en subjectievere meningen(meningen niet gebaseerd op feiten). En zoals ik al zei, ik gebruikte dat woord omdat zij het gebruikte, niet omdat ik er zelf mee kwam, lees alsjeblief alles voor je iets zegt.


    Ik wil echt niet vervelend zijn, maar Abeltje houdt nu haar mond erover. Zou je nu even willen stoppen?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    StJimmy schreef:
    (...)
    Subjectief/objectief en mening/feit zijn niet helemaal het zelfde.
    Weet ik maar er zijn objectievere meningen(meningen gebaseerd op feiten) en subjectievere meningen(meningen niet gebaseerd op feiten). En zoals ik al zei, ik gebruikte dat woord omdat zij het gebruikte, niet omdat ik er zelf mee kwam, lees alsjeblief alles voor je iets zegt.


    Affirmative, moge iedereen genieten van je objectieve mening.


    Rainbowmidget.

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik wil echt niet vervelend zijn, maar Abeltje houdt nu haar mond erover. Zou je nu even willen stoppen?


    Haar mond? :o


    Rainbowmidget.

    Just shut it.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Just shut it.


    Geef me één reden waarom ik geen discussie met iemand mag voeren? Trouwens, geef me één reden waarom ik m'n 'mond' voor je zou houden? Ga slapen, zeurkous.


    Rainbowmidget.

    Serieus, wat een NIET-boeiende discussie.
    Ga samen lekker naar de film, zou ik zeggen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Abeltje schreef:
    (...)

    Geef me één reden waarom ik geen discussie met iemand mag voeren? Trouwens, geef me één reden waarom ik m'n 'mond' voor je zou houden? Ga slapen, zeurkous.

    Ik wou het al niet zeggen
    @Roux
    Laat ons. Man, waarom kan je niet eens meer een discussie voeren zonder gezeik te krijgen. Het is niet dat we ruzie hebben ofzo. Gewoon een gezonde discussie, niks mis mee. Houd je juist helder.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Whatever, jullie doen maar. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"