• Dit word het topic over de nieuwste film; Johnny English Reborn. Ik wil die zo graag zien :O



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik weet het niet. Aan de ene kant wil ik hem wel heel graag zien, want de eerste film was heel goed, maar aan de andere kant ben ik een beetje bang dat het een standaard "we moeten profiteren van ons succes" vervolg is. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm, ik kan Rowan Atkinson echt niet uitstaan als Mr.Bean en Johnny English. Hij doet zo achterlijk. Geef mij maar Black Adder, Johnny English hoef ik echt niet te zien.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I've seen it! It was freakin' awesome! :'D

    Mr. Bean? I hate it.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben vandaag geweest :D

    Hij was echt heel erg goed en je moet zeker gaan. Rowan Atkinson is echt een hele goede acteur :Y) Haha, ik vond de film echt lachwekkend :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga er vandaag heen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb hem gezien, ging wel redelijk.

    Ik vind de eerste echt leuk, alleen deze hoef ik niet te zien. Denk dat het alleen maar zal tegenvallen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga er morgen heen met school, maar ik heb er echt geen zin in.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Square schreef:
    Ik weet het niet. Aan de ene kant wil ik hem wel heel graag zien, want de eerste film was heel goed, maar aan de andere kant ben ik een beetje bang dat het een standaard "we moeten profiteren van ons succes" vervolg is. :x


    Firm believer of all that is magic

    oh, daar ga ik straks heen :D

    Heel veel mensen zeggen dat 'ie tegenvalt. Ik kijk nog wel of ik deze in de bioscoop ga zien, of hem gewoon ga huren (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Square schreef:
    Ik weet het niet. Aan de ene kant wil ik hem wel heel graag zien, want de eerste film was heel goed, maar aan de andere kant ben ik een beetje bang dat het een standaard "we moeten profiteren van ons succes" vervolg is. :x


    Wees niet bang, het is echt een heel goed vervolg! Ik heb hem zondag gezien en hij was echt heel goed! :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nightcrawler schreef:
    I've seen it! It was freakin' awesome! :'D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Johnny English <3


    La credenza è una medicina contro il timore