Deze vind ik gewoon leuk. Die van Gomez slaat gewoon honderd keer nergens op, ook als je naar de tekst luistert. Ze kan niet rappen en ze moet het gewoon ook niet doen. That's it.
Zie je, alle filmpjes van de EMA's zijn zo, dus waarom mag zij niet zo'n filmpje maken?
Tuurlijk wel, maar wij mogen het toch belachelijk vinden hoe zij(en ook andere maar daar gaat dit topic niet over) doet?
Wat is tegenwoordig toch iedereens probleem. Waarom mag niemand meer een andere mening hebben en deze geven.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
StJimmy schreef:
(...)
Tuurlijk wel, maar wij mogen het toch belachelijk vinden hoe zij(en ook andere maar daar gaat dit topic niet over) doet?
Wat is tegenwoordig toch iedereens probleem. Waarom mag niemand meer een andere mening hebben en deze geven.
Het gaat er gewoon om dat sommige -de meeste- iemand beoordelen op wat ze horen en niet meer op feiten en de werkelijkheid.
StJimmy schreef:
(...)
Tuurlijk oordelen mensen andere op wat ze horen, dat is toch logisch? Waar moet je iemand anders op oordelen.
Of bedoel je roddels?
Gewoon, in het algemeen. Maar dat is misschien omdat ik me niet snel laat leiden door roddels en vooroordelen dat ik hier zo over denk.
Gewoon, in het algemeen. Maar dat is misschien omdat ik me niet snel laat leiden door roddels en vooroordelen dat ik hier zo over denk.
Ik denk er het zelfde over, qua roddels dan. Daarom luister ik er nooit na er ken ik ze ook niet. Maar als ik dit zie kan ik haar gewoon niet serieus nemen of slim vinden.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Wat is daar erg aan
Ik snap echt niet wat iedereen tegen haar heeft
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ze Met Justin Bieber heeft en dus niet zo Slim is maar alsnog
Moriarty schreef:
Ik snap nog steeds niet wat iedereen zo tegen Selena Gomez heeft, ik vind haar nog het "leukste" disneysterretje.
En het filmpje is wel grappig, ze hoeft toch niet altijd zo serieus te zijn? :')
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.