• Sorry, maar ik vind dat ze zichzelf best voor schut zet ;$ Dus ik lach haar al volop uit, want ik mag dr niet.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 22:49 ]


    To infinity and beyond •

    Basecca schreef:
    (...)

    Een retorische :Y)


    Ja, en omdat Justin haar leuk vindt is hij meteen- minderbegaafd?
    Ja, dat is net het zelfde als ik zeg van:
    oh jij vind -weetikveelwie- leuk, nu ben je achterlijk. :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is best wel stom dat ze rapt.
    Ik vind haar nu echt overkomen als iemand die denkt dat ze alles is.


    <3

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ja, en omdat Justin haar leuk vindt is hij meteen- minderbegaafd?
    Ja, dat is net het zelfde als ik zeg van:
    oh jij vind -weetikveelwie- leuk, nu ben je achterlijk. :W


    Je hoeft echt niet alles serieus te nemen, beste meid.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Forte schreef:
    Het is best wel stom dat ze rapt.
    Ik vind haar nu echt overkomen als iemand die denkt dat ze alles is.


    Dat is enkel omdat ze een filmpje op youtube heeft geplaatst waar ze Nicki Minaj rapt, en daardoor dat ze het hier ook in steken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    mwah, toen ik zo het beginplaatje van het filmpje zag, dacht ik eerst dat het Cher Lloyd was die daar zat >.<


    And in that moment, we were infinite.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Dat is enkel omdat ze een filmpje op youtube heeft geplaatst waar ze Nicki Minaj rapt, en daardoor dat ze het hier ook in steken.


    I know, maar zo komt ze gewoon voor mij over & ik vind haar niet kunnen rappen.


    <3

    Basecca schreef:
    (...)

    Je hoeft echt niet alles serieus te nemen, beste meid.


    En jij hoeft niet te oordelen over iemand die je niet kent. :W
    Maar we doen allemaal wat we willen, I guess.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Inderdaad, tegenwoordig nemen ze alles serieus als het een bekend iemand is.
    Als je logisch gaat nadenken en je linkt het aan de EMA's weet je al meteen dat het is om te lachen.

    Sjat, jij bent nu de genen die alles serieus neemt. Laat ons onze mening hebben, dank je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Forte schreef:
    (...)

    I know, maar zo komt ze gewoon voor mij over & ik vind haar niet kunnen rappen.


    Ja, snap ik wel. Ik vind ze ook niet geweldig rappen, maar het is wel grappig dat ze het erin steken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Forte schreef:
    Het is best wel stom dat ze rapt.
    Ik vind haar nu echt overkomen als iemand die denkt dat ze alles is.

    Denkt ze ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Sjat, jij bent nu de genen die alles serieus neemt. Laat ons onze mening hebben, dank je.


    Ik ben één van de weinige die hier normaal op kan reageren zonder te oordelen op mijn mening over iemand. Misschien moet je dingen eens objectief bekijken en niet subjectief. :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    En jij hoeft niet te oordelen over iemand die je niet kent. :W
    Maar we doen allemaal wat we willen, I guess.


    I've been watching her video's but I didn't like her. Sorry fans.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ik ben één van de weinige die hier normaal op kan reageren zonder te oordelen op mijn mening over iemand. Misschien moet je dingen eens objectief bekijken en niet subjectief. :W

    Wij reageren ook normaal. We vinden het alleen niks. Ik heb geen mening over haar, ik bemoei me niet met iemand met wie ik niks heb. Maar als ik zo'n filmpje zie geef ik mijn objectieve mening, en die ga ik voor niemand onder banken of stoelen steken. Jammer als je er niet mee eens bent, maar dat is jouw probleem.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall


    Zo serieus!

    Zie je, alle filmpjes van de EMA's zijn zo, dus waarom mag zij niet zo'n filmpje maken?


    Today will be Girl's Day party with you~

    TheBoys schreef:

    Zo serieus!

    Zie je, alle filmpjes van de EMA's zijn zo, dus waarom mag zij niet zo'n filmpje maken?


    Deze vind ik gewoon leuk. Die van Gomez slaat gewoon honderd keer nergens op, ook als je naar de tekst luistert. Ze kan niet rappen en ze moet het gewoon ook niet doen. That's it.


    To infinity and beyond •