• ...met mijn blote handen! Als er een voor me vliegt, vang ik hem uit de lucht en knijp hem dood :')
    Akelige rotbeesten.

    Wie kan dat nog meer?

    EDIT: bedankt voor alle nieuwe manieren om muggen te doden, haha (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 13:39 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn tante doet dat bij bijen :'D
    En je mag ook een keer hier komen om ze te doden.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik pak altijd 10 papiertjes en maak ze dan dood :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dieren doden dieren om voedsel of bescherming, niet om een beetje jeuk of gezoem. Dieren moorden niet, zoals mensen.

    Uhh,, vertel dat mijn kat maar die komt 1x in de week binnen met een muis, speelt er een tijdje mee in laat hem daarna in een hoekje van de kamer wegrotten. Vervolgens ziet hij een vlieg langsvliegen, mept hem uit de lucht, en begint daar ook mee te spelen'. Terwijl die vlieg hem niets heeft aan gedaan(:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:52 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee ik zie een mens als een dier, wat we in feite ook gewoon zijn. Ik vind het ook erg wat er met haar is gebeurd, begrijp me niet verkeert. Meer er zijn miljoenen mensen, en het is erg als er een van is vermoord. Er zijn miljoenen muggen, maar het is niet erg als die niet worden vermoord? Die logica zie ik gewoon niet. Na ja, ik zie hem wel ik deel hem alleen niet.
    Ik vind het echt erg wat er met haar is gebeurd, echt. Het is verschrikkelijk en ik hoop dat haar moordenaar zijn leven lang vast zit. Ik zeg alleen dat er om haar veel 'gedoe' is, wat heel logisch en goed is. Maar als ik mijn mening geef over een mug is het slecht en word ik meteen 'aangevallen'.

          Serieus, ik vind jou redeneringen echt zo gestoord, hoe kun je een mens nou met een dier vergelijk? Een mensenleven is echt wel belangrijker dan dat van zo'n kleine miezerige mug/vlieg. Vind je het gek dat ze zo in het nieuws komt? Dat is om mensen te laten weten wat er gebeurd is, en dat ze 'zoveel' aandacht krijgt opeens, omdat er mensen zijn, die wél nog om andere geven, wat je niet van iedereen kunt zeggen. Zoiets heet medeleven met de familie. Ik vind het niet normaal dat kinderen niet meer veilig zijn in de wereld, en dan kom jij aanzetten met 'save the live of a fly!' Serieus, wat is er mis met jou? Ik snap mensen zoals jij écht niet. Je vind je eigen leven dus ook minder belangrijk want ja die árme, armé zielige mug ook hé... Oké, dat je om dieren geeft, maar dat gedoe om een kleine kut vlieg/mug waar er nog Miljarden van zijn, gaat me écht veel te ver.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:24 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee ik zie een mens als een dier, wat we in feite ook gewoon zijn. Ik vind het ook erg wat er met haar is gebeurd, begrijp me niet verkeert. Meer er zijn miljoenen mensen, en het is erg als er een van is vermoord. Er zijn miljoenen muggen, maar het is niet erg als die niet worden vermoord? Die logica zie ik gewoon niet. Na ja, ik zie hem wel ik deel hem alleen niet.
    Ik vind het echt erg wat er met haar is gebeurd, echt. Het is verschrikkelijk en ik hoop dat haar moordenaar zijn leven lang vast zit. Ik zeg alleen dat er om haar veel 'gedoe' is, wat heel logisch en goed is. Maar als ik mijn mening geef over een mug is het slecht en word ik meteen 'aangevallen'.

    @Countenance
    Welke reacties laat ik dan links liggen? Ik reageer niet op alles want den blijf ik herhalen, wat ik sowieso wel doe omdat mensen me niet echt volgen. Maar ik laat erg geen links liggen omdat ik geen weerwoord weet,hooguit omdat ik ze heb gemis.


    Moesten ze zoveel aandacht geven aan een mug zou er dagelijks in de krant staan:
    duizenden muggen vermoord- cellen zitten vol wegens muggenmoord.
    Zie je het zelf niet? Op dit moment ben je de grap van Quizlet.

    En er zijn wel degelijk dieren die andere dieren vermoorden.
    Kijk naar de kat die muizen vangt om er hoogstens een uurtje mee te spelen. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn slang eet ook muizen, ratten,spinnen en nog veel meer dieren, daar maak ik toch ook geen probleem van. Omg. En ik knijp bijna alle vliegen/prikbeesten kapot.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    StJimmy schreef:

    Nee ik zie een mens als een dier, wat we in feite ook gewoon zijn. Ik vind het ook erg wat er met haar is gebeurd, begrijp me niet verkeert. Meer er zijn miljoenen mensen, en het is erg als er een van is vermoord. Er zijn miljoenen muggen, maar het is niet erg als die niet worden vermoord? Die logica zie ik gewoon niet. Na ja, ik zie hem wel ik deel hem alleen niet.
    Ik vind het echt erg wat er met haar is gebeurd, echt. Het is verschrikkelijk en ik hoop dat haar moordenaar zijn leven lang vast zit. Ik zeg alleen dat er om haar veel 'gedoe' is, wat heel logisch en goed is. Maar als ik mijn mening geef over een mug is het slecht en word ik meteen 'aangevallen'.

    Nah. Ik denk ook niet dat die muggen zich er druk om maken als er een mens doodgaat. Waarom zouden wij ons dan wel druk maken om een mug die wordt doodgeslagen.


    Winter is coming.

    Tragically schreef:
    (...)
          Serieus, ik vind jou redeneringen echt zo gestoord, hoe kun je een mens nou met een dier vergelijk? Een mensenleven is echt wel belangrijker dan dat van zo'n kleine miezerige mug/vlieg. Vind je het gek dat ze zo in het nieuws komt? Dat is om mensen te laten weten wat er gebeurd is, en dat ze 'zoveel' aandacht krijgt opeens, omdat er mensen zijn, die wél nog om andere geven, wat je niet van iedereen kunt zeggen. Zoiets heet medeleven met de familie. Ik vind het niet normaal dat kinderen niet meer veilig zijn in de wereld, en dan kom jij aanzetten met 'save the live of a fly!' Serieus, wat is er mis met jou? Ik snap mensen zoals jij écht niet. Je vind je eigen leven dus ook minder belangrijk want ja die árme, armé zielige mug ook hé... Oké, dat je om dieren geeft, maar dat gedoe om een kleine kut vlieg/mug waar er nog Miljarden van zijn, gaat me écht veel te ver.

    Je begrijpt me verkeerd. Ik vind mijn leven even belangrijk als dat van ieder ander, maar ik vind het leven van een dier en een mens ook even belangrijk. Zoals ik al zei, ik vind her verschrikkelijk wat er is gebeurd, ik vind het ook erg dat niemand veilig is. Maar ik vind het doden van dieren ook erg. Je zeg wel dat er miljoenen vliegen zijn, maar er zijn ook miljoenen mensen. Zo veel verschillen wij niet van dieren, we zijn dieren. Waarom heeft het leven van een mug minder waarde dan dat van een ander dier?
    Daarbij heb ik NOOIT gezegd dat andere dieren niet mogen doden, ik vind het alleen niet kunnen en doe het daarom niet. Dat is alles.

    Maar jullie snappen mijn punt niet, dus veel zin heeft deze discussie niet. Behalve dat we mekaar alleen maar irriteren of boos maken, wat nutteloos is. Dus ik stop er mee.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:32 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Je begrijpt me verkeerd. Ik vind mijn leven even belangrijk als dat van ieder ander, maar ik vind het leven van een dier en een mens ook even belangrijk. Zoals ik al zei, ik vind her verschrikkelijk wat er is gebeurd, ik vind het ook erg dat niemand veilig is. Maar ik vind het doden van dieren ook erg. Je zeg wel dat er miljoenen vliegen zijn, maar er zijn ook miljoenen mensen. Zo veel verschillen wij niet van dieren, we zijn dieren. Waarom heeft het leven van een mug minder waarde dan dat van een ander dier?
    Daarbij heb ik NOOIT gezegd dat andere dieren niet mogen doden, ik vind het alleen niet kunnen en doe het daarom niet. Dat is alles.

    Maar jullie snappen mijn punt niet, dus veel zin heeft deze discussie niet. Behalve dat we mekaar alleen maar irriteren of boos maken, wat nutteloos is. Dus ik stop er mee.

    Als mensen en dieren gelijk zijn, mogen we toch juist wel doden, behalve onze eigen soort dan?
    Want veel dieren jagen ook op andere dieren, en lang niet altijd voor eten. Dus zouden wij mensen dat toch juist wel mogen?

    Ik snap jouw punt op zich wel, maar dit vroeg ik me toch even af.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:47 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    1107 schreef:
    (...)
    Als mensen en dieren gelijk zijn, mogen we toch juist wel doden, behalve onze eigen soort dan?
    Want veel dieren jagen ook op andere dieren, en lang niet altijd voor eten. Dus zouden wij mensen dat toch juist wel mogen?

    Ik snap jouw punt op zich wel, maar dit vroeg ik me toch even af.

    Dieren doden niet zoals een mens dood, niet voor de lol, of in dit geval omdat ze irritant zijn. Dieren doden vanuit hun instinct, voor voedsel of bescherming. Dat is natuurlijk.
    Wij zien ons zelf beter als dieren, maar toch zijn we heel vaak stommer bezig. Als we echt beter zijn zouden we ons zo ook moeten gedragen, vind ik.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Je begrijpt me verkeerd. Ik vind mijn leven even belangrijk als dat van ieder ander, maar ik vind het leven van een dier en een mens ook even belangrijk. Zoals ik al zei, ik vind her verschrikkelijk wat er is gebeurd, ik vind het ook erg dat niemand veilig is. Maar ik vind het doden van dieren ook erg. Je zeg wel dat er miljoenen vliegen zijn, maar er zijn ook miljoenen mensen. Zo veel verschillen wij niet van dieren, we zijn dieren. Waarom heeft het leven van een mug minder waarde dan dat van een ander dier?
    Daarbij heb ik NOOIT gezegd dat andere dieren niet mogen doden, ik vind het alleen niet kunnen en doe het daarom niet. Dat is alles.

    Maar jullie snappen mijn punt niet, dus veel zin heeft deze discussie niet. Behalve dat we mekaar alleen maar irriteren of boos maken, wat nutteloos is. Dus ik stop er mee.


    Toch vind ik het leven van een vlieg niet belangrijk, die beesten leven hooguit een week en het zijn in mijn ogen alleen maar nutteloze dieren.
    Punt uit. En dat jij het leven van een vlieg net zo belangrijk vind (wat ik eigenlijk alleen maar raar vind), moet je zelf maar weten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dieren doden niet zoals een mens dood, niet voor de lol, of in dit geval omdat ze irritant zijn. Dieren doden vanuit hun instinct, voor voedsel of bescherming. Dat is natuurlijk.
    Wij zien ons zelf beter als dieren, maar toch zijn we heel vaak stommer bezig. Als we echt beter zijn zouden we ons zo ook moeten gedragen, vind ik.

    Koeien zouden ook muggen doden als ze daartoe in staat zouden zijn, koeien hebben namelijk erg veel last van muggen. En zo zijn er nog meer dieren die muggen doden om die reden, dan vind ik dat mensen dat ook mogen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tragically schreef:
    (...)
    Toch vind ik het leven van een vlieg niet belangrijk, die beesten leven hooguit een week en het zijn in mijn ogen alleen maar nutteloze dieren.
    Punt uit. En dat jij het leven van een vlieg net zo belangrijk vind (wat ik eigenlijk alleen maar raar vind), moet je zelf maar weten.

    Het ZIJN nutteloze dieren. Het zijn een van de enige wezens in de natuur die geen nut hebben.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb lekker bloed hoor, wie moet het anders drinken?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fayan schreef:
    Nee, want dan blijven ze aan je vastplakken en dat vind ik zo iew D:
    Ik pak altijd oude tijdschriften :'D

    Of schoenen van andere mensen :W.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.