• ...met mijn blote handen! Als er een voor me vliegt, vang ik hem uit de lucht en knijp hem dood :')
    Akelige rotbeesten.

    Wie kan dat nog meer?

    EDIT: bedankt voor alle nieuwe manieren om muggen te doden, haha (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 13:39 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    1107 schreef:
    (...)
    Oeh, vliegen ze er niet weer uit dan?

    Bij mij niet :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hahaa, ik kan dat echt niet, voel me altijd zo schuldig nadat ik ze heb gedood :').


    i put the fun in funeral

    Oeh dat doe ik ook zo vaak. (:
    Maar liefst van al sla ik ze dood tegen de muur. (:
    (en er is niets hypocriet aan muggen doden)


    Get outta my head!

    Ik laatst ;D Het was donker, maar hij vlieg voor mijn scherm, dus daarom kon ik hem zien. En toen sloeg ik, deed ik het licht aan en daar lag ie ;3
    En ik heb ook eens een vlieg uit de lucht geslagen met een vliegenmepper. Dat ging zo hard dat er allemaal stukjes vlieg aan dat ding zat daarna :']


    Caution first, always.

    Caine schreef:
    Nee, want dan blijven ze aan je vastplakken en dat vind ik zo iew D:
    Ik pak altijd oude tijdschriften :'D


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    I'm a freaking serial killer :'D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Haha, we hadden laatst bij wiskunde echt last van een irritante vlieg. :'D
    Dus ik loop gewoon naar de plek waar dat ding zit, mep er met m'n hand tegen aan en laat hem in de prullenbak vallen.
    Ik heb nog nooit zo'n stille klas meegemaakt. :'D
    En toen daarna was het: 'IEEEUW, je hebt een vlieg doodgemaakt!'
    Wat een watjes. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    Haha, we hadden laatst bij wiskunde echt last van een irritante vlieg. :'D
    Dus ik loop gewoon naar de plek waar dat ding zit, mep er met m'n hand tegen aan en laat hem in de prullenbak vallen.
    Ik heb nog nooit zo'n stille klas meegemaakt. :'D
    En toen daarna was het: 'IEEEUW, je hebt een vlieg doodgemaakt!'
    Wat een watjes. :'D

    hahaha, goede actie :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Roux schreef:
    Haha, we hadden laatst bij wiskunde echt last van een irritante vlieg. :'D
    Dus ik loop gewoon naar de plek waar dat ding zit, mep er met m'n hand tegen aan en laat hem in de prullenbak vallen.
    Ik heb nog nooit zo'n stille klas meegemaakt. :'D
    En toen daarna was het: 'IEEEUW, je hebt een vlieg doodgemaakt!'
    Wat een watjes. :'D


    Hahaha, lijkt me best grappig om te zien.*O*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Die paar druppels bloed kan je heus wel missen. Daarbij hoe weet je zo zeker dat het een vrouwtje is?
    Ik snap niet dat mensen gewoon dieren kunnen vermoorden. Als het een insect is is het niet erg maar als het een zoogdier is het opeens monsterlijk. Slaat nergens op.

    Huh, jij maakt van een vlieg een olifant. -oke dat was een flauw grapje- x']

    nee maar we hebben het over vliegen, niet over zoogdieren. e_e

    En ik ben te lui om ze dood te slaan dus ik spuit deo op ze of electroduceer ze.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Huh, jij maakt van een vlieg een olifant. -oke dat was een flauw grapje- x']

    nee maar we hebben het over vliegen, niet over zoogdieren. e_e

    En ik ben te lui om ze dood te slaan dus ik spuit deo op ze of electroduceer ze.

    Deo? O.o


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    StJimmy schreef:
    (...)
    Die paar druppels bloed kan je heus wel missen. Daarbij hoe weet je zo zeker dat het een vrouwtje is?
    Ik snap niet dat mensen gewoon dieren kunnen vermoorden. Als het een insect is is het niet erg maar als het een zoogdier is het opeens monsterlijk. Slaat nergens op.

    Oké, dat je om dieren geeft, maar je kunt ook overdrijven.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 13:42 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Die paar druppels bloed kan je heus wel missen. Daarbij hoe weet je zo zeker dat het een vrouwtje is?
    Ik snap niet dat mensen gewoon dieren kunnen vermoorden. Als het een insect is is het niet erg maar als het een zoogdier is het opeens monsterlijk. Slaat nergens op.


    Ja maar alle zoogdieren gaan niet heel erg irritant zoemen als ze bij je in de buurt komen en waardoor je dus de halve nacht wakker ligt, omdat je aan het wachten bent totdat die mug eindelijk dichtbij genoeg is om te meppen of er vandoor is gegaan


    Physics is awesome

    StJimmy schreef:
    (...)
    Die paar druppels bloed kan je heus wel missen. Daarbij hoe weet je zo zeker dat het een vrouwtje is?
    Ik snap niet dat mensen gewoon dieren kunnen vermoorden. Als het een insect is is het niet erg maar als het een zoogdier is het opeens monsterlijk. Slaat nergens op.


    hahha, faal. Ik móet ze wel doden. Allergisch voor alle soorten vliegenbeten ja. D:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    1107 schreef:
    (...)
    Deo? O.o

    Uhu, ik vergas ze met deo.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”