• ...met mijn blote handen! Als er een voor me vliegt, vang ik hem uit de lucht en knijp hem dood :')
    Akelige rotbeesten.

    Wie kan dat nog meer?

    EDIT: bedankt voor alle nieuwe manieren om muggen te doden, haha (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 13:39 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    StJimmy schreef:
    (...)
    Die paar druppels bloed kan je heus wel missen. Daarbij hoe weet je zo zeker dat het een vrouwtje is?
    Ik snap niet dat mensen gewoon dieren kunnen vermoorden. Als het een insect is is het niet erg maar als het een zoogdier is het opeens monsterlijk. Slaat nergens op.
    Hhe, dus als een leeuw jou aanvalt, laat jij je dus gewoon oppeuzelen? Tja, ieder zijn ding zeker. (:


    Get outta my head!

    ik zou echt al superlang in de gevangenis zitten als een vlieg osfuw doodslaan moord is.(no_chears)


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    ik zou echt al superlang in de gevangenis zitten als een vlieg osfuw doodslaan moord is.(no_chears)

    Lol, dan zou er geen plaats meer vrij zijn in de gevangenis ;D
    -iedereen heeft wel eens een mug dood geslagen, of ja bijna iedereen.-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Caine schreef:
    Nee, want dan blijven ze aan je vastplakken en dat vind ik zo iew D:
    Ik pak altijd oude tijdschriften :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik sla ze dood met een hand doek of knijp ze dood. :Y)

    Eerst geef ik ze een mep. Als ze daarna niet weg zijn maak ik ze dood met mijn hand(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Reloaded schreef:
    (...)Hhe, dus als een leeuw jou aanvalt, laat jij je dus gewoon oppeuzelen? Tja, ieder zijn ding zeker. (:

    Dat is wel iets heel anders. Dat is een levensbedreigend situatie, dit niet. Dit is hooguit een beetje irritant. Maar dan schud je je hoofd, jaag je ze weg of leg je citroen neer en je heb nergens meer las van.
    Ik maak gewoon geen onderscheid tussen dieren, ik snap dus ook niet dat andere dat doen, en ik dood ze niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Winterfell schreef:
    Ik gebruik altijd mijn Donald Duck 8) En 's avonds maak ik er een heuse jacht van! KILL 'M ALL. Meestal praat ik ook tegen 'm, als 'ie weet weg te vliegen D: Ja, ja. Het roept een hoop emoties op.


    Dit dus, alleen dan met mijn lesboek van Grieks. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat is wel iets heel anders. Dat is een levensbedreigend situatie, dit niet. Dit is hooguit een beetje irritant. Maar dan schud je je hoofd, jaag je ze weg of leg je citroen neer en je heb nergens meer las van.
    Ik maak gewoon geen onderscheid tussen dieren, ik snap dus ook niet dat andere dat doen, en ik dood ze niet.


    Een citroen helpt niet alleen dankzij het hor voor mijn raam, heb ik deze zomer geen last van muggen gehad maar ik had gisteren wel een muggenbeet. En wat je zei van, het zijn maar een paar druppels bloed maar daardoor komen er wel meer muggen bij! En ik heb liever niet dat er dankzij mijn bloed meer irritante vliegende bloeddrinkers bij komen


    Physics is awesome

    StJimmy schreef:
    (...)
    Die paar druppels bloed kan je heus wel missen. Daarbij hoe weet je zo zeker dat het een vrouwtje is?
    Ik snap niet dat mensen gewoon dieren kunnen vermoorden. Als het een insect is is het niet erg maar als het een zoogdier is het opeens monsterlijk. Slaat nergens op.

    Als een zeekoe zo strontirritant zou zijn, zou ik hem ook doodmeppen. (cat)
    nahkidding


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Eyes schreef:
    (...)

    Een citroen helpt niet alleen dankzij het hor voor mijn raam, heb ik deze zomer geen last van muggen gehad maar ik had gisteren wel een muggenbeet. En wat je zei van, het zijn maar een paar druppels bloed maar daardoor komen er wel meer muggen bij! En ik heb liever niet dat er dankzij mijn bloed meer irritante vliegende bloeddrinkers bij komen

    Vreemd, bij mij wel altijd.
    Met die paar druppels bloed bedoel ik dat je er niet dood aan gaat, dan ik dat je ze vermoord. Nu niet. Ik snap best wel dat het irritant is, maar om dan zo'n diertje te doden, nee dat snap ik niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    muggen vermoorden met je blote hand is ranzig! Ik roep mijn vader altijd als er iets viezigs op me kamer zit haha


    What by Zeus' beard is going on????

    Ik doe dat niet, want dat vind ik zielig ^.^ Meestal jaag ik ze mijn kamer uit =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik sla ze trouwens dood met de vliegenmepper of anders elektrocuteer ik ze met de elektrische vliegenmepper.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 15:43 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat een kinderachtige discussie, grow up. :')
    Ik sla ze altijd dood met een boek.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'