• ...met mijn blote handen! Als er een voor me vliegt, vang ik hem uit de lucht en knijp hem dood :')
    Akelige rotbeesten.

    Wie kan dat nog meer?

    EDIT: bedankt voor alle nieuwe manieren om muggen te doden, haha (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 13:39 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Countenance schreef:
    (...)
    If u eat it, you have to deal with it. Heb je ooit je vleesje niet opgegeten? Heeft je moeder ooit de rest van de pan gehakt weggegooit, zonder dat jij er iets van zei? Heb je ooit je hamburger niet opgegeten omdat 'ie zo vies was? Ja? Nou, dan verspil je dierenvlees, dus zeur toch niet over die muggen. Ze leven hooguit een week en het duurt al 2 á 3 dagen voordat ze volwassen zijn. Ze hadden dus nog hooguit 4 dagen te levne, negen vand e tien keer nog maar 1. :"D
          Daarbij, is het fijn dat je zelf opmerkt dat je irritant bent:3

    Nee, vlees eet ik altijd op. Ik vind het veel te lekker.
    Als je de duur van een mensen leven vergelijk met dat van een schildpad krijg je het zelfde, maar die moorden we toch ook niet.
    Ik zeur niet, ik geef mijn mening en reageer.
    Zoals ik al zei, als je me irritant vind rot dan op. Heb je er ook geen last van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Reloaded schreef:
    (...)Er is wel een groot verschil, doos(?). Bij sommige mensen worden ze veel groter dan normaal en zij worden er misselijk van en moe.

    Hihi, oké een iets groter verschil:3


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee, vlees eet ik altijd op. Ik vind het veel te lekker.
    Als je de duur van een mensen leven vergelijk met dat van een schildpad krijg je het zelfde, maar die moorden we toch ook niet.
    Ik zeur niet, ik geef mijn mening en reageer.
    Zoals ik al zei, als je me irritant vind rot dan op. Heb je er ook geen last van.

    Ik irriteer me niet aan je, ik zie het als one big joke, omdat ik je niet serieus kán nemen. Ik denk eerder dat jíj je aan míj ergerd :3


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee, vlees eet ik altijd op. Ik vind het veel te lekker.
    Als je de duur van een mensen leven vergelijk met dat van een schildpad krijg je het zelfde, maar die moorden we toch ook niet.
    Ik zeur niet, ik geef mijn mening en reageer.
    Zoals ik al zei, als je me irritant vind rot dan op. Heb je er ook geen last van.

    Seriously, ik moet hier echt om lachen.
    Richt een partij op ofzo. Partij van de vliegen. :Y)
    Wat een gedoe om een stomme vlieg, serieus.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Countenance schreef:
    Nogmaals, lieve schat, iedereen is allegrisch voor muggen, daarom jeukt hun 'gif' ook zo. Hooguit verschilt de grootte van de bult:3

    Ja, I know. Toen ik het had getypt merkte ik ook al gelijk dat ik het anders moest zeggen en heb ik het aangepast. Maar ik ben extra gevoelig ofzo.. Als ik door een klein mugje gestoken word word mijn hele arm dik en gaat de bult ontsteken enzo en ik kan serieus koorts krijgen enzo..

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 17:48 ]


    Winter is coming.

    Tragically schreef:
    (...)
    Seriously, ik moet hier echt om lachen.
    Richt een partij op ofzo. Partij van de vliegen. :Y)
    Wat een gedoe om een stomme vlieg, serieus.

    Dan ga ik nu even heel hard wezen, maar we doen het zelfde met Jennefer. Zij is ook vermoord en daar is veel ophef over, alleen omdat zij een mens was en dit een mug. Ik zie het verschil niet echt maar ja, dat ben ik.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tragically schreef:
    (...)
    Seriously, ik moet hier echt om lachen.
    Richt een partij op ofzo. Partij van de vliegen. :Y)
    Wat een gedoe om een stomme vlieg, serieus.

    Moet ze eerst een paar mensen zoeken die net zo onredelijk zijn, en net zo slecht hun standpunt kunnen benadrukken als zichzelf :3


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dan ga ik nu even heel hard wezen, maar we doen het zelfde met Jennefer. Zij is ook vermoord en daar is veel ophef over, alleen omdat zij een mens was en dit een mug. Ik zie het verschil niet echt maar ja, dat ben ik.

    Vechten? Neem jij je vriendjes mee? Dan neem ik mijn mug ook mee? (cat)
          Oh, ik verheerlijk jouw reacties. Je zegt hetzelfde en reacties die je niet kan handelen, laat je links liggen :'D


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    Dan ga ik nu even heel hard wezen, maar we doen het zelfde met Jennefer. Zij is ook vermoord en daar is veel ophef over, alleen omdat zij een mens was en dit een mug. Ik zie het verschil niet echt maar ja, dat ben ik.

    Dus jij ziet een mug als een gelijke? Er is iets serieus mis met jou.


    Winter is coming.

    ik vermoord ze wel, maar niet met mn hand. Je kan ook bloed aan je handen krijgen als je al wat bloed hebben gedronken. Eigenljk zijn muggen gewoon kleine vampiertjes, die gelukkig neit vooor altijd leven x)

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dan ga ik nu even heel hard wezen, maar we doen het zelfde met Jennefer. Zij is ook vermoord en daar is veel ophef over, alleen omdat zij een mens was en dit een mug. Ik zie het verschil niet echt maar ja, dat ben ik.

    Wat jij nu doet, kan ik echt niet tegen.
    Jij ziet een mug/vlieg/whatever als een mens? Wat is er mis met jou? Elk mens is uniek, het is érg als een mens overlijd. Wat kan een vlieg/mug mij nou schelen? Daar zijn er duizenden van. Sowhat als er eentje dood gaat?
    Ik snap écht niet dat er mensen zoals jij nog maar zo kunnen denken. Dat meisje was verkracht en toen vermoord. Dat kun je niet met een mug/vlieg doen.
    Ik word gewoon ziek van jou.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 17:51 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Wat jij nu doet, kan ik echt niet tegen.
    Jij ziet een mug/vlieg/whatever als een mens? Wat is er mis met jou? Elk mens is uniek, het is érg als een mens overlijd. Wat kan een vlieg/mug mij nou schelen? Daar zijn er duizenden van. Sowhat als er eentje dood gaat?
    Ik snap écht niet dat er mensen zoals jij nog maar zo kunnen denken. Dat meisje was verkracht en toen vermoord. Dat kun je niet met een mug/vlieg doen.
    Ik word gewoon ziek van jou.

    Dit dus. ^


    Winter is coming.

    Countenance schreef:
    (...)
    Moet ze eerst een paar mensen zoeken die net zo onredelijk zijn, en net zo slecht hun standpunt kunnen benadrukken als zichzelf :3

    Haha, lol, dat kan nog gaan eeuwen duren dan :W

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 17:54 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    De elektrische vliegenmepper. _O_

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 17:59 ]


    26 - 02 - '16

    Tragically schreef:
    (...)
    Wat jij nu doet, kan ik echt niet tegen.
    Jij ziet een mug/vlieg/whatever als een mens? Wat is er mis met jou? Elk mens is uniek, het is érg als een mens overlijd. Wat kan een vlieg/mug mij nou schelen? Daar zijn er duizenden van. Sowhat als er eentje dood gaat?
    Ik snap écht niet dat er mensen zoals jij nog maar zo kunnen denken. Dat meisje was verkracht en toen vermoord. Dat kun je niet met een mug/vlieg doen.
    Ik word gewoon ziek van jou.

    Nee ik zie een mens als een dier, wat we in feite ook gewoon zijn. Ik vind het ook erg wat er met haar is gebeurd, begrijp me niet verkeert. Meer er zijn miljoenen mensen, en het is erg als er een van is vermoord. Er zijn miljoenen muggen, maar het is niet erg als die niet worden vermoord? Die logica zie ik gewoon niet. Na ja, ik zie hem wel ik deel hem alleen niet.
    Ik vind het echt erg wat er met haar is gebeurd, echt. Het is verschrikkelijk en ik hoop dat haar moordenaar zijn leven lang vast zit. Ik zeg alleen dat er om haar veel 'gedoe' is, wat heel logisch en goed is. Maar als ik mijn mening geef over een mug is het slecht en word ik meteen 'aangevallen'.

    @Countenance
    Welke reacties laat ik dan links liggen? Ik reageer niet op alles want den blijf ik herhalen, wat ik sowieso wel doe omdat mensen me niet echt volgen. Maar ik laat erg geen links liggen omdat ik geen weerwoord weet,hooguit omdat ik ze heb gemis.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall