Tragically schreef:
(...)
Wat jij nu doet, kan ik echt niet tegen.
Jij ziet een mug/vlieg/whatever als een mens? Wat is er mis met jou? Elk mens is uniek, het is érg als een mens overlijd. Wat kan een vlieg/mug mij nou schelen? Daar zijn er duizenden van. Sowhat als er eentje dood gaat?
Ik snap écht niet dat er mensen zoals jij nog maar zo kunnen denken. Dat meisje was verkracht en toen vermoord. Dat kun je niet met een mug/vlieg doen.
Ik word gewoon ziek van jou.
Nee ik zie een mens als een dier, wat we in feite ook gewoon zijn. Ik vind het ook erg wat er met haar is gebeurd, begrijp me niet verkeert. Meer er zijn miljoenen mensen, en het is erg als er een van is vermoord. Er zijn miljoenen muggen, maar het is niet erg als die niet worden vermoord? Die logica zie ik gewoon niet. Na ja, ik zie hem wel ik deel hem alleen niet.
Ik vind het echt erg wat er met haar is gebeurd, echt. Het is verschrikkelijk en ik hoop dat haar moordenaar zijn leven lang vast zit. Ik zeg alleen dat er om haar veel 'gedoe' is, wat heel logisch en goed is. Maar als ik mijn mening geef over een mug is het slecht en word ik meteen 'aangevallen'.
@Countenance
Welke reacties laat ik dan links liggen? Ik reageer niet op alles want den blijf ik herhalen, wat ik sowieso wel doe omdat mensen me niet echt volgen. Maar ik laat erg geen links liggen omdat ik geen weerwoord weet,hooguit omdat ik ze heb gemis.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall