• ...met mijn blote handen! Als er een voor me vliegt, vang ik hem uit de lucht en knijp hem dood :')
    Akelige rotbeesten.

    Wie kan dat nog meer?

    EDIT: bedankt voor alle nieuwe manieren om muggen te doden, haha (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 13:39 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    StJimmy schreef:
    (...)
    Vreemd, bij mij wel altijd.
    Met die paar druppels bloed bedoel ik dat je er niet dood aan gaat, dan ik dat je ze vermoord. Nu niet. Ik snap best wel dat het irritant is, maar om dan zo'n diertje te doden, nee dat snap ik niet.


    Dus als ik hem dood maak en hem aan een spin geef, is het dan minder erg?

    1. Ze zoemen (heel irritant)
    2. Ze stelen mijn bloed en dan gaan ze meer muggen maken
    3. En al die nieuwe vrouwtjesmuggen willen ook mijn bloed hebben
    4. Muggenbulten jeuken heel erg

    Reden genoeg om de mug die in mijn huis is gewoon dood te meppen

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 16:42 ]


    Physics is awesome

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat is wel iets heel anders. Dat is een levensbedreigend situatie, dit niet. Dit is hooguit een beetje irritant. Maar dan schud je je hoofd, jaag je ze weg of leg je citroen neer en je heb nergens meer las van.
    Ik maak gewoon geen onderscheid tussen dieren, ik snap dus ook niet dat andere dat doen, en ik dood ze niet.
    Wacht nu vraag ik mij iets af. Wat met de mensen die allergisch zijn aan muggenbeten? Mogen die wel doden. -Sorry, maar jouw standpunt intrigreert mij op een rare manier-


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Wacht nu vraag ik mij iets af. Wat met de mensen die allergisch zijn aan muggenbeten? Mogen die wel doden. -Sorry, maar jouw standpunt intrigreert mij op een rare manier-

    Ja.
    Ik vind dat je een dier mag doden voor bescherming(zoals met die leeuw) of voor voedsel.

    @Eyes
    Oh, nee hij zoemt en je heb jeuk. Nee je heb helemaal gelijk dat is een goede reden om ze te doden.
    Zoals ik al zei, jaag ze dan gewoon weg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Zij, alleen vrouwen steken.
    Nee maar een hond? Die meestal wel. Dat snap ik gewoon niet.
    Maar ja, zo ben ik. Ik ben nu eenmaal tegen moord.

    Och houd toch je mond :'D
    Ik ben vegatarieër? Jij ook? Zo ja, fijn voor je, maar er blijven altijd mensen die zoiets doen, get used to it you can't do a thing. Zo nee, houd je bek dicht, want je eet het evengoed.


    Let it come and let it be

    Reloaded schreef:
    (...)Wacht nu vraag ik mij iets af. Wat met de mensen die allergisch zijn aan muggenbeten? Mogen die wel doden. -Sorry, maar jouw standpunt intrigreert mij op een rare manier-

    Iedereen is allergisch voor muggen, doos, daardoor krijgen we jeuk, maar de één heeft er enkel meer last van dan de ander :3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Och houd toch je mond :'D
    Ik ben vegatarieër? Jij ook? Zo ja, fijn voor je, maar er blijven altijd mensen die zoiets doen, get used to it you can't do a thing. Zo nee, houd je bek dicht, want je eet het evengoed.

    Nee ik ben niet vegatarieër, zie mijn reactie hier boven. Ik ga niet tegen moeder natuur in. Ik dood alleen geen dieren.
    En nee, ik hou mijn bek niet dicht, voor niemand niet. Ik geef mij mening en reageer op reacties, zoals iedereen. Als je het irriteert rot je maar lekker op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    @StJimmy. Maar, kijk. het hoort ook gewoon zo in de natuur. Dieren doden dieren. That's just how it is. (dat is hoe ik het zie)

    En dan zeg ik niet dat ik grootschalig vissen vangen niet erg vind ofzo, want dát hoort niet zo in de natuur.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 17:38 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    hahahaha is er iemand serieus een big deal aan het maken over het vermoorden van een domme mug waar er miljarden van bestaan?


    All I have in life, is my imagniation.

    Atropos schreef:
    @StJimmy. Maar, kijk. het hoort ook gewoon zo in de natuur. Dieren doden dieren. That's just how it is. (dat is hoe ik het zie)

    Dieren doden dieren om voedsel of bescherming, niet om een beetje jeuk of gezoem. Dieren moorden niet, zoals mensen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee ik ben niet vegatarieër, zie mijn reactie hier boven. Ik ga niet tegen moeder natuur in. Ik dood alleen geen dieren.
    En nee, ik hou mijn bek niet dicht, voor niemand niet. Ik geef mij mening en reageer op reacties, zoals iedereen. Als je het irriteert rot je maar lekker op.

    If u eat it, you have to deal with it. Heb je ooit je vleesje niet opgegeten? Heeft je moeder ooit de rest van de pan gehakt weggegooit, zonder dat jij er iets van zei? Heb je ooit je hamburger niet opgegeten omdat 'ie zo vies was? Ja? Nou, dan verspil je dierenvlees, dus zeur toch niet over die muggen. Ze leven hooguit een week en het duurt al 2 á 3 dagen voordat ze volwassen zijn. Ze hadden dus nog hooguit 4 dagen te levne, negen vand e tien keer nog maar 1. :"D
          Daarbij, is het fijn dat je zelf opmerkt dat je irritant bent:3


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dieren doden dieren om voedsel of bescherming, niet om een beetje jeuk of gezoem. Dieren moorden niet, zoals mensen.


    stfu, zeur niet over een domme mug


    All I have in life, is my imagniation.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dieren doden dieren om voedsel of bescherming, niet om een beetje jeuk of gezoem. Dieren moorden niet, zoals mensen.

    Vertel jij het 't konijn van de buren? Die vermoordde zijn buddy, omdat 'ie daar zin in had. Vertel jij het de kat van hiernaast? Die doodde een muis, omdat het leuk was. :'D


    Let it come and let it be

    Ik ben allergisch - of nouja extra overgevoelig ofzo want iedereen is allergisch, dat is waardoor we jeuk krijgen- voor muggen. Dus ik sla ze altijd met liefde dood. ;D
    Ben ook allergisch voor bijen, maar daar blijf ik dan liever met mijn handen bij vandaan.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 17:41 ]


    Winter is coming.

    STUDIO schreef:
    Ik ben allergisch voor muggen. Dus ik sla ze altijd met liefde dood. ;D
    Ben ook allergisch voor bijen, maar daar blijf ik dan liever met mijn handen bij vandaan.

    Nogmaals, lieve schat, iedereen is allegrisch voor muggen, daarom jeukt hun 'gif' ook zo. Hooguit verschilt de grootte van de bult:3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Iedereen is allergisch voor muggen, doos, daardoor krijgen we jeuk, maar de één heeft er enkel meer last van dan de ander :3
    Er is wel een groot verschil, doos(?). Bij sommige mensen worden ze veel groter dan normaal en zij worden er misselijk van en moe.


    Get outta my head!