• ...met mijn blote handen! Als er een voor me vliegt, vang ik hem uit de lucht en knijp hem dood :')
    Akelige rotbeesten.

    Wie kan dat nog meer?

    EDIT: bedankt voor alle nieuwe manieren om muggen te doden, haha (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 13:39 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tip: leg citroen neer in je kamer, ze haten die geur en komen dan niet in de buurt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Zij, alleen vrouwen steken.
    Nee maar een hond? Die meestal wel. Dat snap ik gewoon niet.
    Maar ja, zo ben ik. Ik ben nu eenmaal tegen moord.

    Een hond steekt mij niet, dat maakt voor mij nog wel wat verschil.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Daar ben ik te lui voor.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    1107 schreef:
    (...)
    Een hond steekt mij niet, dat maakt voor mij nog wel wat verschil.

    Die kan je even makkelijk bijten, mijn hond heeft mij vaker gebeten, maar die dood ik toch ook niet? Een levend wezen is een leven wezen. Ik zie echt het probleem niet, maar ik heb ook niet echt las van ze.
    Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je willens en wetens een dier vermoord.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik:Y)

    omg houden we hier nu echt een discussie of een mug dood slaan een moord is of niet?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    StJimmy schreef:
    (...)
    Die kan je even makkelijk bijten, mijn hond heeft mij vaker gebeten, maar die dood ik toch ook niet? Een levend wezen is een leven wezen. Ik zie echt het probleem niet, maar ik heb ook niet echt las van ze.
    Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je willens en wetens een dier vermoord.

    Toch vind ik het wat anders, ik heb toch niet om die mug gevraagd en jij waarschijnlijk wel om je hond :')
    Maar, jij jouw mening en ik de mijne.

    Seel schreef:
    omg houden we hier nu echt een discussie of een mug dood slaan een moord is of niet?

    Ik geloof het wel, ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Seel schreef:
    omg houden we hier nu echt een discussie of een mug dood slaan een moord is of niet?

    Nee, over het feit dat ik het belachelijk vind om daar trots op te zijn en zij niet.
    Dat het moord is weet ik, voor mij, allang.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oke, over die muggen dood discussie.
    Iedereen heeft daar gewoon zijn eigen mening over en bekijkt het op zijn/haar manier. De een vindt het wel moord en de ander niet. Dat kan je gewoon niet veranderen. Dat is net zo iets als een geloof, de een gelooft wel ergens in en de ander niet en heeft andere opvattingen. You can't change it.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    1107 schreef:
    (...)
    Ik geloof het wel, ja.
    ik sta aan de kant van de muggendoodslaanders :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    En toen BLOEDDE het topic dood. I.v.m. muggen.:P


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    dependable schreef:
    En toen BLOEDDE het topic dood. I.v.m. muggen.:P


    En toen lag ik echt wel he-le-maal dubbel hoor.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik gebruik altijd mijn Donald Duck 8) En 's avonds maak ik er een heuse jacht van! KILL 'M ALL. Meestal praat ik ook tegen 'm, als 'ie weet weg te vliegen D: Ja, ja. Het roept een hoop emoties op.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Neh, ik zuig ze altijd op (krul) Met de stofzuiger.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 22:20 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    Neh, ik zuig ze altijd op (krul) Met de stofzuiger.

    Oeh, vliegen ze er niet weer uit dan?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the