• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:44 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    Ik vertrouwde hem niet. Waarom zou hij dat vragen. Eigenlijk had ik gedacht dat hij het wel gezien had mijn leugens en mijn geezicht wat ik in de plooi moest trekken. Ik knikte naar hem en liep naar het weilandje. Ik moest nadenken over wie ik wel ne neit vertrouwen kon.

    [bella is ofline]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oké, tot morgen (:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [tot morgen hbest vreog half 3 vrij naar bieb en tas inpakken voor vakantie dus rond 4 uur ofzo of eerder en dan savonds kom ik ook weer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Is er nu niemand meer? (no_chears)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    {jAWEL IKKUU ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [YES. Leven! Oké, wat gaan we nu doen in Twilight land 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Wat kunnen we allemaal doen Met Benjamin Embry Nessie, Carlisle, Sam en Jane xD]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Uh, geen idee waar waren die van jou mee bezig? Bij mij is Carlisle nu aan het opruimen en Sam is net in een halve depressie weggelopen als wolf nadat hij de roedel had opgegeven en Jane is in Volterra feest aan het vieren. :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ hAHA LOL Uhm Ben is ergens vlakbij het huis van de Cullens Embry is nogsteeds op het strand met Elena dacht ik maar zullen we maar zeggen dat die gewoon thuis is
    En Nessie is in Huize Cullen. Btw sorry dat ik zo laat antwoord was ijs eten <3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Yumyum! IJs! Mag je wel opsturen hoor :'DD
    Oh, is Nessie ook in huize Cullen? Dan ga ik een bril voor Carlisle kopen, heeft ie niet eens gezien. :'D Maar oké, zeg maar met wie je wilt beginnen (:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*stuurt op* Het is leuk als we Sam en Embry elkaar weer laten tegenkomen <3
    En ga naar Hans Anders dat is goedkoop <3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [YUMYUM *eats icecream*. Lol oké. Carlisle kom op, opa -pakt arm- even een brilletje halen :'D
    Maar oké, doen we Sam en Embry. Sam is nu als wolf in het bos dus als Embry dan uit verveling ook wolf wordt of zo en ze horen elkaar -in gedachten-?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry
    Vereeld liep ik het huis uit. Zou er nog iemand zijn die verandert was? Mijn broek was al snel uit en aan mijn been gebonden. Gelijk daarop veranderde ik.
    'Someone Online?'

    [Ik heb een beetje een melige bui Btw Smakelijk <3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Ssst, ik ben ook al melig :'DD]

    Sam Uley
    Ineens hoorde ik de stem van Embry in mijn hoofd en ik wilde zeggen dat hij moest oprotten, maar ik had geen enkel gezag meer over hem.
    Ik baalde daar behoorlijk van. Wat had ik hem nu graag voor de lol naar een ander land gecommandeerd, waar hij er dan achter kon komen dat hij er helemaal niet hoefde te zijn. Dag, Embry, veel plezier!
    Ik dacht er even niet aan dat Embry dit natuurlijk ook allemaal kon horen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry
    Lachend luisterde ik naar Sam in mijn hoofd. Ik was echt te vrolijk na dat we gevochten hadden.
    Ik mag jou ook wel hoor Sam.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."