• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:44 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Amy
    "Dank je Carlisle," zei ik, deze woorden kwamen uit het diepst van mijn hart.
    "Kom Jason, laten we naar huis gaan. Jason had de twee pilletjes aangenomen en samen liepen we naar hius. We namen afscheid van Leah aan de rand van het bos.

Ex astris, sciencia

bella
    Toen ik met Renesmee naar binnen liep kwamen er een jongen en een meisje uit het huis. Ik keek ze even aan enliep naar binnen. IK zag Carilise iets opruimen hij zal wel doktor gespeeld hebben
    [ klein kind]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Renesmee
    Al veel te snel gingen we weer terug naar huis, gelukkig had mama wel beloofd dat we als het beter weer was gingen klifduiken.

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

bella
    'Renesmee ga je even douche straks vat je kou' zei ik een beetje streng maar ook bezorgd. ze knikte en liep naar boven. Nu was ik alleen met Carlisle. Ik wou gaan zitten op de bank

Renesmee
    Ik liep naar boven om te douchen. Onderweg haalde ik nog ergens een paar schone en droge kleren vandaan. De warme stralen maakten mijn huid nog warmer als gewoonlijk en lang bleef ik onder de douche staan. Na het douchen pakte ik een van de grote zachte handdoeken en droogde mezelf af. Nog best lang bleef ik in de badkamer hangen om mijn haren te föhnen en te kammen.

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

bella
    Net toen ik op de bank wou zitetn bedacht ik me iets. Ik liep naar mijn tas en borstelde mijn haren. Het was gezellig geweest.

Carlisle
    Ik ruimde al mijn spullen op en zag toen ik terug kwam Bella op de bank zitten.
    "Bells?" Ik ging naast haar zitten. Ze wist wel waarover ik wilde praten.

bella
    'bells?' Carlisle ging naast me zitten. Shit hij was het niet vergeten. Wat moest ik nu verzinnen. Ik dacht na. SNel trok ik mijn gezicht weer in de plooi en net asl toenstraks merkte hij het neit

[kmoet zo weg om half 9 stop ik dus snel reageren plzz]

Carlisle
    "Wil je me alsjeblieft uitleggen waarom je Carmen hebt gebeld?" vroeg ik kalm.

bella
    Ja hor hij vroeg me. Snel dacht ik na. Dat hij die 2 x nog niet gezien had was ik blij om. Of hij deed alsof hij het niet gezien had. Verdomme dat zou ook kunnen. 'bella' hij keekm e aan. Ik dacht weer na. 'Ik had gewoon een vraagje' zei ik zachtjes

Carlisle
    "Mag ik de vraag ook weten?" Ik wist dat ze nu een volwassen en zelfstandige vrouw was, maar ik was zo nieuwsgierig. Wat moest Bella met Carmen? Die twee waren nooit beste vriendinnen geweest.

bella
    mag ik de vraag ook weten'hij klonk nieuwsgierig. Ik schrok Waarom vertrouwde hij me niet. Voor de derde keer deze dag merkte Carlisle niks of deed alsof. 'ik houd het liever privé'zei ik zachtjes.

[post heel snel dan ga ik weg]

Carlisle
    Ik knikte teleurgesteld. "Goed. Ik vertrouw erop dat je verstandige keuzes maakt, Bella." Ik gaf even een vriendschappelijk kneepje in haar hand en stond toen op om de rest van de spullen op te ruimen die ik net nog had laten liggen toen Bella binnen kwam.