• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:44 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Amy
    Ik had me ondertussen veranderd.
    "Gekrabd."zei ik ik had nog nooit iemand gebeten. Ik keek naar hem met een bezorgde uitdrukking. Hij was mijn beste vriend, ik wou hem nog niet kwijt.

Ex astris, sciencia

Renesmee
    'Ik weet niet waar Jake is, ik denk dat hij bij Quil en Embry is. Maar wat wil je gaan doen mama?'

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

bella
    'Ik weet niet waar Jake is, ik denk dat hij bij Quil en Embry is. Maar wat wil je gaan doen mama?' zei ze. 'Tsja ik weet het niet eigenlijk weet jij niet iets leuks?' IK keek haar vragend aan. Wat moest ik met haar doen

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[yes meerdere komen online maar natuurlijk moet ik om half 9 weer weg als het leuk wordt. waarom heb ik nog wel school??:(]

[Ik ben er weer:) wat heb ik gemist en sta ik nogsteed in de keuken ofzo?]

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

Carlisle
    Ik knikte. Dat betekende dat hij geen botbreuken had, die hij wel kon hebben als ze hem gebeten had.
    Ik maakte de wonden nog eens schoon -Leah had het wel goed gedaan, maar inmiddels waren ze weer gaan bloeden- en legde daarna verbanden om de grotere wanden en plakte ik pleisters en gaasjes op te kleinere.
    "Ik kan je nog wat pijnstillers geven, als je dat wilt, die kun je dan innemen voor je gaat slapen zodat je er vannacht geen last van zult hebben." zei ik tegen de jongen.

Renesmee
    'Zullen we naar La Push gaan e gaan klifduiken? Ahh please Jake zegt dat het veel te gevaarlijk voor mij is om te doen maar dat kunnen we toch wel doen Mama?' Ik keek haar smekend aan.

jason
    Ik knikte, "Dank je." De vreemde dokter was een aardige man ook al was hij zo bleek, alsof hij zelf ziek was.

Ex astris, sciencia

bella
    'Zullen we naar La Push gaan e gaan klifduiken? Ahh please Jake zegt dat het veel te gevaarlijk voor mij is om te doen maar dat kunnen we toch wel doen Mama? ze keek me smekend aan. Ik twijfelde. Maar ik wou haar geven wat ze wou. 'Laten we naar La Push gaan en eerst eens voelen hoe het water is' ik keek haar aan. Stilletjes hooopte ik dat we een van de jongens tegenkwamen

Renesmee
    'Jippie, bedankt Mama.' Ik vloog om haar nek. Na omgekleed te hebben vertrokken we naar het strand.
    'En? Is het warm genoeg of moet ik het eerst koken?'

bella
    ze vloog me om de nek en ik glimlachte.
    kwartier later.
    'en? Is het warm genoeg of moet ik het eerst koken?' ze keek me grinikend aan. 'Durf je het water dan ik' ik glimlachte gemeen. Ze knikte ja. Plots kreeg ik een gemene glimlach en tilde haar op. 'dat zullen we zien'riep ik terwijl ik de zee in rende. renesmee gilde het uit

Carlisle
    Ik reikte hem twee kleine pilletjes aan. "Neem ze een halfuur voordat je gaat slapen in, dan zul je een rustige en pijnloze nacht hebben. Als je wonden door je verbanden heen gaan bloeden, ze heftig pijn gaan doen, beginnen te etteren of dik worden, moet je even terugkomen." zei ik. De jongen keek me even vragend aan. Die blik was ik wel gewend, ik zag er niet zo uit als de gemiddelde mens. Hieruit leidde ik wel af dat hij nog niets wist van het bestaan van vampiers en ik hoopte voor hem dat dat ook zo zou blijven.

Renesmee
    Ze tilde me op en voor ik het wist was ik omringd door het koude water.
    'Het is toch best koud.' Ik rilde even maar na een tijdje had ik er al geen problemen meer mee.
    'Weet je dat was niet lief Mama.'

bella
    'Weet je dat was niet lief Mama.' zei ze. Ik keek haa raan. 'weetje wat ook niet lief is' ik duwde haar onderwater.

bella
    Na een half uur besloot ik dat het genoeg was. ze rilde van de kou. Ik trok haar op mijn rug en haalde een groote handoek. In de handoek reden we naar huis. 'Van de zomer asl het lekker is gaan wij met Jake en Edward klifduiken' beloofde ik. TOen ik bij het huis was hoopte ik meteen dat Carlisle het te druk had en het met Carmen was vergeten