• Haaay, aangezien ik nieuw ben op quizlet ken ik hier nog niet zoveel mensen. Daarom ben ik op zoek naar een (mail)vriendin vanaf 14 tot 17 jaar.
    Ik ben Kristien en ben 16, ik word 4 december 17.
    Mijn hobby's zijn: schrijven, lezen, films kijken en muziek luisteren. Ik luister graag naar One Direction, Demi Lovato, Usher, Hot Chelle Rae,etc... Ik ben persoonlijk nog al een gesloten persoon, maar eens ik iemand echt goed ken, kan ik niet meer stoppen met praten.

    Als je me wilt mailen, of gewoon met me wil praten, zet dan even een reactie. <3

    Ik zou zeggen: als je actief wordt op het forum, maak je vanzelf vrienden.(bloos)


    Has no one told you she's not breathing?

    Hehe, val buiten de doelgroep:]
    Besides that, ben ik niet echt goed in regelmatige contacten. Succes :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Anitaaa schreef:
    Ik zou zeggen: als je actief wordt op het forum, maak je vanzelf vrienden.(bloos)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik wil wel :D vrienden zijn nooit weg right :D


    its always the same road,it just go's on and on..

    als je van mensen verhalen leest ofzo en iets zegt maak je vrienden tenmiste zo ging het bij mij. ik bne niet echt een mail persoon heb het te druk met quizlet maar als je vragen hebt ben je welkom. je hebt trouwens een leuke aparte naam(lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    16?



    Da's twee! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    hee ik ben ook stil, en als ik iemand goed ken moeten ze me bijna verplichten om te zwijgen XD

    Ik wil wel, als jij ook zou willen (bloos).


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hellow, ik wil ook wel.
    Something more about me:
    Me is heel hyper, behalve in real want dan wil ik mensen eerst leren.
    Ik hou ook van verhalen zezen en ook schrijven. Verder lees ik veel en ben ik graag met vriendinnen.
    Muziek: Demo lovato, All time low en dat soort shit :P

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:57 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Kiesmijjj? ^^
    Ik ben 16, luister rockmuziek vooral, ben kansloos, heeel kansloos. En ja. Idunno verder. ;p


    <3

    Ik wil wel
    Ik ben 14 en ik heb gevarieerde muzieksmaak
    Maar ik moet bekennen dat ik een groot belieber en Directioner ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je naam is COOL, goede groep!


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Oke ik vind alles wat jij leuk vind ook leuk, so you can talk to me if you want (krul)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Niallator schreef:
    Oke ik vind alles wat jij leuk vind ook leuk, so you can talk to me if you want (krul)

    Ik vind je naam leuk (krul) Waarom heb ik daar zelf niet eerder aan gedacht?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.