• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:44 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

bella
    Ik keek rond en zag Renesmee zitten. Snel leip ik erheen voor Carlisle meer vragen kon stellen. 'Heey lieverd hoe gaat het' ik keek haar aan.
    [jemig ik heb steeds meer moeite met carlisle te typen]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Leah
    "Carlisle!" riep ik, naar het grote witte huis. "Carlisle! We hebben je even nodig!."

Ex astris, sciencia

bella
    Ik horde iemand Carlisle roepen. Yes van hem was ik af. Hopelijk zou hij er niet meer aandenken en niet verder vraegn

[http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117239&page=last&message=175. Iemand iets nodig? XD]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

[op het moment niet, maar zodra ik iets nodig heb laat ik iets weten!]

Ex astris, sciencia

[gereageerd maar je had ok een andere daar heb ik nog niks va terug gehad maar ik ehb het nog een keer besteld. calrisle j emoet helpen]

Carlisle
    Ik liep zuchtend weg van Bella, naar buiten.
    "Zeg het maar." zei ik zacht.

Leah
    "Amy is veranderd net voor hem, de wonden zijn oppervlakkig, ik heb ze al een beetje uitgekuist, maar ze stoppen maar niet met bloeden. Carlisle, zou jij hem kunnen helpen?" vroeg ik en nam de jongen van Amy's rug. Amy keek nog altijd even beteuterd.

Ex astris, sciencia

bella
    Carlisle liep zuchtend weg. Balen hij zou er straks weer over beginnen. 'Renesmee wat is er?' ik liep naar haar toe ze zat eenzaam in de bank

Carlisle
    Mijn brein ging meteen over op dokterstand en ik knikte. Ik nam hem over van Amy en droeg de jongen naar binnen. Ondertussen bekeek ik zijn wonden en zag dat ze inderdaad niet diep of al te heftig waren, maar het waren er wel veel, ze bloedden en ze moesten wel pijn doen, te zien aan het losse vel eromheen.
    Ik wilde de jongen niet op de bank leggen, omdat ik dan niet goed bij alle wonden zou kunnen komen dus ik legde hem op tafel.
    "Heb je hem gebeten of gekrabd?" vroeg ik.

Renesmee
    'Niks, ik verveel me.' Ik tekende met mijn vingers figuurtjes op de stof van mijn spijkerbroek en neuriede zacht en liedje die Papa altijd speelde.

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

edward
    Ik kwam de huiskamer binnen 'Bells' riep ik uit. ik had haar niet meer gesproken sindds die ruzie tussen ons. zal ze me al vergeven hebben?
    []mmensen heb morgen pta natuurkunde. stuur ik eindelijk een berichtje, roept mijn moeder met móet weer weg. Doegie[

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

bella
    Ja ze verveelde zich. 'zullen we wat leuks doen?' dit was een mooi moment voor een moederdochters band. 'weetje trouwens waar Jake is ik moest hem iets vragen maar hij nam niet op' carlisle keek me even aan.

[doei leifie]

[die ruzie is er neit egfweest dusja.]