• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:44 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oké, eetsmakelijk (bloos)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    'waarover heb je te zeuren doe ik hier nou werkelijks niks goed?' ik stond woest op.
    [nu ga ik douchen maar ben beniuewd op je antwoord]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    "Bella, alsjeblieft, ik val je echt niet aan. Je... je bent alleen heel erg veranderd sinds Lucy er is en ik snap het niet. Het komt niet vaak voor dat ik iets niet snap," Ik lachte even half. "Dus ik ben heel benieuwd waarom je zo veranderd bent. Dat is alles. Maar ik denk dat je liever wilt dat ik je met rust laat en er gewoon niet meer over begin?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    'Ja inderdaad ja'snauwde ik nar hem. Ik was bang dat hij door mijn gezicht die ik al 4 keer in de plooi moest vouwen dat hij me niet vertrouwede.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Ik zuchtte, schudde mijn hoofd en liep toen naar de eettafel waar ik mijn hoofd in mijn handen begroef. Wat moest ik toch met haar aan? Wat moest ik doen? Wat was er aan de hand?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    Ik keek hem even na. 'Carlisle mobiel' ik zei het op een dwingenede toon.

    [ ben zo klaar en kom echt online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Ik hief mijn hoofd op. "Ik wil dat je hier blijft zitten. Volgens mij ga je Jacob niet bellen." zei ik en ik reikte haar mijn mobiel weer aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    'Jemig laat dan ook maar als ik niet eens even privé mag praatne'ik wou boos weglopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    "Bella." riep ik zacht, maar streng. "Dit is voor mij het bewijs dat je inderdaad niet met Jake wilde bellen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    "Bella." "Dit is voor mij het bewijs dat je inderdaad niet met Jake wilde bellen. Ik keek hem aan. Ik moest eerst tien seconde wachten voor ik rustig kon antwoorden. 'Carlisle ik wil gewoon privé ' ik had mijn tanden op elkaar geklemd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Ik had de strijd verloren. Ik kon hier niets meer tegenin brengen.
    Ik bracht mijn mobiel naar Bella en liep toen weg, hoofdschuddend en diep teleurgesteld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leah
    Ik keerde terug naar mijn wolfvorm en liep naar Sable, Seth en Paul.
    "Heb ik nog iets gemist?"


    Ex astris, sciencia

    bella
    Hij gaf me zijn mobiel. Eerst belde ik Jake die nog niet opnam. Weer sprak ik wat in. Daarna belde ik Carmen. Ook zij nam niet op 'Carmen ik dacht dat je niemand iets zou vertellen. Bel me terug.' Ik ging bij geschiedenis en verwijderde haar nummer. Ik nam aan dat zijn mobiel niks had om terug te kijken wat je verwijderd had had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [heey ik mag nu eindelijk online;)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Ik liet mezelf neerzakken op de bureaustoel in de werkkamer en dacht na. Ik had behoefte aan om met iemand te praten. Het liefst met Esmé. Ik had haar al een tijdje niet meer gezien en ik miste haar enorm. Esmé kon vast ook veel beter met Bella praten dan ik dat kon, want ik had niets bereikt, alleen een Bella die zich aangevallen voelde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen