• En daar ben ik vandaag achter gekomen...
    Ik ken een kerel en ondanks hij voor te spelen erg close doet tegen mij ben ik sinds 3 jaar weer verliefd geworden.
    En ik hààt het...
    Ik kan hem niet eens aankijken wat ik dus altijd heb als ik verliefd ben, gewoon uit verlegenheid.
    En als ik aan hem denk ga ik glimlachen...wat vreemd over komt als je alleen op een bus zit :)

    Voor diegene die willen weten wat hij doet heb ik het even op een rijtje gezet:

    - Hij noemt me altijd "zijn schatje", "mooi" en zegt dat hij me graag ziet.
    - Overal waar ik ga, gaat hij
    - Elke les komt hij naast me zitten...zelfs al is er geen plek voor
    - Hij helpt me bij de domste dingen (zoals tas inpakken, kluisje openen, deuren openhouden,...
    - Hij legt altijd zijn hand op de mijne of houdt me rond mijn middel vast en trekt mij dan zo tegen zich aan
    - En hij heeft beslist dat hij naast me komt zitten op de laatste rij in de bioscoop als we met de school een film gaan kijken.


    Dit is al enkele weken aan de gang...elke dag.
    En nu heb ik dus gevoelens voor hem.
    En no way dat ik hem dat ga zeggen want ik weet dat hij verliefd is op iemand dat ik ken...en ik heb er trouwens de moed niet voor, haha :)

    Ben ik nu de enigste dat liefde haat? ;o


    Edit; Vandaag heeft hij weer wat uitgestoken ;o
    Een vriendin van me was op mijn pennenzak aan het tekenen iets wat al veel mensen voor haar ook al hebben gedaan(niet dat het kwaad kan, het is toch al een oud ding) en hij wilde dat dus ook doen dus heeft hij over heel mijn pennenzak zijn naam gezet...
    Daarna toen hij achter me zat tijdens Nederlands was hij heel de tijd aan mijn haren aan het prutsen...

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:09 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nee hoor, soms haat ik het ook


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    niet de enigste het is nutteloos en niet meer als wat chemicalien in je koppie haal die eruit en je hebt er geen last van :Y)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Je haat liefde omdat je verliefd bent? Nee logisch.
    Ik zou trouwens niet tegen kunnen, zoals hij doet. Maar als ik jou was zal ik het toch gewoon zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Je haat liefde omdat je verliefd bent? Nee logisch.
    Ik zou trouwens niet tegen kunnen, zoals hij doet. Maar als ik jou was zal ik het toch gewoon zeggen.

    Volgens mij haat ze liefde omdat hij iemand anders leuk vind, maar zij hèm wel leuk vind..
    En nee, ik zou er ook niet tegen kunnen hoe hij doet :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je bent vast niet de enige die liefde haat, maar ik heb de liefde lief. Ik ben bijna tien maanden samen met mijn vriend en ik vind het echt super... snap nog steeds niet waar ik hem aan heb verdiend.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maar wacht, hij is verliefd op iemand naderes maar doet wel al die dingen bij jou? Hmm rar, naja ik zal jongens nooit snappen.
    En nee ik haat liefde niet, wat ik haat is een gebroken hart...): -aa-

    Sympathy schreef:
    Maar wacht, hij is verliefd op iemand naderes maar doet wel al die dingen bij jou? Hmm rar, naja ik zal jongens nooit snappen.
    En nee ik haat liefde niet, wat ik haat is een gebroken hart...): -aa-

    Hij doet die dingen voor de grap omdat hij weet dat ik er gek van word


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Negligible schreef:
    (...)
    Volgens mij haat ze liefde omdat hij iemand anders leuk vind, maar zij hèm wel leuk vind..
    En nee, ik zou er ook niet tegen kunnen hoe hij doet :'D

    Eigenlijk is het beide :)
    Ik haat liefde omdat ik dan erg verlegen doe en me dan erg dom voel
    En ook omdat hij iemand anders ziet zitten


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Eigenlijk is het beide :)
    Ik haat liefde omdat ik dan erg verlegen doe en me dan erg dom voel
    En ook omdat hij iemand anders ziet zitten

    O, sorry die had ik gemist.
    Toch zou ik het zeggen. Of zeggen dat hij daar echt mee op moet houden, zo kan je hem niet vergeten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Je haat liefde omdat je verliefd bent? Nee logisch.
    Ik zou trouwens niet tegen kunnen, zoals hij doet. Maar als ik jou was zal ik het toch gewoon zeggen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hij is niet verliefd op jou maar hij doet wel opzich intieme dingen met jou?


    <3

    Ik ook. Al twee nachten moet ik huilen omdat hij zo vaag doet, ik snap hem echt niet meer. En ik krijg hem zo goed al geen seconde uit mijn gedachten. Daarom ga ik nu bijna elke dag naar het speeltuintje in mijn ex-wijk om even alleen te zijn en zielig te doen op mijn eentje... :/
    Klinkt zeer pathetic, I know!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Negligible schreef:
    Nee hoor, soms haat ik het ook

    Sympathy schreef:
    Maar wacht, hij is verliefd op iemand naderes maar doet wel al die dingen bij jou? Hmm rar, naja ik zal jongens nooit snappen.
    En nee ik haat liefde niet, wat ik haat is een gebroken hart...): -aa-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ìk haat het soms ook