• En daar ben ik vandaag achter gekomen...
    Ik ken een kerel en ondanks hij voor te spelen erg close doet tegen mij ben ik sinds 3 jaar weer verliefd geworden.
    En ik hààt het...
    Ik kan hem niet eens aankijken wat ik dus altijd heb als ik verliefd ben, gewoon uit verlegenheid.
    En als ik aan hem denk ga ik glimlachen...wat vreemd over komt als je alleen op een bus zit :)

    Voor diegene die willen weten wat hij doet heb ik het even op een rijtje gezet:

    - Hij noemt me altijd "zijn schatje", "mooi" en zegt dat hij me graag ziet.
    - Overal waar ik ga, gaat hij
    - Elke les komt hij naast me zitten...zelfs al is er geen plek voor
    - Hij helpt me bij de domste dingen (zoals tas inpakken, kluisje openen, deuren openhouden,...
    - Hij legt altijd zijn hand op de mijne of houdt me rond mijn middel vast en trekt mij dan zo tegen zich aan
    - En hij heeft beslist dat hij naast me komt zitten op de laatste rij in de bioscoop als we met de school een film gaan kijken.


    Dit is al enkele weken aan de gang...elke dag.
    En nu heb ik dus gevoelens voor hem.
    En no way dat ik hem dat ga zeggen want ik weet dat hij verliefd is op iemand dat ik ken...en ik heb er trouwens de moed niet voor, haha :)

    Ben ik nu de enigste dat liefde haat? ;o


    Edit; Vandaag heeft hij weer wat uitgestoken ;o
    Een vriendin van me was op mijn pennenzak aan het tekenen iets wat al veel mensen voor haar ook al hebben gedaan(niet dat het kwaad kan, het is toch al een oud ding) en hij wilde dat dus ook doen dus heeft hij over heel mijn pennenzak zijn naam gezet...
    Daarna toen hij achter me zat tijdens Nederlands was hij heel de tijd aan mijn haren aan het prutsen...

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:09 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Midna schreef:
    (...)

    I dunno, ik denk soort zelfde effect als iemand je heletijd kietelt?
    dat hij weet dat ze er niet tegen kan en het daarom doet.. ofzo.. i dunno

    Het is redelijk moeilijk om uit te leggen :)
    Ik vind wat hij doet niet lastig ofzo hoor :)
    Maar je hebt toch de uitdrukking dat je vrienden je soms gek kunnen maken?
    Dat doet hij ook een beetje bij mij...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Midna schreef:
    (...)

    I dunno, ik denk soort zelfde effect als iemand je heletijd kietelt?
    dat hij weet dat ze er niet tegen kan en het daarom doet.. ofzo.. i dunno

    Njah, wat het ook mag zijn... Ik vind alleen dat ze niet teveel vertrouwen in 'm moet schenken. :) Maarjah, hopelijk komt het nog goed dan.

    Ik denk dat die gast jou ziet als zijn beste vriendin.

    En ja dan kunnen jongens nog al klef doen ja.

    Niets achter zoeken.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Het is redelijk moeilijk om uit te leggen :)
    Ik vind wat hij doet niet lastig ofzo hoor :)
    Maar je hebt toch de uitdrukking dat je vrienden je soms gek kunnen maken?
    Dat doet hij ook een beetje bij mij...

    Ik snap het wel half hoe het zit, en het is inderdaad lastig uit te leggen..
    dus mijn uitleg kwam niet verder dan het te vergelijken met kietelen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Weet je zeker dat hij écht verliefd is op dat meisje?
    Misschien heeft hij dat alleen maar gezegd omdat hij eigenlijk op jou is, en wil zien hoe jij erop reageert dat hij zogenaamd op iemand anders is.
    Zo doen jongens soms. /vagewezens


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    Weet je zeker dat hij écht verliefd is op dat meisje?
    Misschien heeft hij dat alleen maar gezegd omdat hij eigenlijk op jou is, en wil zien hoe jij erop reageert dat hij zogenaamd op iemand anders is.
    Zo doen jongens soms. /vagewezens

    Ik denk het wel....hij heeft aan een vriendin vna me gevraagd om aan dat meisje te vragen wat ze van hem vond.
    Maar ze vindt hem gewoon lief en niets anders


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou het tegen hem zeggen, dat je vind dat hij wel erg close is terwijl hij niks voor je voelt, en dat je je daar niet prettig bij voelt? Teminste, ik neem aan dat dat zo is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    1107 schreef:
    Ik zou het tegen hem zeggen, dat je vind dat hij wel erg close is terwijl hij niks voor je voelt, en dat je je daar niet prettig bij voelt? Teminste, ik neem aan dat dat zo is.

    Ik vind het niet eens erg...
    Zijn gedrag is juist de rede waarom ik verliefd op hem ben geworden.
    En ik ben niet echt het type meisje dat de eerste stap zet...Heb ik nog nooit in mijn leven gedaan


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik haat het op dit moment ook, ik ben zo verliefd dat ik nergens anders meer aan kan denken -.-, niet echt veel concentratie op school dus :P
    (maarik vind het natuurlijk ook wel leuk als ik me nergens op hoef te concentreren(A))


    Its better to die on your feet than to live on your knees.

    Ik sluit liefde buiten. Ben al te vaak gekwetst, dus ik blijf lekker alleen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee, ik haat het ook. :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat een eikel om zo met jou te spelen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik haat het soms ook. Vooral als die ene jongen me niet ziet zitten. My life.


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Even serieus.

    Ik werd ook verliefd op mijn beste maat door dat hij ook zo deed en dat is na 1 maand al op de klippen gelopen.