• En daar ben ik vandaag achter gekomen...
    Ik ken een kerel en ondanks hij voor te spelen erg close doet tegen mij ben ik sinds 3 jaar weer verliefd geworden.
    En ik hààt het...
    Ik kan hem niet eens aankijken wat ik dus altijd heb als ik verliefd ben, gewoon uit verlegenheid.
    En als ik aan hem denk ga ik glimlachen...wat vreemd over komt als je alleen op een bus zit :)

    Voor diegene die willen weten wat hij doet heb ik het even op een rijtje gezet:

    - Hij noemt me altijd "zijn schatje", "mooi" en zegt dat hij me graag ziet.
    - Overal waar ik ga, gaat hij
    - Elke les komt hij naast me zitten...zelfs al is er geen plek voor
    - Hij helpt me bij de domste dingen (zoals tas inpakken, kluisje openen, deuren openhouden,...
    - Hij legt altijd zijn hand op de mijne of houdt me rond mijn middel vast en trekt mij dan zo tegen zich aan
    - En hij heeft beslist dat hij naast me komt zitten op de laatste rij in de bioscoop als we met de school een film gaan kijken.


    Dit is al enkele weken aan de gang...elke dag.
    En nu heb ik dus gevoelens voor hem.
    En no way dat ik hem dat ga zeggen want ik weet dat hij verliefd is op iemand dat ik ken...en ik heb er trouwens de moed niet voor, haha :)

    Ben ik nu de enigste dat liefde haat? ;o


    Edit; Vandaag heeft hij weer wat uitgestoken ;o
    Een vriendin van me was op mijn pennenzak aan het tekenen iets wat al veel mensen voor haar ook al hebben gedaan(niet dat het kwaad kan, het is toch al een oud ding) en hij wilde dat dus ook doen dus heeft hij over heel mijn pennenzak zijn naam gezet...
    Daarna toen hij achter me zat tijdens Nederlands was hij heel de tijd aan mijn haren aan het prutsen...

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:09 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Negligible schreef:
    Nee hoor, soms haat ik het ook


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hij verdient je niet, denk ik dan.

    Dus hij doet zo tegen je terwijl hij verliefd is op iemand anders? Dan zit er iets niet goed in zijn bovenkamer of dan is hij een player. En met iets niet goed in zijn bovenkamer, bedoel ik, sereiuze problemen want ik ben ook niet helemaal 100% altijd


    Physics is awesome

    Amyntas schreef:
    Hij verdient je niet, denk ik dan.


    26 - 02 - '16

    Ik haat het ook


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik mag die gozer niet ;d
    Zoals ik begrijp doet hij die dingen expres om jou gek te maken..
    Maar jij kan daar verkeerde dingen bij denken en dan AHWWW D:
    Hij mag niet met je spelen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sorry hoor, maar hij zegt dat hij op iemand anders is en dan doet hij zulke dingen met jou? o.o Sorry hoor, maar dat doe je niet zomaar 'voor de grap' ;S Als ik jou was zou ik het niet toestaan... -je van je middel latne vastpakken enzoo- (cat)

    Wie niet :W.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    PamperGurl schreef:
    Sorry hoor, maar hij zegt dat hij op iemand anders is en dan doet hij zulke dingen met jou? o.o Sorry hoor, maar dat doe je niet zomaar 'voor de grap' ;S Als ik jou was zou ik het niet toestaan... -je van je middel latne vastpakken enzoo- (cat)


    Zulke dingen kan je wel voor de grap doen.. (:
    Maar meestal word de ander alsnog verliefd en denkt de 1 dat het een grap is.. en de ander weet niet meer welk van de 2 is.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Basecca schreef:
    Je bent vast niet de enige die liefde haat, maar ik heb de liefde lief. Ik ben bijna tien maanden samen met mijn vriend en ik vind het echt super... snap nog steeds niet waar ik hem aan heb verdiend.



    Wat lief!

    Sorry hoor, maar hij speelt duidelijk gwn met haar of hij vind haar gewoon 'leuk';S maar serieus is hij zeker niet. Waarom geef je haar aandacht als je zegt dat je otch op een nader meisje bent? Wss heeft die gast ook al door dat zij op hem is. :S

    Ik haat liefde niet, ik vind het soms gewoon niet zo fijn (joehoe)


    -

    PamperGurl schreef:
    Sorry hoor, maar hij speelt duidelijk gwn met haar of hij vind haar gewoon 'leuk';S maar serieus is hij zeker niet. Waarom geef je haar aandacht als je zegt dat je otch op een nader meisje bent? Wss heeft die gast ook al door dat zij op hem is. :S


    Ze heeft in de eerste blz al gezegd dat hij dat doet om haar gek te maken (:
    & vergis je niet over jongens.. sommige zijn zo blind als maar kan en hebben dus nooit door als een meisje hun leuk vinden -ik zeg niet dat alle jongens zo zijn-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Ze heeft in de eerste blz al gezegd dat hij dat doet om haar gek te maken (:
    & vergis je niet over jongens.. sommige zijn zo blind als maar kan en hebben dus nooit door als een meisje hun leuk vinden -ik zeg niet dat alle jongens zo zijn-

    Hmmm... je hebt gelijk over dat niet alle jongens het merken. Klopt.
    Maar wat bedoelt ze dan met; 'gek maken' Dat snap ik ff niet en hoe zei het verteld, neem ik aan dat hij niet bepaald goed voor haar is. :')

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Hmmm... je hebt gelijk over dat niet alle jongens het merken. Klopt.
    Maar wat bedoelt ze dan met; 'gek maken' Dat snap ik ff niet en hoe zei het verteld, neem ik aan dat hij niet bepaald goed voor haar is. :')


    I dunno, ik denk soort zelfde effect als iemand je heletijd kietelt?
    dat hij weet dat ze er niet tegen kan en het daarom doet.. ofzo.. i dunno


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you