• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

De hint was duidelijk. "Misschien kunnen we Emily beter hier heen halen zodat zij hem kan helpen. Ik moet Embry toch eerst naar huis krijgen en misschien kalmeert hij dan wat. Sam ik heb echt het beste met je voor.." Ik liep terug naar Embry en hielp hem weer overeind. "Lucy zoek Emily en breng haar hier," het was geen verzoek het was een bevel

Ik gromde naar Embry toen hij begon e lachen. Dit was niet grappig maar een serieuze zaak! Al snel kalmeerde Sam een beetje maar de woede bleef in zijn ogen. Ik keek met medeleiden naar Sam in mijn wolf gedaante. Ik durfde niet terug te veranderen.

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

Embry
    Het duurde een eeuwigheid voor we ook maar een beetje verder weg waren.
    Na iets wat echt wel eeuwen leek kwam het huis voor me in zicht. Zuchtend probeerde ik de stank buiten te houden.

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Jasper.
    Ik zucht.
    "je moet toch drinken of eten, anders word je erg zwak."
    Het is ook niet eerlijk, om zo te leven, maar daar heeft ze toch niet voor gekozen niemand heeft voor dit bestaan gekozen, nou ja behalve Bella dan, maar ik begrijp het wel.
    "Kom, we gaan jagen, weet je wat zal ik anders de hert of een ander dier voor je vangen, dat jij hem opdrinkt?" Het is maar een voorstel, ik weet niet of ze het graag wilt. Ik laat haar wat vrolijker voelen, nou ja ik hoop dat het werkt.

Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

Sam Uley
    Jacob hielp Embry verder en Lucy ging Emily halen, dus ik greep mijn kans.
    Ik duwde mezelf vooruit om mijn borst en twee goede poten, maar het ging tergend langzaam.
    Toch was uiteindelijk bij de beschutting van de bomen, maar van de pijn en uitputting viel ik tot mijn grote schaamte toch flauw.

Tanya
    'We halen hem niet meer in,' zuchtte ik en ik liep naar het briefje toe. Ik maakte het open en las het. 'Ik heb toevallig mantels bij,' riep ik naar Carlisle.

Vladimir
    Ik pakte een mantel van Tanya en deed die aan, net zoals Irina deed. Ik zuchtte even.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Ik snapte het en rende naar sam's huis waarna ik naar binnen rende trok ik aan Emily's mouw ik kon niets zeggen en trok haar op mijn rug. Ik rende zo snel als ik dat kon terug naar Jake

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

Ik zetten Embry op de bank en zuchte even. "Ik ga een dokter voor je zoeken." Ik wist dat het niet goed met hem ging ookal probeer hij de pijn te verbergen

Carlisle
    Ik nam ook een mantel aan van Tanya en bewonderde haar even dat ze blijkbaar overal aan had gedacht.
    "Opsplitsen en hem in de gaten houden?" stelde ik voor.
    Stefans geur was nu sterk en die van het meisje nog sterker. Hem volgen was niet zo moeilijk meer.

[ooc]

Ik ga slapen, dus doei iedereen, ik denk dat ik morgen middag of avond weer online ben..

Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

Embry
    De pijn was bijna ondragelijk maar ik wist dat ik moest doen alsof het niks was. Zo hoorde dat nou eenmaal.

[ooc]

Ik ga ook hier mijn laatste post voor vandaag:

Jake
    Waar moest ik zo snel een dokter vandaan halen. Ik pakte de telefoon en legde in kort aan Esme uit wat er gebeurd was en of ze voor een betrouwbare dokter kon zorgen.

[ I'm going]

Stefan.
    Eindelijk kwamen we aan in Dubai. Ik stak mijn hand uit zodat ze goed kon uitstappen. 'Eigelijk hoef ik nergens heen' bekende ik. 'Ik wou graag snel Dubai verkennen met jou.' Zei ik verlegen. Ik pakte toen ze uitgestapt was haar hand vast en liep met haar weg. Geld had ik genoeg dus ik kon genoeg met haar doen.

I'm finally back, Finally after a Year break

[Dude! Iedereen gaat weg D:]