• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Romy Stefan vroeg wat aan Rayaa waar hij antwoord voor nodig heeft :P en het is opeens een stuk stiller dan net in het forum]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir
    'Volgensmij wil dat meisje ook met Stefan mee,' zei ik fronsend. 'Dus dat is volgensmij een pluspunt. Maar hoe kan hij het met haar uithouden?... Hij heeft volgensmij al 3 dagen niet gedronken..'

    Rayaa
    'Tuurlijk wil ik dat,' lachte ik vrolijk. Ik was er juist blij mee. Ik zou altijd plezier met hem willen hebben.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LittleTear schreef:
    [Romy Stefan vroeg wat aan Rayaa waar hij antwoord voor nodig heeft :P en het is opeens een stuk stiller dan net in het forum]


    [Noem me maar Manon (A). XD. Sorry, ik heb net mijn tand eruit gemikt en toen flikkerde die op de grond en toen bloedde ik XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ja echt hè, ineens reageert er bijna niemand meer D:]

    Carlisle
    'Dat vraag ik me ook af, Vladimir en ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook zorgen om maak. Wat als hij haar als prooi beschouwt? Ik kan niet toestaan dat wij hier wachten tot hij haar leegdrinkt. We moeten haar daar voor alle zekerheid zo snel mogelijk weghalen,' antwoordde ik. Ik was nog steeds tegen moord op mensen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [mijn internet viel uit xD iedereen heef wat D:]
    Stefan.
    Ik glimlachte ik was erg blij met haar antwoord. Ik pakte haar hand vast en gelukkig trok ze niet terug endus liet ze het toe. Ze legde haar hoofd tegen mijn arm waardoor haar warme hoofd dat plekje ook warm maakte. Ik liep met haar hand in hand naar de winkels toe. Het was nu gewoon helemaal perfect. Zelfs had ik zwarte ogen ik had geen dorst. Ik kon aan niets anders denken dan haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily
    Ik aaide opgelucht over zijn kop, en glimlachte. ''Waar is ons meisje?'' Zei ik zachtjes. Was er iets met haar gebeurt?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Caine is opeens ofline zonder gedag te zeggen of heeft ze gewoon Internet uitval?] [en nog lekker laat even abo nemen:)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sorryy! Internet deed het niet o.o En Laura is inderdaad off, bij msn is ze afwezig.]

    Vladimir
    'Kom. Wat staan we hier inderdaad nog, Carlisle heeft gelijk,' zei ik en ik begon te lopen. Tanya, Irina en Carlisle volgden me op de voet.

    Rayaa
    Ik voelde me echt veilig bij hem.. Anders dan bij anderen. Het voelde anders. Ook voelde ik niets van de kou. Ik pakte zijn hand strakker vast, en ik wachtte op zijn 'antwoord'.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik ben er weer! Sorry, moest even iets vragen aan mijn mama, want wss ga ik morgen naar Lion King 3D <33333]

    Sam Uley
    Ik wilde antwoord geven maar kon het niet. Dat lag niet alleen aan het feit dat ik nog steeds wolf was, maar ook vanwege de brok in mijn keel.
    Ik deed mijn gezin veel te vaak pijn.
    Stukje bij beetje tilde ik mijn op en liet mijn snuit op Emily's schoot vallen. Ik keek haar aan.
    Vergeef me

    Carlisle
    We vonden Stefan en het onbekende meisje al redelijk snel. Stefans geur was zo opvallend in alle mensengeuren.
    "Daar zijn ze," zei ik wijzend naar een winkeltje.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [En ik ga trouwens nooit weg zonder doei te zeggen :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Zolang ze leeft, is ze ergens. WE zullen haar wel vinden.'' Slikte ik, en aaide over zijn kop. ''Doe me nooit meer zoiets aan, want nu ben jij degene die mijn mooie borden moet vervangen. En je krijgt huisarrest vanavond.'' Ik probeerde het streng te zeggen, maar dat lukte niet erg. Ik was veel te blij dat hij oké was, leefde en straks weer naast me in bed zou liggen. Maar niet voordat Avery gevonden was. Ze was zo snel van streek de laatste tijd. Zou er iets mis zijn? Of moest ik het houden bij pubergedrag? Het was ook wel erg ver gezocht. Maar misschien had ze iemand nodig van haar leeftijd tegen wie ze alle magie kon vertellen. Dat had ze niet. Niemand luisterde daarna, en degene die dat deden waren veel te oud voor haar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik knikte en rende ernaartoe. 'Stefan...'

    Rayaa
    Ik hoorde iemand Stefans naam zeggen en ik stopte met lopen. Ik draaide me om, en keek naar een jongen.

    [En nu moet ik naar bed. Tot morgen, Laura, Brit, Celine, etc. XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [mijn internet viel weer uit. Jammer Manon dat je weg gaan :( ik ga nog niet denk ik :) zo ie zo slaap lekker Manon]
    Stefan.
    Ik draaide me in een ruk om terwijl ook Rayaa naar Vladimir en Carlisle keek. Ik keek geïrriteerd. 'wat doen jullie hier?' Vroeg ik vragend, maar de vampieren konden irritatie erin horen. Waarom kwamen ze hier ik Had Rayaa nu ze voelde zich veilig bij mij en ik bij haar. Ik had het gevoel dat ze mijn zielsverwant was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Slaap lekker Manon. Tot morgen <3]

    Sam Uley
    Ik voelde hoe mijn poten weer genazen, maar ze stonden wel scheef. Ach. Ik brak ze straks wel weer en zou dan aan Emily vragen of ze ze weer recht wilde zetten.
    Ik sloot mijn ogen en concentreerde me, probeerde woede uit mijn lijf te laten stromen en dacht aan Emily die naast me zat en toen, eindelijk, veranderde ik weer terug in een mens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    "Kom mee, Stefan. Kom met ons praten." zei ik op mijn kalme toon. Ik zag dat Stefan erg was geschrokken van ons grote bezoek, maar hij moest inzien dat Vladimir hem enorm miste.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen