• Want het forum staat vol van dat soort topics.
    En als er al zo'n story is, (Ik meen van wel) dit dan bekend maken onder de mensen en een link in een sticky-topic zetten.
    Ik vind het namelijk vrij irritant om steeds die topics te zien tussen alle andere topics.
    En nee, er niet op letten is geen optie. Er iets aan doen is een optie.
    Bovendien is het net zo makkelijk de zoekmachine te gebruiken.
    Dus beschouw dit als een "klagend suggestietopic".


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De zoekmachine werkt niet perfect. Maar ik ben voor.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat bestaat al. :X


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    iPotter schreef:
    De zoekmachine werkt niet perfect. Maar ik ben voor.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hoort dat niet gewoon bij stories promoten?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kyou schreef:
    Hoort dat niet gewoon bij stories promoten?


    Huh? Ik krijg die gewoon te zien bij de actieve topics.
    Maar ja, en dit soort topics horen bij suggesties.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Er zijn eisen die ik heb voordat ik een story ga lezen en als er dan de helft niet aan die eisen voldoet moet ik eerst een heel topic door zoeken voor ik een goede story heb gevonden, dus tegen


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Die is er al? Het is zelfs een sticky in het subforum story promotie x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    LWTomlinson schreef:
    Er zijn eisen die ik heb voordat ik een story ga lezen en als er dan de helft niet aan die eisen voldoet moet ik eerst een heel topic door zoeken voor ik een goede story heb gevonden, dus tegen


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Via de zoekfunctie vind je nooit echt de stories die helemaal aan je eisen voldoen. Je kunt bijvoorbeeld niet alleen op afgelopen verhalen zoeken.
    Bovendien zijn er wel stories waarin alle stories worden verzameld, maar dat zijn er meerdere, en niet alle verhalen staan in één story. Zelfs als dat wel zou lukken zou het heel onoverzichtelijk worden en zou degene die dit bijhoudt onmenselijk veel te doen hebben, ook omdat bijna alle stories onder meerdere categorieën vallen.
    Verder zijn die "ik zoek stories"-topics heel handig om je eigen story te promoten zonder de spotlight te moeten gebruiken, en als je alles verzamelt in een lange lijst of alleen nog de zoekmachine gebruikt ontneem je mensen die mogelijkheid.
    Ik ben dus tegen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Passerby schreef:
    Dat bestaat al. :X

    Jij hebt toch zo'n story?
    Hiero.


    Felix

    LWTomlinson schreef:
    Er zijn eisen die ik heb voordat ik een story ga lezen en als er dan de helft niet aan die eisen voldoet moet ik eerst een heel topic door zoeken voor ik een goede story heb gevonden, dus tegen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Jij hebt toch zo'n story?
    Hiero.
    Vandaar dat ik het zeg + het topic is een sticky. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LWTomlinson schreef:
    Er zijn eisen die ik heb voordat ik een story ga lezen en als er dan de helft niet aan die eisen voldoet moet ik eerst een heel topic door zoeken voor ik een goede story heb gevonden, dus tegen


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Passerby schreef:
    (...)Vandaar dat ik het zeg + het topic is een sticky. :)


    Maar waarom posten mensen dan nog op het forum? O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Maar waarom posten mensen dan nog op het forum? O.o
    Omdat dat mag? Er staat nergens dat ze het niet mogen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?