• Haay bitches^^

    Nou kijk,iedere keer als ik eten zie walg ik er van.ik weet echt niet waarom,maar toen net ook,ik moest een boterham eten,maa ik wilde dat niet,maar toch moest het.En nu voel ik me gewoon ziek door die boterham.Ook iedere keer wordt ik al misselijk als ik er aan denk,zelfs bij ijs!En ik hou nogal heel erg veel van ijs,dus dat vind ik niet normaal.

    Weten jullie hoe dit komt?


    <3


    Lalalalalalalala.

    Niemand? en btw ik heb géén anorexia of iets in die trand x]


    Lalalalalalalala.

    als je je minder goed voelt gaat zoiets al snel tussen je oren zitten. van.. ik heb geen zin om te eten, ik wil niet eten naar ik word ziek van eten.

    Ik weet ook niet wat je hier aan kunt doen.,. want ik had het zelfde probleem maar het is al iets minder geworden. Misschien is advies vragen bij de huisarts? Of wacht even af en misschien is het wel iets tijdelijks ivm hormonen ofzo.

    beterschap(flower)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    als je je minder goed voelt gaat zoiets al snel tussen je oren zitten. van.. ik heb geen zin om te eten, ik wil niet eten naar ik word ziek van eten.

    Ik weet ook niet wat je hier aan kunt doen.,. want ik had het zelfde probleem maar het is al iets minder geworden. Misschien is advies vragen bij de huisarts? Of wacht even af en misschien is het wel iets tijdelijks ivm hormonen ofzo.

    beterschap(flower)

    x.


    Dankje Kirs<3(flower)


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Dankje Kirs<3(flower)
    Graag gedaan sihammetje boterhammetje:Y)(doeg)


    Wie du mir, so ich dir.

    geghe sihammetje boterhammetje vind ik coewl^^


    Lalalalalalalala.