• Want het forum staat vol van dat soort topics.
    En als er al zo'n story is, (Ik meen van wel) dit dan bekend maken onder de mensen en een link in een sticky-topic zetten.
    Ik vind het namelijk vrij irritant om steeds die topics te zien tussen alle andere topics.
    En nee, er niet op letten is geen optie. Er iets aan doen is een optie.
    Bovendien is het net zo makkelijk de zoekmachine te gebruiken.
    Dus beschouw dit als een "klagend suggestietopic".


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Maar waarom posten mensen dan nog op het forum? O.o


    Omdat het kan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LWTomlinson schreef:
    Er zijn eisen die ik heb voordat ik een story ga lezen en als er dan de helft niet aan die eisen voldoet moet ik eerst een heel topic door zoeken voor ik een goede story heb gevonden, dus tegen

    En daarbij kun je gedeeltes van het forum wegfilteren, door dat aan te geven bij instellingen (Bv: dat je géén topics van stories promoten krijgt).

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 20:50 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    En daarbij kun je gedeeltes van het forum wegfilteren, door dat aan te geven bij instellingen (Bv: dat je géén topics van stories promoten krijgt).
    Jij kan dat, daarom kan niet iedereen het.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    Via de zoekfunctie vind je nooit echt de stories die helemaal aan je eisen voldoen. Je kunt bijvoorbeeld niet alleen op afgelopen verhalen zoeken.
    Bovendien zijn er wel stories waarin alle stories worden verzameld, maar dat zijn er meerdere, en niet alle verhalen staan in één story. Zelfs als dat wel zou lukken zou het heel onoverzichtelijk worden en zou degene die dit bijhoudt onmenselijk veel te doen hebben, ook omdat bijna alle stories onder meerdere categorieën vallen.
    Verder zijn die "ik zoek stories"-topics heel handig om je eigen story te promoten zonder de spotlight te moeten gebruiken, en als je alles verzamelt in een lange lijst of alleen nog de zoekmachine gebruikt ontneem je mensen die mogelijkheid.
    Ik ben dus tegen. ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.