• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Hazel
    Ik kijk vanuit de boom naar de dieren die aan het grazen zijn. Ik droom zovaak dat ik ergens bij hoorde, en dat ik niet meer alleen hoeft te zijn. Ik leef al eeuwig op dierenbloed, ik heb ooit een keertje een mens gedood, maar ik kon het niet langer en besloot om geen mensenbloed te drinken, ik had weken zonder bloed geleefd, ik was toen erg zwak tot ik een hert tegen kwam en viel hem aan. Ik werd steeds meer sterker. Ineens zie ik een blonde jongen staan.

Jasper.
    Ik ruik een vampierengeur, ik kijk rond me heen maar niemand te bekennen, ik kijk omhoog, en zie een meisje zitten.
    Ineens hoor ik voetstappen dichterbij komen, ik besluit achter een boom verschuilden.

Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

Avery
    Ik was meteen weer heel boos, op Jacob. ''Laat me los!'' Schreeuwde ik, want ik had hoogtevrees, en omdat ik het kinderachtig vond, loste ik het zo op. Boos sloeg ik met mijn vuisten tegen zijn rug.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Lucy.
    Ik hoorde Amy mijn naam horen, maar toen begon iedereen weer te praten. Ik was woedend, maar bang tegelijk. 'STILL!!!!!!!' Gilde ik. Iedereen in mijn hoofd stopte net praten en ik voelde elk paar ogen op mijn vacht prikken.

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

Tanya
    'Ehm, misschien... Ergens bij woestijnen, je weet maar nooit?' Het klonk meer als een vraag als een antwoord.

Rayaa
    'Graag gedaan,' glimlachte ik. 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ik vriendelijk.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Embry
    Sam kwam weer op me af en woedend zette ik mijn tanden in zijn vel.
    Moet je niet naar je dochter luisteren?

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Sam Uley
    Ik rukte me los, greep zijn poot vast en trok hem onderuit.
    Moet jij niet eens die grote bek van je houden en oprotten?

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 20:30 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ik had medelijden met haar. "Het spijt me Avery maar het is beter als je hier niet bij bent." Ze sloeg me op mijn rug. Het deed geen pijn. Ik voelde het amper. Het huis kwam dichter bij en achter me hoorde ik gegrom. Straks zou ik terug gaan in mijn wolven vorm om te zien wat er is gebeurt. -Jake-

Amy
    Ik keek verbaasd naar Lucy, maar ik was niet de enie die verbaasd was. Zelfs Sam en Embry stopeten met vechten en staarden naar het meisje. Mijn hoofd hield ik schuin, met een vragende blik.

Ex astris, sciencia

Rosalie

Ik keek op van mijn boek en snoof de geur in die plots door het huis trok. Natte hond.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ik opende deur van het huis en bracht een tegenwerkende Avery naar boven. "Je moet me BELOVEN dat je hier blijft! Ja je mag alles aan je moeder vertellen maar blijf uit het bos, het is er nu niet veilig!" Met die woorden stormde ik weer weg naar buiten en veranderde zo snel mogelijk in een wolf. Ik rende en ik leek wel te zwefen terwijl ik richting Sam en Embry ging. -Jake-

Avery
    Ik wrong mezelf los toen ik weer thuis was. Priemend stak ik mijn vinger in de lucht. ''Ik haat je, Jacob.'' Spuwde ik, en liep boos weg, langs mijn vragende moeder, haar armen ontwijkend. Niemand luisterde ooit naar me. Mokkend sloot ik mezelf op in mijn kamer.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Carlisle
    "Woestijnen? Is dat een plek voor een vampier?" ik keek bedenkelijk, maar ik vertrouwde Tanya. Weer keek ik naar Vladimir, om te kijken wat hij ervan vond.

Ik hoorde haar woorden nog. Ze deden pijn ookal wist ik dat ze dit alleen zei omdat ze boos was. Dan toch vond ik het niet fijn om te horen dat ik gehaat was. Ik zag Sam en Embry al. vechtend, ze hapte klauwde en naar elkaar. 'Stoppen!' dacht ik en zocht een weg om tussen ze te komen. -Jake-

Amy
    Lucy, gaat het een beetje? vroeg ik met een vriendelijke ondertoon in mijn stem. Ik hoopte dat Lucy naar me zou luisteren, maar ik nam aan van niet. Ze was zo'n koppig meisje.

Ex astris, sciencia

Sam Uley
    Jacob probeerde tussen mij en Embry te komen, wat een fout was. Hij sprong tussen ons in waardoor hij een klauw kreeg van mijn scherpe nagels die bedoeld waren om Embry te verwonden.