• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Ik moest even naar adem happen toen ik zijn klauw voelde. Het bloed vloeide maar ik gaf niet op. Ik blafde naar ze, gromde maar niets hielp. Toen ze even stil stonden ging ik tussen beide staan en wachten af. -Jake-

Stefan.
    Mijn naam is Stefan. Zei ik terwijl ik voor haar boog en haar hand kuste. 'En wat is jou naam Schone Dame?' Zei ik met mijn mooiste glimlach. Ze was zo lief. Bij Vladimir weggaan was het beste wat ik ooit gedaan had maar ik miste hem wel.

I'm finally back, Finally after a Year break

Renesmee
    Ik sprint vrolijk door het bos. Mijn buikje is gevuld en ik ben nu opzoek naar Jacob.

Avery
    Ik mokte en bleef koppig zitten toen Emily op mijn deur klopte. Niemand luisterde, waarom zou zij dat wel doen? Omdat ze je moeder is. Spookte door mijn hoofd. Maar Sam is mijn vader en die laat me nota bene wegdragen door die stomme Jacob. Chagrijnig laat ik me van het dak glijden en loop eigenwijs het bos in.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Vladimir
    Ik knikte. Ik vertrouwde Tanya ook, misschien had ze gelijk. 'Welke woestijnen?'

Tanya
    'De dichtsbijzijnde is volgensmij Dubai.. Egypte hebben we ook nog, maar laten we eerst in Dubai zoeken. Egypte is zo groot,' mompelde ik.

Embry
    Ik zag dat Jake werd geraakt door Sam.
    J kan er echt niet tegen als er iets over jou of je ailie wordt gezegd he? Nou ik zal je dan nog maar even niet uit die droon halen

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Nog even en ik zou ze zelf aanvliegen. -Jake-

Amy
    Ik zucht, waarom moest Jacob zich nu moeien? Hoe zou ik Lucy meekrijgen. Ze was kwaad, maar bang. Zou ze het gemakkelijker vinden om in mensvorm te zijn?
    Lucy? Wil je in mensvorm praten? Het was het proberen waard.
    [@TheDirection. Gelieve je aan de regels te houden -> Ik vind dat een RPG niet één zin is, van -"Ja" zegt hij.-. Dat is geen Rpg. Je moet in totaal ongeveer 2/3 zinnen hebben. Neem als voorbeeld, mij, Caine, Bronte, LittleTear en Leave. Vooral Caine, want zij heeft hele grote zinnen. Alsjeblieft, het staat zelfs in de regels. Overtreed die dan ook NIET.]

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 20:46 ]

Ex astris, sciencia

Carlisle
    "Laten we daar dan als eerste heengaan. Het is een lange reis, dus we kunnen beter nu meteen gaan." stelde ik voor.

Sam Uley
    Ik trilde zo hevig dat het leek alsof ik mens was en op het punt stond te veranderen. Ik was nog nooit zo boos geweest.
    Ik... scheur... je... strot... door! En ik dook ineen, klaar voor de aanval.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Rayaa
    'Ik heet Rayaa,' glimlachte ik. Hij was zo netjes. Dat sprak me heel erg aan.

[stiekem is dit best leuk om te schrijven]

[stiekem wel :) ]

Lucy.
    Ik was bang ze maakte ruzie om mij. Ik hoorde bloed druppen op de grond en ik sprong op. Ook ik Racede eropaf. 'Hou op.' Zei ik half smeekens half Jankend. Sam krabte naam me maar ik ontweek het gemakkelijk. Het was bedoeld voor Embry dat wist ik wel. Ik krabte hem terug bij zijn borst. 'Kappe!!' 'Schreeuwde ik toen ik zijn aandacht had.

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

Tanya
    Ik knikte beamend. Daarna schoot ik weg, opweg naar de woestijnen van Dubai, met Irina, Vladimir en Carlisle op de voet. Ik vond het fijn om 'familie' te helpen.

Embry
    EN hoe was je van plan dat te doen? Ik kan mezelf heus wel verdedigen tegen jouw hoor. Ik ben tenminste niet zo waardeloos als mijn vader.

Bronte schreef:
    Amy
    Ik zucht, waarom moest Jacob zich nu moeien? Hoe zou ik Lucy meekrijgen. Ze was kwaad, maar bang. Zou ze het gemakkelijker vinden om in mensvorm te zijn?
    Lucy? Wil je in mensvorm praten? Het was het proberen waard.
    [@TheDirection. Gelieve je aan de regels te houden -> Ik vind dat een RPG niet één zin is, van -"Ja" zegt hij.-. Dat is geen Rpg. Je moet in totaal ongeveer 2/3 zinnen hebben. Neem als voorbeeld, mij, Caine, Bronte, LittleTear en Leave. Vooral Caine, want zij heeft hele grote zinnen. Alsjeblieft, het staat zelfs in de regels. Overtreed die dan ook NIET.]

ohh sorry :$