• Ja, ik ben echt een trien wat betreft vriendjes.
    Ten eerste ben ik heel erg kieskeurig. Ik zal nóóit met een jongen iets gaan doen - qua echt iets 'samen' doen dan - die niet aan mijn eisen voldoet.
    Ten tweede zullen de jongens die door de eerste barrière komen stuiten op mijn volgende probleem: als ik iemand heb veroverd, is de lol bij mij ervan af en negeer ik de jongen in kwestie!
    En wat ik er ook tegen doe, ik blijf gewoon keihard en negeer alle smsjes en telefoontjes. En dan kun je wel zeggen; sms hem dan, maar ik kan het gewoon niet.
    En ten derde; ik heb last van bindingsangst.
    Kortom; ik zal nooit een vriendje hebben, omdat ik hem van tevoren al afwijs. O, en waar ik ECHT niet tegen kan?
    Koosnaampjes.
    Als een jongen dat gebruikt, ben ik zó weg.
    Maar tegelijkertijd zit ik wel te zwijmelen over jongens, en hoe leuk het zou zijn als ik met mijn grote liefde zou gaan trouwen.

    What to do? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je hebt stoer. En dat zijn de badboys die je alleen maar willen voor de sex en je vervolgens zwanger achterlaten. Ieder meisje weet dat, en toch lopen ze achter hun aan. En vervolgens klagen ze dat het klootzakken zijn en dat er geen goeie jongens zijn! D:

    Ik wil geen klootzak, ik wil gewoon iemand die tegengas geeft, maar die niet té soft is. That's all I ask. ;(
    And by the way; ik wil geen seks voordat ik voor 1000% beschermd ben. No way dat ik zo'n klein monster wil opvoeden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Meis, je moet niet zo veeleisend zijn. Tuurlijk, only the best, maar je hoeft nu écht nog niet op zoek te gaan naar "de ware". Leef een beetje, ga lekker uit, maak fouten en herstel ze, etc. etc.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dudley schreef:
    (...)
    Ik wil geen klootzak, ik wil gewoon iemand die tegengas geeft, maar die niet té soft is. That's all I ask. ;(
    And by the way; ik wil geen seks voordat ik voor 1000% beschermd ben. No way dat ik zo'n klein monster wil opvoeden.


    Oftewel, je wilt precies goed en dat ga je niet vinden.


    quidquid excusatio prandium pro

    Winterfell schreef:
    Ach, jij hebt tenminste nog jongens in je buurt gehad 8) Ik ben forever alone.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Oftewel, je wilt precies goed en dat ga je niet vinden.

    Exactly. Oftewel, ik blijf voor altijd alleen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Exactly. Oftewel, ik blijf voor altijd alleen. :Y)


    Gezellig! Ik ook :D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Gezellig! Ik ook :D

    Maar jij hebt tenminste nog een grote liefde die dichtbij is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Maar jij hebt tenminste nog een grote liefde die dichtbij is.


    Ooooehhhhh, en da's leuk. Kom je die regelmatig tegen en dan schiet het vergeten ook niet bepaald op <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Koosnaampjes zijn niet zoo erg. Oke sommige kunnen echt erg zijn. maar 'schatje' of 'liverd' is niet erg. Of 'baby' ''shwaty' 'shorty'

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ooooehhhhh, en da's leuk. Kom je die regelmatig tegen en dan schiet het vergeten ook niet bepaald op <_<

    Ach ja, toen ik die jongen vertelde dat ik hem leuk vond - zwak uitgedrukt - begon hij te lachen, en zei hij: 'Waarom zou ik in hemelsnaam iets met jou beginnen? Je bent echt totaal niet mijn type.'
    Yeah, that's nice to hear. En vooral leuk dat hij nu meisjes bij de vleet heeft, dat breekt m'n hart ook nog eens dubbel.
    Misschien lukt het tussen jullie ooit nog wel, you never know.
    Bij mij is het gewoon gedoemd te falen, dus nu kan ik alleen nog voor anderen hopen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Ach ja, toen ik die jongen vertelde dat ik hem leuk vond - zwak uitgedrukt - begon hij te lachen, en zei hij: 'Waarom zou ik in hemelsnaam iets met jou beginnen? Je bent echt totaal niet mijn type.'
    Yeah, that's nice to hear. En vooral leuk dat hij nu meisjes bij de vleet heeft, dat breekt m'n hart ook nog eens dubbel.
    Misschien lukt het tussen jullie ooit nog wel, you never know.
    Bij mij is het gewoon gedoemd te falen, dus nu kan ik alleen nog voor anderen hopen.


    Kreeg je dat vandaag te horen? En lachte hij je echt gewoon uit?

    Maar dit is wat ik bedoelde: Hij is een klootzak, dat wist je (hopelijk toch echt, want het lijkt me nogal duidelijk) maar je vond hem nog steeds leuk.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb juist hetzelfde.
    Maar ik ga er nu proberen over te geraken. Want anders doe ik iemand die heel leuk is pijn en dat wil ik niet. :3
    Ik ben ook echt verdomd kieskeurig. Té erg gewoon.


    Where there is a sea there are pirates...

    Oh, en als je een échte stoere man wil, ga naar Texas.
    Ik meen dit. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Kreeg je dat vandaag te horen? En lachte hij je echt gewoon uit?

    Maar dit is wat ik bedoelde: Hij is een klootzak, dat wist je (hopelijk toch echt, want het lijkt me nogal duidelijk) maar je vond hem nog steeds leuk.

    Nee, al eerder. And yes, hij lachte me uit. Om precies te zijn; vorig jaar net voor de zomervakantie.
    Maar ik ben toen zó ontzettend hard onderuit gehaald door die jongen... Vreemd genoeg is het een geneeskunde student.
    Ik dacht dat die mensen toch wat meer hart hadden. En nog steeds vind ik hem verdomme leuk! Waarom? Er zijn genoeg leuke jongens voorbij gekomen! Jongens die goed voor me waren, maar die ik als een ijskoningin afstootte.
    Ik haat mezelf. ;(


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Nee, al eerder. And yes, hij lachte me uit. Om precies te zijn; vorig jaar net voor de zomervakantie.
    Maar ik ben toen zó ontzettend hard onderuit gehaald door die jongen... Vreemd genoeg is het een geneeskunde student.
    Ik dacht dat die mensen toch wat meer hart hadden. En nog steeds vind ik hem verdomme leuk! Waarom? Er zijn genoeg leuke jongens voorbij gekomen! Jongens die goed voor me waren, maar die ik als een ijskoningin afstootte.
    Ik haat mezelf. ;(


    ... Jij hebt echt wat met geneeskunde studenten :P

    Ik vind dat je die jongen moet slaan. Het helpt vast :Y)


    quidquid excusatio prandium pro