• Ja, ik ben echt een trien wat betreft vriendjes.
    Ten eerste ben ik heel erg kieskeurig. Ik zal nóóit met een jongen iets gaan doen - qua echt iets 'samen' doen dan - die niet aan mijn eisen voldoet.
    Ten tweede zullen de jongens die door de eerste barrière komen stuiten op mijn volgende probleem: als ik iemand heb veroverd, is de lol bij mij ervan af en negeer ik de jongen in kwestie!
    En wat ik er ook tegen doe, ik blijf gewoon keihard en negeer alle smsjes en telefoontjes. En dan kun je wel zeggen; sms hem dan, maar ik kan het gewoon niet.
    En ten derde; ik heb last van bindingsangst.
    Kortom; ik zal nooit een vriendje hebben, omdat ik hem van tevoren al afwijs. O, en waar ik ECHT niet tegen kan?
    Koosnaampjes.
    Als een jongen dat gebruikt, ben ik zó weg.
    Maar tegelijkertijd zit ik wel te zwijmelen over jongens, en hoe leuk het zou zijn als ik met mijn grote liefde zou gaan trouwen.

What to do? D:

"Well, well. Look who we've got here!"

Nialltastic schreef:
    (...)
    Daar heb ik het ultíeme plan voor..

O ja? Tell me. (wbw)

Dudley schreef:
    (...)
    O ja? Tell me. (wbw)

Ik kom gewoon met een pruik en behaarde benen naar je toe en dan wordt je helemaal stapelverliefd op de mannelijke kant van mij. En dan maak ik een fake paspoort en shizzle. En dan is het opgelost, ofzo.

We accept the love we think we deserve.

Volgens mij gaat dit echt wel Off-topic.
    Maar goed, ik heb echt geen idee what to do.
    Sorry.
    Ik ben zelf al een jaar verliefd op dezelfde jongen, maar ik heb hem al heel lang niet meer gezien, maar ik ben nog steeds op hem verliefd.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Voorlopig blijf ik toch met het probleem zitten, en ben ik echt zo'n bitch die gewoon bij de volgende jongen keihard weer gaat zitten te negeren. D:
    I don't like that, but I have to accept it. ;(

Ik heb dat ook, maar tegelijkertijd heb ik ook last van verlatingsangst. Dat is pas ironisch :'DD.

i put the fun in funeral

Dudley schreef:
    Voorlopig blijf ik toch met het probleem zitten, en ben ik echt zo'n bitch die gewoon bij de volgende jongen keihard weer gaat zitten te negeren. D:
    I don't like that, but I have to accept it. ;(

Ik hoop dat het op een dag toch gaat lukken.

We accept the love we think we deserve.

Dudley schreef:
    (...)
    Ah, dus ik moet eerst waanzinnig verliefd worden voordat ik van mijn bindingsangst af kom. Hmm.

Dat zeg ik niet, ik zeg enkel dat dat bij mij werkte :W

-

Hahah ach ik denk dat het een kwestie is van tijd, op een gegeven moment denk je: zo, nu ben ik wel toe aan een relatie.
    en is die bindingsangst zo weg..

Dudley schreef:
    (...)
    ER DOORHEEN BREKEN? D: D: D: D: D:
    - screams -
    - calls 911 -

Door je angst voor jongens. En er is geen binding, dus geen bindingsangst! :D

quidquid excusatio prandium pro

ik heb ook last van zoiets, ik vind nooit iemand leuk, en als ik merk dat een jongen mij leuk vind dan schiet ik in de stress en ga ik raar doen 8D
    Maar ik heb eigenlijk geen idee, misschien moet je gewoon echt een keer terug smsen?

We can't spend our lives waiting to live.

RainbowDash schreef:
    (...)

Door je angst voor jongens. En er is geen binding, dus geen bindingsangst! :D

Ik heb geen angst voor jongens. Z zijn gewoon zo klef, yuk. Altijd dat ge-liefje en ge-schatje.
    Vroeger waren mannen veel stoerder, in hun harnas, terwijl ze vochten in keiharde oorlogen met hun zwaarden.
    Dát waren pas tijden...
    Jup, de mannen van tegenwoordig zijn kantoorwatjes, blegh. Weet je wat? Laat het allemaal maar zitten, om de wereld te overheersen heb je geen man nodig die zit te zeuren wat ze die avond gaan eten.
    Ik dop m'n eigen boontjes wel. :Y)

Dudley schreef:
    (...)
    Ik heb geen angst voor jongens. Z zijn gewoon zo klef, yuk. Altijd dat ge-liefje en ge-schatje.
    Vroeger waren mannen veel stoerder, in hun harnas, terwijl ze vochten in keiharde oorlogen met hun zwaarden.
    Dát waren pas tijden...
    Jup, de mannen van tegenwoordig zijn kantoorwatjes, blegh. Weet je wat? Laat het allemaal maar zitten, om de wereld te overheersen heb je geen man nodig die zit te zeuren wat ze die avond gaan eten.

Kijk maar M!LF, dat is zo'n typische 'echte man' programma

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

Dudley schreef:
    (...)
    Dát waren pas tijden...

*zucht*

En dan vraag ik me soms nog af waarom meisjes jongens niet leuk vinden: Wij zijn echt D:

RainbowDash schreef:
    (...)

*zucht*

En dan vraag ik me soms nog af waarom meisjes jongens niet leuk vinden: Wij zijn echt D:

Maar waarom zijn jullie dan niet stoer? D:
    Op school heb ik ook alleen maar watjes in de klas.
    - hoopt op de uitvinding van een tijdmachine -

Dudley schreef:
    (...)
    Maar waarom zijn jullie dan niet stoer? D:
    Op school heb ik ook alleen maar watjes in de klas.
    - hoopt op de uitvinding van een tijdmachine -

Je hebt stoer. En dat zijn de badboys die je alleen maar willen voor de sex en je vervolgens zwanger achterlaten. Ieder meisje weet dat, en toch lopen ze achter hun aan. En vervolgens klagen ze dat het klootzakken zijn en dat er geen goeie jongens zijn! D: