• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uhm, ik ben nu aan het oppassen en Fringe aan het kijken en opeens vloog er een vogel tegen het raam aan. Daar kan ik dus heel slecht tegen. Ohja, en als iemand vreemdgaat bijv., en de partner dan binnenkomt.


    It's time to be happy again.

    ik ben bang voor clowns :S Die gasten zijn eng.


    Some angels have no wings.

    Ik kan overal wel tegen, behalve tegen reclame.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik kan niet tegen enge schrikmomenten :'D

    Tja, zombies zijn nog cool, maar verkrachtingen zijn en inderdaad wat over.
    btw: wat is een bemiddelaar?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Verkrachtingen heb ik nooit gezien. Zombies zie ik juist heel graag :B Ik kan écht veel hebben. Alleen bij Saw krijg ik toch jeuk op die plaatsen LOL. Ik vind het niet vies of eng, maar gewoon het idee dat er kettingen in je huid zitten en je die eruit moet trekken ._. Dan krijg ik overal jeuk XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kijk overal naar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kan niet niet tegen dingen die waar zijn gebeurt,vooral met militairen WOII en zo. Ik kan de ergste dingen hebben moord slachting,ik vind bv Jack the ripper "geweldig" interessant. Maar als het echt gebeurt is met militairen heb je mij aan het janken.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 21:59 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik kan ook superslecht tegen schrikmomenten. Dan zit mijn zus 5 minuten voor het schrikmoment te zeiken dat ik niet moet schrikken en dan schrik ik me uiteindelijk toch de pleures en kan ik niet slapen.
    Oja. En reclames (:

    OHMYFELTON schreef:
    Ik kan overal wel tegen, behalve tegen reclame.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    de eeuwige reclames tussendoor. Ben je net een spannende film aan het kijken. Komt er weer reclamen!:@


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Als ze iets doen met ogen. Wanneer ze bijvoorbeeld hun onderste ooglid omlaag trekken. Daar kan ik dus niet tegen.


    All this dampness is damp.

    ik kan niet tegen de bekende scenes uit American History X (jullie weten vast wel waar ik het over heb) en niet tegen die auditie shows waarbij ik mensen ken, die het dan ook nog eens zwaar verknallen (zoals nu bij de voice of holland)

    Ik kan sowieso heel moeilijk tegen beelden waarin je mensen mentaal of fysiek pijn lijden. Ik kan me er dan niet van weerhouden om weg te zappen of zo, brr.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Reality-tv. Serieus, zo'n mensen zijn vaak zo boertig en bezitten over geen enkele intellectuele geletterheid. Ze maken zichzelf zo belachelijk dat zelfs ik me in hun plaats schaam. Daarbij zijn de onderwerpen vaak ook vreselijk. Maar dit natuurlijk gewoon mijn mening. (:


    If we had not a soul, music would have created it.