• Hey!

    Ik was benieuwd waar jullie Q voor zouden bedanken als dat kon =3 Ik zou Q bedanken voor het feit dat ik heel wat awesome mensjes heb ontmoet en door Q heb ik een nieuwe hobby: schrijven. En jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    I think for the fact that I met Repent.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat ik hier zo lekker onzinnig mijn tijd kan verdrijven <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zou Q bedanken dat ik Mieke heb ontmoet!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil eigenlijk Rutger bedanken omdat hij deze site heeft gemaakt, dus hier bij dankje Rutger!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 21:06 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hm. Thank you for being addictive :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Quizlet, bedankt dat je bestaat. Nu heb ik al drie weken van mijn leven verspild aan online zijn. Thanks.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil Quizlet bedanken voor het ontmoeten van een paar awesome mensen, Sanne, Ashley, Mara en nog veel meer, hihi. Oh en dat ik mijn verloren hobby weer terug heb gevonden! Bedankt Rutger!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Door Quizlet heb ik een aantal lieve, leuke, geweldige mensen ontmoet e ben ik begonnen met schrijven. Hier ben ik Rutger erg dankbaar voor!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    Door Quizlet heb ik een aantal lieve, leuke, geweldige mensen ontmoet en ben ik begonnen met schrijven. Hier ben ik Rutger erg dankbaar voor!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Everdeen schreef:
    Ik wil Quizlet bedanken voor het ontmoeten van een paar awesome mensen, Sanne, Ashley, Mara en nog veel meer, hihi. Oh en dat ik mijn verloren hobby weer terug heb gevonden! Bedankt Rutger!


    I know I'm awesome. Nee, lol. Maar ik ben ook blij dat ik dankzij Q de kans heb gehad geweldige mensen te ontmoeten en dat ik hier vrijheid heb en even iets anders kan doen. <3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik wil Quizlet Bedanken voor alle hulp en steun als ik het moeilijk had.
    En voor de gezeligheid (bloos)
    Dus Dankje Quizlet


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik wil Quizlet bedanken voor het ontmoeten van echt hele lieve meisjes, die ik ook al gemeet heb en ze betekenen gewoon heel veel voor me!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    1107 schreef:
    Dat ik hier zo lekker onzinnig mijn tijd kan verdrijven <3


    ars moriendi

    Well. Thank you Quizlet dat ik Amber,Anne,Esther,Malissa,Lynn,Nikki en Elena heb mogen leren kennen, en sommige daarvan al gemeet heb. (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik wil Quizlet bedanken omdat ik door Quizlet mijn passie heb ontdekt, schrijven en omdat ik hier hele aardige mensen heb ontmoet die me fantastisch hebben geholpen toen het nodig was


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis