• Hey!

    Ik was benieuwd waar jullie Q voor zouden bedanken als dat kon =3 Ik zou Q bedanken voor het feit dat ik heel wat awesome mensjes heb ontmoet en door Q heb ik een nieuwe hobby: schrijven. En jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    iHoran schreef:
    Ik wil Quizlet bedanken voor het ontmoeten van echt hele lieve meisjes, die ik ook al gemeet heb en ze betekenen gewoon heel veel voor me!

    <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil Quizlet bedanken, omdat ik hele lieve, geweldige, gekke mensjes heb leren kennen die nu echt een deel van mijn leven zijn geworden en voor het feit dat ik hier al mijn problemen kwijt kan

    THANKS!!(flower)


    Firm believer of all that is magic

    Ik wil Q bedanken omdat ik een een paar lieve mensen heb ontmoet.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Quizlet heeft me ertoe gezet om te schrijven, iedere dag weer. Ik wil hiervan mijn beroep maken, en word beter en beter dankzij de vele oefening.

    Dus : bedankt rutger!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil Quizlet bedanken omdat Quizlet mij heeft laten inzien dat er nog veel meer mensen zoals ik die van schrijven houden zijn, en omdat ik hier het afgelopen jaar ontzettend veel leuke dingen heb meegemaakt. En leuke mensen ontmoet (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Door Quizlet heb ik een hobby (wat voor velen onzinnig klinkt, maar soo) schrijven en lezen
    Hier heb ik ook een aantal nieuwe mensen ontdekt.
    De héle site is gewoon fantastisch!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Door Quizlet heb ik mensen ontmoet waar ik nu echt voor door het vuur wil gaan <3


    "Ignite, my love. Ignite."

    Noviello schreef:
    Ik wil eigenlijk Rutger bedanken omdat hij deze site heeft gemaakt, dus hier bij dankje Rutger!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Door Quizlet weet ik dat ik Nederlands wil studeren, Engels studeren, schrijven, en als ik daar niet de kost mee verdien wil ik lerares worden (:
    En natuurlijk omdat ik er heerlijk mijn tijd aan kan verspillen :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Noviello schreef:
    Ik wil eigenlijk Rutger bedanken omdat hij deze site heeft gemaakt, dus hier bij dankje Rutger!


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik wil Rutger bedanken voor het maken van Quizlet, en de lieve mensen hier die naar je problemen en andere onzinnige dingen willen luisteren. <3


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dat ik hier een paar geweldige mensen heb ontmoet <3 oh en ik verveel me niet zoveel als ik op Q zit dus dat is ook wel leuk :'D


    -

    Ik bedank Quizlet voor het feit, dat het zo geweldig awesome is!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik wil Q bedanken omdat ik me nu veel actiever en serieuzer bezighoud met schrijven.


    | Reality is for people that lack imagination |

    De leuke topics, de geweldige mensen, de verhalen,...
    Thanks Quizlet! (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'