• Hey!

    Ik was benieuwd waar jullie Q voor zouden bedanken als dat kon =3 Ik zou Q bedanken voor het feit dat ik heel wat awesome mensjes heb ontmoet en door Q heb ik een nieuwe hobby: schrijven. En jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil Q bedanken omdat ik door Q de geweldige mensen uit het EC heb leren kennen, hier kan schrijven en Q gewoon geweldig is!


    Tears are words the heart can't say.

    Noviello schreef:
    Ik wil eigenlijk Rutger bedanken omdat hij deze site heeft gemaakt, dus hier bij dankje Rutger!


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik wil Quizlet bedanken omdat :
    - door Quizlet heb ik mijn beste vriendin ontmoet.
    - Door Quizlet heb ik mede-fans gevonden.
    - Door Quizlet kan ik kiezen uit zoveel mooie verhalen
    - Door al die awsome kinderen is quizlet groter en beter geworden
    - Door quizlet kunnen we allemaal onszelf uiten in verhalen.

    kortom: DANKUUUU_O_

    Doncaster schreef:
    Door Quizlet heb ik een aantal lieve, leuke, geweldige mensen ontmoet e ben ik begonnen met schrijven. Hier ben ik Rutger erg dankbaar voor!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doncaster schreef:
    Door Quizlet heb ik een aantal lieve, leuke, geweldige mensen ontmoet en ben ik begonnen met schrijven. Hier ben ik Rutger erg dankbaar voor!


    + mijn Nederlands is heel erg verbeterd ten opzichte van de tijd voor Quizlet :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    dat hier lieve mensen zijn om je problemen mee te tdelen. dat ik zelfverzekerder ben gewoorden ondanks het gepest. dat je iedereen helpt. dat dit een hele groote familie is. dat ik beter heb leren schrijven.enz


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Winterfell schreef:
    (...)

    + mijn Nederlands is heel erg verbeterd ten opzichte van de tijd voor Quizlet :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Door Quizlet heb ik iemand ontmoet die ik nu niet meer weg kan denken uit mijn leven, hoewel ik haar nog nooit in het echt heb ontmoet. Ze heeft mij het gevoel gegeven dat het niet slecht is om anders te zijn, en daar ben ik haar, en daarmee Q, dankbaar voor.


    + op Quizlet ontdekte ik vier jaar geleden fanfictie, wat mijn leven heeft veranderd. Thanks, Quizlet!


    Felix

    Voor alles. Toen ik begin dit jaar in een grote dip zat heeft quizlet mij geholpen om er bovenop te komen.
    En ik heb hier ontdekt dat er wel dingen zijn die ik kan.
    So thanks Quizlet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil Quizlet bedanken voor dat ik geweldige mensen heb ontmoet. Mijn leven is echt veranderd door hun. Door Quizlet ben ik ook veel opener geworden en durf ik nu mezelf te zijn.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Noviello schreef:
    Ik wil eigenlijk Rutger bedanken omdat hij deze site heeft gemaakt, dus hier bij dankje Rutger!


    Save me from myself.

    1. Dat ik mijn zusje, Bes (=Philyra) heb ontmoet hier.
    2. Dat ik hier mijn verhalen kwijt kan in stories, zonder dat iemand er last van heeft en sommigen zelfs ervan genieten.
    3. Dat ik hier zoveel leer over schrijven enz., zodat ik enkel beter wordt.
    4. Dat ik hier mijn tijd aan spendeer i.p.v. aan Facebook, waar ik me toch maar verveel.
    5. Dat hier vooral Nederlanders zitten, die ik veel leuker vind dan Belgen.

    EN NOG VEEL MEER <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mutant schreef:
    Door Quizlet heb ik een aantal lieve, leuke, geweldige mensen ontmoet e ben ik begonnen met schrijven. Hier ben ik Rutger erg dankbaar voor!


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Voor het ontmoeten van enkele mensen die een enorme steun voor me zijn geworden en een deel van mijn hart hebben veroverd.
    Verder ook om de verveling te verdrijven, hehe.


    Has no one told you she's not breathing?

    Vriendschap, Liefde, nognetietsmeerdanLiefde (A), Tijdsverdrijf. Thanks Q <3


    Life is hard and then we die