• Bijna heel Nederland heeft komende week al Herfsvakantie en ik moet nog een week wachten, samen met de rest van Zuid-Nederland
    Alleen heb ik heel veel vriendinnen in noord en midden Nederland wonen en nu kan ik niet met ze afspreken.
    Ik vind het zo niet eerlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nog 1 weekjee! (noord-brabant)

    Ik ben er ook niet mee-eens. Alleen de kerst -en meivakantie is voor heel Nederland hetzelfde!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Het leven is oneerlijk, face it!
    België moet nog twee weken wachten, wees in de eerste plaats bij dat je vakantie hebt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Caine schreef:
    Denk maar zo: Straks als iedereen weer op maandagochtend mopperend zijn bed uit moet om weer naar school te gaan, kun jij nog lekker blijven liggen en iedereen uitlachen, want, haha, jij hebt dan nog een week :3


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    JA idd jammer, ik heb wel al vakantie,

    astridc schreef:
    helaas is het leven niet eerlijk!
    Dat spijt me voor je dat je een week later vakantie hebt ;)


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb helemaal geen vakantie, dus zeur niet :P
    Die ene week overleef je nog wel. Gewoon denken oke nog maar 1 weekje nog maar 1 weekje, en geloof mij de week is zo voorbij

    Caine schreef:
    Denk maar zo: Straks als iedereen weer op maandagochtend mopperend zijn bed uit moet om weer naar school te gaan, kun jij nog lekker blijven liggen en iedereen uitlachen, want, haha, jij hebt dan nog een week :3

    Ik moet ook nog een weekje >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik moet ook nog een week en daarin zit de SE-week, dus flink blokken en dan vakantie:Y)


    Take risks and conquer your fears.

    Precies hetzelfde probleem.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik weet niet of je het al wist, but life isn't fair.
    Ik moet ook wachten en wij hebben dan toch vakantie als zij weer naar school moeten. Doh.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik moet nog twee weken wachten. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zoals iemand al zei. Als wij weer uit ons bed moeten komen voor school, lig jij nog lekker in je bed te slapen.

    Ik woon gewoon in Midden en ik moet ook nog een week wachten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet nog 2 weken wachten.
    En wat maakt het uit je hebt toch even lang vakantie en ja kant toch in het weekend afspreken?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"