• Bijna heel Nederland heeft komende week al Herfsvakantie en ik moet nog een week wachten, samen met de rest van Zuid-Nederland
    Alleen heb ik heel veel vriendinnen in noord en midden Nederland wonen en nu kan ik niet met ze afspreken.
    Ik vind het zo niet eerlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    helaas is het leven niet eerlijk!
    Dat spijt me voor je dat je een week later vakantie hebt ;)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 21:45 ]

    Denk maar zo: Straks als iedereen weer op maandagochtend mopperend zijn bed uit moet om weer naar school te gaan, kun jij nog lekker blijven liggen en iedereen uitlachen, want, haha, jij hebt dan nog een week :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb ook nog geen vakantie, hoor. Hoewel ik aankomende week niet echt meetel omdat ik dan naar Londen ga, maar ach. Life sucks, bedenk het positief. Als iedereen weer naar school gaat, heb jij nog vakantie.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Joh, ik heb ook nog lang geen herfstvakantie. :') En je kunt toch in weekenden afspreken? Zo moeilijk is dat toch niet?


    ars moriendi

    ik heb nog 2 volledige weken school
    dom Belgie

    Wees blij dat je vakantie krijgt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tjah, ik heb géén vakantie tot de zomer en dan is het nog hopen op dat het geen leervakantie is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik moet ook nog een weekje wachten hihi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik hoor eigenlijk ook een week later vakantie te hebben door een experiment dat Gemeente Enschede doorvoert. Gelukkig volgt de HBO dat experiment niet, dus ben ik nu ookal vrij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    'Alleen heb ik heel veel vriendinnen in noord en midden Nederland wonen en nu kan ik niet met ze afspreken.'

    Ik heb ook een week later en ik woon ook in het noorden. Maar dat komt door de gemeente van waar ik naar school ga.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ik moet ook nog een hele week wachten... maar jah,,., wij hebben dan nog vakantie als de andere weer naar school moeten^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Nee, hoor ik woon in ZH en heb al vakantie.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Naww D:

    Ik heb nu al vakantie :3

    Ik heb geeneens herfstvakantie.

    Dat ene weekje overleef je nog wel. Denk maar zo, als jij vakantie hebt, hebben anderen het niet. En in de kerstvakantie heeft iedereen tegelijk vakantie, dusja.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 14:42 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Zuid- Holland hier, en ik heb na vandaag ook gewoon vakantie? (;


    Forever.