• geef antwoord als je ze wel of niet cool/leuk/gaaf/knap vind

    zelf vind ik ze niet leuk/cool/gaaf/knap, maar mijn zus DirectionOne/Overwhelmed wel

    Dit zijn hun twee nummers, denk alleen wel het gegil weg:



    Dit is One Direction:




    Met van links naar rechts:
    Liam James Payne, Niall James Horan, Zayn Jawaad Malik, Louis William Tomlinson en Harry Edward Styles

    En dan nog even One Direction als smurfen:



    One Direction is bekend geworden door X-Factor. Ze deden alle vijf mee als solo artiest, maar werden tijdens de bootcamp samen gezet om door te mogen gaan naar de jury huizen. Simon Cowell kreeg de groepen als groep om te gaan coachen en One Direction moest naar zijn huis. Ze mochten uiteindelijk door naar de live shows na wat tegenslagen -Louis moest naar het ziekenhuis en het was niet zeker of hij er op tijd zou zijn-. Ze zijn uiteindelijk derde geworden bij X-Factor. Ze kregen vrij snel erna een contract aangeboden en inmiddels hebben ze hun eerste single uitgegeven in de UK. In Nederland en België hebben ze nog niets. Verder hebben ze twee boeken, Forever Young over hun X-Factor ervaring en Dare to Dream over hun leven na X-Factor. In december/januari gaan ze door de UK touren.

    De One Direction informatie gedeelte komt van DirectionOne/Overwhelmed. wil je meer info ga naar haar.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:42 ]


    The cold never bothered me anyway!

    Ik vind ze wel schattig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, niks van dat al.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee ik vind ze gay/stom/kut/vreselijk.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Storytime schreef:
    Nee, niks van dat al.


    echt niet
    (ik ben het helemaal met je eens)


    The cold never bothered me anyway!

    Remains schreef:
    Nee ik vind ze gay/stom/kut/vreselijk.


    woehoe!!!!!!!!!!!


    The cold never bothered me anyway!

    ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww *kots*


    quidquid excusatio prandium pro

    ik vind ze alles van dat, en in het echt zijn ze echt nog zo veel knapper dan op de foto's / filmpjes(:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 15:39 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    ik vind ze alles van dat, en in het echt zijn ze echt nog zo veel knapper dan op de foto's / filmpjes(:

    Van dat doorgestreepte weet ik niks, omdat ik ze niet in het echt heb gezien -.-

    Ps. Waarom stond mijn laptop ineens op deze pagina nadat jij even boven bent geweest? :8


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    -Zoekt plaatje op google-
    Vind dat krullekoppie wel schattig. Maar verder ken ik de muziek niet ofzo..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind ze leuk, hun muziek is leuk en in het echt waren ze ongelofelijk knap en aardig.


    To infinity and beyond •

    Storytime schreef:
    Nee, niks van dat al.


    As travars

    C18 schreef:
    -Zoekt plaatje op google-
    Vind dat krullekoppie wel schattig. Maar verder ken ik de muziek niet ofzo..

    Harry Edward Styles
    *gaat ondertussen nadenken wat haar zusjes wachtwoord kan zijn, zodat ze een nummer van One Direction kan plaatsen*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Er staat nu wat meer informatie van One Direction


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lol dat ze zo heten wist ik ook wel :W Wat een informatie zeg!
    Maargoed ik vind 1 liedje van ze leuk en dat vind ik vreselijk erg van mezelf :'D


    -

    Storytime schreef:
    Nee, niks van dat al.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse