• Bijna heel Nederland heeft komende week al Herfsvakantie en ik moet nog een week wachten, samen met de rest van Zuid-Nederland
    Alleen heb ik heel veel vriendinnen in noord en midden Nederland wonen en nu kan ik niet met ze afspreken.
    Ik vind het zo niet eerlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik moet ook nog een week wachten. Terwijl alle andere scholen hier al wel vakantie hebben. Mijn school doet emo :/


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik heb ook pas over een weekje ):
    Maarja, als wij dan vakantie hebben zitten hun weer op school (:


    Where words fail, music speaks

    ik moet zelfs nog 2 weken wachten. Maar ik woon in België dus dat is anders.
    Maat dat is inderdaad best stom voor je.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 17:27 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Caine schreef:
    Denk maar zo: Straks als iedereen weer op maandagochtend mopperend zijn bed uit moet om weer naar school te gaan, kun jij nog lekker blijven liggen en iedereen uitlachen, want, haha, jij hebt dan nog een week :3


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    iHoran schreef:
    ik moet ook nog een weekje wachten hihi.


    Hahaaa ik ook! Dus je bent niet alleen!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Had ik ook. Want ik wilde samen met Gaby en Jellanie gaan logeren. Kan niet.
    Wil samen met Tricia naar Amsterdam. Kan niet.
    Ach ja leer er maar mee leven. Je kunt nu wel gaan mokken maar dat helpt niks.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Thinfeather schreef:
    Zuid- Holland hier, en ik heb na vandaag ook gewoon vakantie? (;


    Het mag dan wel Zuid-Holland heten, maar zuidelijk liggen jullie écht niet.
    Maar goed. Het boeit mij niet dat het nog een week duurt, het boeit me wel dat ik dan PROEFWERKWEEK HEB!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bovendien moeten zij naar school als wij vrij hebben. (:
    En wij hebben een minder lange periode tussen herfst en kerst.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thinfeather schreef:
    Zuid- Holland hier, en ik heb na vandaag ook gewoon vakantie? (;


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Thinfeather schreef:
    Zuid- Holland hier, en ik heb na vandaag ook gewoon vakantie? (;

    Ook een zuid-Hollander hier:Y)
    Zuid-Holland hoort bij midden nederland .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nog 2 weken school ;x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    zuid holland. voordeel wij hebben het rustiger want de anderer is 2/3 deel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Caine schreef:
    Denk maar zo: Straks als iedereen weer op maandagochtend mopperend zijn bed uit moet om weer naar school te gaan, kun jij nog lekker blijven liggen en iedereen uitlachen, want, haha, jij hebt dan nog een week :3


    Altijd naar het positieve kijken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik heb binnen 2 weken pas herfstvakantie, mijn vriend volgende week wat dus betekent dat ik niet bij hem kan gaan tijdens mijn herfstvakantie. hij wel bij mij (thank god voor mijn chille school dat afgestudeerde mensen lekker les laat meevolgen!)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb ook nog geen vakantie, ik heb eerst nog activiteitenweek. En daarna pas vakantie...


    stay safe because I like being alive at the same time as you