• Bijna heel Nederland heeft komende week al Herfsvakantie en ik moet nog een week wachten, samen met de rest van Zuid-Nederland
    Alleen heb ik heel veel vriendinnen in noord en midden Nederland wonen en nu kan ik niet met ze afspreken.
    Ik vind het zo niet eerlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mentha schreef:
    Nee, hoor ik woon in ZH en heb al vakantie.

    Zuid-Holland is niet Zuid-Nederland :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb nu vakantie, maar mijn MBO loopt niet precies gelijk met de vakantie's in onze gemeente :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Teehee. Ik ben noord Nederland en mijn woonplaats vond het leuk om alle scholen een weekje later vakantie te geven.
    Life sucks.


    SLOAN.

    Ik woon in Zuid-Holland en ik heb volgende week vakantie?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik moet ook nog een extra week wachten ):


    I was an angel living in the garden of evil

    wees blij dat je niet in België woont, dan. (:


    Save me from myself.

    Lol, denk maar zo, wanneer jij vakantie hebt, moeten zij alweer trug in de schoolbanken.
    Zuid-Holland hier btw. Dus ja, ik heb nu vakantie.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    aberforth schreef:
    wees blij dat je niet in België woont, dan. (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ach, als jij dan vrij bent moeten wij alweer naar school.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb activiteitenweek, heel vroeg uit, en daarna vakantie :'D


    I'd rather die than be famous.

    Het lullig voor mij is dat in midden woon en in het zuiden naar school ga ): Dus ik moet ook nog een weekje wachten op mijn vakantie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Weet je wat pas lullig is, de voorjaarsvakantie valt niet gelijk met vastelaovend. Dus iedere Limburger die boven de grote rivieren studeert/werkt/woont maar wel vastelaovend wilt vieren heeft pech. Een vriend van mij heeft dat en ik ga dat waarschijnlijk ook hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    iHoran schreef:
    ik moet ook nog een weekje wachten hihi.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Storytime schreef:
    Weet je wat pas lullig is, de voorjaarsvakantie valt niet gelijk met vastelaovend. Dus iedere Limburger die boven de grote rivieren studeert/werkt/woont maar wel vastelaovend wilt vieren heeft pech. Een vriend van mij heeft dat en ik ga dat waarschijnlijk ook hebben.

    Dat heb ik met Carnaval


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Dat heb ik met Carnaval

    Dat is het zelfde, vastelaovend is alleen Limburgs en carnaval nederlands.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall