Ergens weet ik al de betekenis hierachter, maar ik zou graag willen weten wat jij ervan vind.
Een tijdje geleden (dus niet vannacht) droomde ik dat ik opeens een heel ranzig muizenhok voor me had. Erin sjokten twee doodzieke, verstofte en uitgemergelde muisjes, die ik herkende als Dribbel en Snuf - mijn eigen muizen. Snuf zag er nog wel redelijk uit, gek genoeg zelfs best wel gezond. Dribbel had daarintegen plukken uitgevallen haar, had zelfs helemaal geen haren op haar pootjes. Haar achterpootjes waren helemaal koud en onder de stront en andere derrie in haar klauwtjes. Snel deed ik ze in een andere bak, om het muizenhok uit te mesten, met een bakje eten (omdat ik me niet meer kon herinneren dat ik ze überhaupt gevoerd had deze week), waar ze meteen gulzig op aanvielen. Toch, hoeveel ze ook leken te eten, had het geen zin en ik maakte me ontzettend zorgen om Dribbel. En hoewel ik het hok toch wel weer schoon kreeg, en ik de muisjes weer in een goede omgeving terugzette, voelde ik me er niet goed bij. Alsof ik ze expres vergeten was uit te mesten of zo. En toen werd ik wakker. 
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.