• Laten we beginnen bij het begin.
    Ik zit in mijn zesde jaar middelbaar en studeer latijn wiskunde (maar als je mijn uren bekijkt zou je kunnen zeggen dat ik latijn- wiskunde-wetenschappen kom)
    Mijn hoofdvakken zijn dus Wiskunde, Latijn, Bio, Chemie en Fysica en ik moet me dus concentreren op de 5 vakken.
    Mijn vijfde jaar ging met inspanning maar dit jaar haal ik de ene buis na de andere vooral bij wiskunde en mijn wetenschappelijke vakken. En ik werk er zo hard voor. Ik ben bang dat ik ga buizen en ik zou het echt stom vinden om mijn 6de opnieuw te doen.
    Mijn ma denkt er aan om me te veranderen van school. Waar ik dan Latijn Wiskunde zou doen en mijn wetenschappen geen hoofdvakken meer worden. Maar dat zou op internaat zijn. Op zich geen probleem, maar dan moet ik voor dat laatste jaar al mijn vrienden achter laten, en ik ben bang dat ze me daar heel raar gaan bekijken.
    Help?
    Zit er toevallig iemand op internaat?
    Toevallig op het Bim Sem in Mechelen?

    Wat is buizen? ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Wat is buizen? ;$

    Te korten

    vezz schreef:
    (...)
    Te korten


    Oké.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buizen is soort van onvoldoende staan voor een vak toch?


    SLOAN.

    Ik zou liever door mijn 6e jaar raken op een andere school, dan dat ik bij al mijn vrienden blijf, maar wel mijn 6e opnieuw moet doen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik snap er niet alles van maar wat ik er van snap daar kan ik het volgende op zeggen.

    Het heeft denk ik geen nut om naar een andere school te gaan. Want daar heb je toch weer dezelfde vakken en dezelfde stoffen. Dus waarom zou je daar dan geen onvoldoende's halen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Ik snap er niet alles van maar wat ik er van snap daar kan ik het volgende op zeggen.

    Het heeft denk ik geen nut om naar een andere school te gaan. Want daar heb je toch weer dezelfde vakken en dezelfde stoffen. Dus waarom zou je daar dan geen onvoldoende's halen?

    Nee ik zou minder wetenschappen hebben op de andere school. Op mijn school hebben ze besloten om mijn richting extra zwaar te maken.

    Ik moet daar ook heen 0.o


    Firm believer of all that is magic

    xIrris schreef:
    Ik moet daar ook heen 0.o

    Echt welk jaar?

    Als ze je daar raar op bekijken zijn het geen goede vrienden, zou ik zeggen, maar ik snap wel dat het niet leuk is. Alleen beter dan het opnieuw moeten doen, niet?

    @Scheidner: Nee, daar heeft ze juist wel een ander vakkenpakket.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    vezz schreef:
    (...)
    Nee ik zou minder wetenschappen hebben op de andere school. Op mijn school hebben ze besloten om mijn richting extra zwaar te maken.


    Dan is het misschien slimmer om van school te veranderen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat het slimmer is om van school te veranderen. Als je toch buist zit je alsnog niet meer bij je vrienden, en moet je een jaar langer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik denk dat het slimmer is om van school te veranderen. Als je toch buist zit je alsnog niet meer bij je vrienden, en moet je een jaar langer.

    Ja, dat is waar en ik denk ook dat als het echt zo blijft dus we wachten af tot aan de herfstvakantie, dat ik dan verander.

    Ik zou van school veranderen want ik heb een jaar over moeten doen en dat raad ik niemand aan want op een gegeven moment gaan je vrienden van school af en zit jij er nog. En je bent wel een jaar langer bezig, met dezelfde stof, dezelfde domme opdrachten en alles weer opnieuw. Heel vermoeiend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zit er iemand toevallig op internaat?