• Gandalf

    Perkamentus


    Gandalf is van Lord of the Rings en Perkamentus van Harry Potter. Ik vind ze veel op elkaar lijken, en jullie? (LotR was er wel eerder dan HP) Wie vinden jullie beter?
    Nu ik LotR kijk vind ik Gandalf ook wel cool :Y)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 21:52 ]


    Not all those who wander are lost.

    Gandalf, he's so awesome :9~.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Altair schreef:
    Gandalf!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Perkamentus!!! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Doet me aan iets denken...

    Dumb: And now, the new teacher for defend against the dark arts, professor Gandalf.

    Gand: YOU SHALL NOT! PASS!

    Dumb: Now, thats a little odd, school haven't even started...

    (I know, mijn engels zuigt)


    Define "good".

    Gandalf heet een klein puntje voorsprong want die ziet er niet zo vaag uit met een strik in zijn baard. Maar eigenlijk is het moeilijk kiezen. Ik hou van oude wijze mannen :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Perkie! :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    RedheadxD schreef:
    Doet me aan iets denken...

    Dumb: And now, the new teacher for defend against the dark arts, professor Gandalf.

    Gand: YOU SHALL NOT! PASS!

    Dumb: Now, thats a little odd, school haven't even started...

    (I know, mijn engels zuigt)


    *hasn't


    quidquid excusatio prandium pro

    Gandalf, obviously ;D


    Caution first, always.

    Gandalf, doh. En ik heb LOTR niet eens gelezen/gezien.
    die boeken waren de basis van het fantasie genre, in mijn ogen.

    Je kunt Dumbledore en Gandalf dus niet echt vergelijken, vind ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben het eens met StoryBelle in de zin dat Dumbledore en Gandalf niet te vergelijken zijn, maar meer omdat Lord of the Rings en Harry Potter sowieso niet te vergelijken zijn. Daarnaast vervullen Gandalf en Dumbledore allebei in hun eigen verhaal dezelfde rol, zij zijn degene die het overzicht op de situatie houden, en weten welke personen geschikt zijn om een bepaalde taak te volbrengen.

    Ik vind eigenlijk dat twee zulke geweldige personages, in hun eigen geweldige verhalen, niet voor elkaar onder doen en dat er dus geen 'betere' aan te wijzen is.


    What matters most is what's inside.

    Ja ze hebben wel wat van elkaar.
    Alleen vind ik Gandalf meer zo'n tovenaar die heel moedig is.
    En Perkamentus eerder een hele oude opa!(cat)

    Ik vind ze heel erg op elkaar lijken maar ik ben voor Dumbledore, want die kende ik veeeeeeeel eerder dan Gandalf. En ik hou niet van LotR maar wel van HP (bloos)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen