• Ja, ik vroeg me dus even iets af.
    Je ziet hier wel eens van die topics van mensen die vertellen dat ze gepest/getreiterd/geplaagd worden.
    En je hoort natuurlijk ook wel eens verhalen in real.
    Maar er is nooit iemand die zelf zegt dat hij of zij pest of pestte.

    Nu vraag ik mij af of
    - Die pestkoppen dan gewoon niet reageren / net doen of ze er niet zijn ofzoiets, of
    - dat die pestkoppen net als de rest reageren (dat die pesters egoistisch zijn, jou niet waard zijn, etc), terwijl ze weten dat ze het zelf doen, of
    - dat die pestkoppen net zoals de rest reageren, niet beseffend dat zij zelf het leven van iemand anders zuur maken, of
    - dat die pesters op de een of andere manier niet in aanraking komen met zulke verhalen, door bijv zulke topics gewoon niet te lezen ofzo.

    Wat denk jij? Of is er nog een andere mogelijkheid.

    (flower)

    Ik denk niet dat iemand graag verteld dat hij een pestkop is.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Deels het derde, deels het eerste denk ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk dat ze zich gewoon teveel schamen, of het niet eens doorhebben dat ze pesten. =P Nah, ik hoop gewoon dat Q niet veel pesters kent.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Op Quizlet zitten alleen maar lieve mensjes, geen pesters. (flower)
    Nee, ik denk gewoon dat die dat niet durven zeggen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik weet niet, ik denk dat pesters gewoon mee reageren.. Een gemmiddelde pester is namelijk zelf ook gespest.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik denk dat die pesters zelf niet willen zeggen dat ze het doen. Want het is volkómen nuteloos en meestal beseffen ze zich dat ook.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik denk niet dat iemand graag toegeeft dat hij een pestkop is.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Pesters zien meestal niet eens in dat het "pesten" is. Ze vinden dat de persoon gewoon lomp doet en dus geeft die een wederreactie die voor de pester dus terecht lijkt.


    Let it come and let it be

    Ik denk dat niemand het vertelt eigenlijk.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik werd vroeger gepest, en toen het stopte deed ik het zelf. Maar nu niet meer omdat ik er toen over nagedacht heb, hoe het voor mij voelde enz., en dat het eigenlijk heel gemeen was wat ik deed/zei. :B stupid me.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Kyou schreef:
    Ik denk niet dat iemand graag verteld dat hij een pestkop is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kyou schreef:
    Ik denk niet dat iemand graag verteld dat hij een pestkop is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Of ze willen het niet vertellen of ze beseffen het niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eén en drie, geloof ik. En vast ook voor een deel vier, op Q zitten alleen leuke mensen! (krul) Nee, serieus, ik denk echt dat dit soort sites sneller mensen aantrekt die gepest worden, doordat ze hier 'een nieuwe identiteit' kunnen aannemen of zo. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nou ik weet zelf niet wanneer iets pesten is of niet. Kan best zijn dat ik ook iemand heb gepest zonder dat ik het zelf weet :'D


    -