• In welke talen mogen stories op Quizlet zijn?
    Ik ben gewoon benieuwd ofzo.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Wat je maar wilt? :'D De vraag is alleen of iemand het dan leest... Meesten lezen/kennen namelijk neit veel meer dan Nederlands, engels en Duits.. Of Frans.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taalgebruik
    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.


    Staat in de huisregels ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Taalgebruik
    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Dit staat in de huisregels.
    Dat hebben we besloten omdat als je een story in het Italiaans gaat schrijven, de mods niet kunnen controleren of er niets verkeerds instaat.


    Let the Night embrace you

    Het zou echt knap zijn als iemand een heel verhaal zou schrijven in het Duits. Mijn Duits is namelijk te slecht voor woorden :'D


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Pusheen schreef:
    (...)
    Dit staat in de huisregels.
    Dat hebben we besloten omdat als je een story in het Italiaans gaat schrijven, de mods niet kunnen controleren of er niets verkeerds instaat.


    Hé, waarom mag Frans eigenlijk niet?
    Zijn er geen mods die Frans kunnen? ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Op zich snap ik het wel dat er maar bepaalde talen mogen, maar ja. Haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Hé, waarom mag Frans eigenlijk niet?
    Zijn er geen mods die Frans kunnen? ;o

    Ik denk als iemand aan ons vraagt of die een Franse story mag schrijven, dat het wel zou mogen omdat er idd mods zijn die Frans kunnen. ^^
    Maar ik denk dat dat de enige uitzondering is.


    Let the Night embrace you

    Mag je er wel af en toe en buitenlandse zin in zetten ofzo?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Pusheen schreef:
    (...)
    Ik denk als iemand aan ons vraagt of die een Franse story mag schrijven, dat het wel zou mogen omdat er idd mods zijn die Frans kunnen. ^^
    Maar ik denk dat dat de enige uitzondering is.

    Ja denk ik ook wel. Volgens mij is er ook geen Frans bij omdat wij toen we die beslissing maakten nog nooit een Franstalige story hadden gezien.
    Heb er nu ook nog geen tegengekomen trouwens.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ja denk ik ook wel. Volgens mij is er ook geen Frans bij omdat wij toen we die beslissing maakten nog nooit een Franstalige story hadden gezien.
    Heb er nu ook nog geen tegengekomen trouwens.

    Waarschijnlijk omdat niemand zo goed Frans kan dat hij er een hele story kan (of wil) in schrijven^^
    Mn Frans is niet echt slecht, maar een hele story:O


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Ik zou toch eerder Frans lezen dan Duits. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Pusheen schreef:
    (...)
    Dit staat in de huisregels.
    Dat hebben we besloten omdat als je een story in het Italiaans gaat schrijven, de mods niet kunnen controleren of er niets verkeerds instaat.

    Mag je wel 1 of 2 woorden of zo in een andere taal?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Mag je wel 1 of 2 woorden of zo in een andere taal?

    Natuurlijk. Het gaat hier gewoon om hele verhalen. Stel dat je dan over pro-ana een verhaal schrijft en de mods kunnen het niet 'lezen' en optreden. Dat telt ook op het forum.
    Woorden/zinnen kunnen echt geen kwaad. ^-^


    Let the Night embrace you

    Marshmellow schreef:
    (...)

    Staat in de huisregels ;)


    Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pusheen schreef:
    (...)
    Natuurlijk. Het gaat hier gewoon om hele verhalen. Stel dat je dan over pro-ana een verhaal schrijft en de mods kunnen het niet 'lezen' en optreden. Dat telt ook op het forum.
    Woorden/zinnen kunnen echt geen kwaad. ^-^

    Oh, ok. Gelukkig maar. Ik heb nog de tik om buitenlandse woorden te gebruiken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall