• Hoi mensjes, wat aardig dat je deze topi aanklikt (nerd)
    Ik had een idee voor een verhaal, en daar heb ik geen rollen voor nodig, maar iemand die het samen met mij wil schrijven (krul):

    Shelly is veertien jaar, en ze woont in het kleine Nederland. Ze heeft een huge crush op de knappe Fernando Torres, maar ze weet dat ze hem waarschijnlijk nooit zal ontmoeten. Leef mee met het verhaal van een fan, ik weet zeker dat er meer zijn die het zo mee zullen maken (:

    Duss (nerd)
    Als je het leuk vind, meld je dan aan (:
    Gewoon je naam en leeftijd even zeggen, en waarom je met me wilt schrijven (:
    Liefs Xx.
    Als er geen aanmeldingen komen dan maak ik hem wel alleen (:


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik wil niet vervelend doen maar iedereen doet een WK verhaal. Misschien moeten we weer origineel worden?

    Attidude schreef:
    Ik wil niet vervelend doen maar iedereen doet een WK verhaal. Misschien moeten we weer origineel worden?

    Het gaat om het verhaal, niet om de persoon waar het over gaat. Want als je daar naar kijkt is bijna geen enkel verhaal op Quizlet meer 'origineel'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Attidude schreef:
    Ik wil niet vervelend doen maar iedereen doet een WK verhaal. Misschien moeten we weer origineel worden?

    Dan zijn alle Tokio Hotel stories en Twilight stories en JB stories ook alweer uit. Dan moeten we iets heel nieuws gaan verzinnen (nerd)


    You can agree with me or you can be wrong

    Solly, ik sla een keertje over, maar succes met schrijven en iemand zoeken -moet eigenlijkandersom(krul)-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Over een paar maanden zitten we weer aan de Justin Bieber verhalen, of nee. Aan de drugs hahaha :Y)


    SLOAN.

    Hello!

    Mijn naam is Bloom dus ik ben 14 jaar en 17 augustus wordt ik 15.Mij lijkt het leuk om met jou te schrijven omdat Nando wel een lekker ventje is :9~ en ik me denk ik daardoor wel kan ik 'inleven' in die fan ^^ en jij leest mijn wk/voetbal story ook en dus weet je hoe ik schrijf en maybe heb ik daar dan een pluspunt bij ^__^ ?

    Ik hoor het wel als je met mij wilt schrijven

    xxx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Appelvlaai schreef:
    (...)
    Dan zijn alle Tokio Hotel stories en Twilight stories en JB stories ook alweer uit. Dan moeten we iets heel nieuws gaan verzinnen (nerd)

    alles is dus uit ik zou best samen willen schrijven alleen ben ik klaar met het WK ik doe er een maar die andere schrijft maar niet door. Als het een andere was had ik misschien meegedaan. Ik ben meer van de onbekende personen. Dus veel plezier met je nieuwe WK maatje.
    WE LOSE!!!!!.......(huil)
    opzich wil ik samne schrijven alleen geen WK verhaal. Dus ja jij wel ik niet geen verhaal.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 14:44 ]

    Appelvlaai schreef:
    (...)
    Dan zijn alle Tokio Hotel stories en Twilight stories en JB stories ook alweer uit. Dan moeten we iets heel nieuws gaan verzinnen (nerd)


    Hmmmm... Ik maak altijd gewoon verhalen die zonder Harry Potter, Tokio Hotel, Twilight, Justin Bieber, Robbert Pattison, enz. Ik maak het liefst zelf verhalen zonder al die dingen, dus dan ben ik hip als dat allemaal uit is :P

    Attidude schreef:
    Ik wil niet vervelend doen maar iedereen doet een WK verhaal. Misschien moeten we weer origineel worden?

    Maar dit gaat toch over een fan... ? Zoals jij bv, dat je zeker weet dat je je idool nooit gaat zien, niet specifiek een lovestory met Fernando Torres, I think that's pretty original.


    None but ourselves can free our minds.

    Appelvlaai schreef:
    (...)
    Dan zijn alle Tokio Hotel stories en Twilight stories en JB stories ook alweer uit. Dan moeten we iets heel nieuws gaan verzinnen (nerd)

    Dan zijn zelfs story's met onbekende mensen uit ? Want zo'n story's zijn er ook veel.

    Trouwens, het idee moet niet origineel zijn, het schrijfsel moet gewoon inleefbaar zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    ik haak altijd af dus ik nieet (krul)


    T O K I O H O T E L < 3

    Strobelight schreef:
    (...)
    Dan zijn zelfs story's met onbekende mensen uit ? Want zo'n story's zijn er ook veel.

    Trouwens, het idee moet niet origineel zijn, het schrijfsel moet gewoon inleefbaar zijn.


    Ze heeft wel gelijk :)

    Ik wil op zich wel een verhaal samen met jou schrijven ;3

    Ik ben Sandra, 14 jaar, zeer irritante leeftijd. Alhoewel 25 juni werd ik pas 14.
    Ik wil samen schrijven, omdat ik in mijn leven niks beters heb te doen, en ik houd van Nando. En ik kan maar niet genoeg krijgen van de leuke WK en voetbal stories. Ik denk niet dat je een verhaal van mij leest, misschien ook wel, maar goed, dus ik weet niet wat je vind van mijn schrijfstijl. Maar of course, kan ik altijd aanpassen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Wow, ineens is dit topic weer helemaal on (krul)
    Ik heb al een schrijfmaatje, RvPersie, voor dit verhaal.
    @Taken, ik wil met jou ook wel samen schrijven, maar dan moeten we even iets anders verzinnen, mag ook wel voetbal/WK story zijn hoor (: Ik vind alles best hehe


    You can agree with me or you can be wrong

    Appelvlaai schreef:
    Wow, ineens is dit topic weer helemaal on (krul)
    Ik heb al een schrijfmaatje, RvPersie, voor dit verhaal.
    @Taken, ik wil met jou ook wel samen schrijven, maar dan moeten we even iets anders verzinnen, mag ook wel voetbal/WK story zijn hoor (: Ik vind alles best hehe


    Haha xD, maakt helemaal niet uit. Als je niet wilt schrijven vind ik het ook goed. Als je opeens een idee krijgt, wil ik die ook wel schrijven. Ik vind ook alles goed, behalve Tokio Hotel, Jonas Brothers, of Justin Bieber related, liever ook geen Twilight. Wacht, dan blijft er niks over. xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.